czwartek, 16 sierpnia 2018

Innowacyjny nutrikosmetyk...

Hey!


W dzisiejszym poście mam Wam do zaprezentowania unikatowy produkt do włosów.
Tym razem nie chodzi o szampon bądź odżywkę, dla odmiany zadbałam o kompleksową kurację od wewnątrz, która jest nie mnie ważna co nasza zewnętrzna pielęgnacja i ochrona.


By cieszyć się pięknymi, zadbanymi włosami należy, a nawet i trzeba pomyśleć o sprawdzonej dawce odżywczych witamin połączonych z innymi, naturalnego pochodzenia sładnikami.



Marka Halier  skupia się na spełnianiu marzeń o pięknych, zdrowych i lśniących włosach.
Opracowana przez specjalistów formuła kompleksowa zadba o nasze włosy. Halier to skuteczność, gwarantowane bezpieczeństwo i najwyższa jakość produktów.


♥  ♥  Siła natury i mądrość odkryć naukowych to zawarte w kapsułkach odżywcze substancje  ♥ ♥




Hairvity z formułą Kolagen + Amino-Complex (KLIK)

 

Kompleksowy produkt, którego receptura ukierunkowana jest na wspomaganie zdrowego wyglądu włosów oraz skóry. Zawarte w kapsułkach składniki uelastyczniają i wzmacniają strukturę włosa, powstrzymując ich łamliwość, rozdwajanie i wypadanie (skrzyp polny) oraz wspomagają wzrost włosów (biotyna). 

 



 Od producenta: 


Hairvity to kompleksowy produkt z formułą Kolagen + Amino-Complex™. Unikalna receptura ukierunkowana jest na wspomaganie zdrowego wyglądu włosów oraz skóry. Zawarte w kapsułkach składniki uelastyczniają i wzmacniają strukturę włosa, powstrzymując ich łamliwość, rozdwajanie i wypadanie (skrzyp polny) oraz wspomagają wzrost włosów (biotyna).

Nieważne, czy Twoje włosy są zniszczone zmianami hormonalnymi, stosowaniem prostownicy, lokówki, farbowaniem. Wystarczą 2 kapsułki dziennie pełne witamin i mikroelementów zawartych w Hairvity, aby cieszyć się na nowo zdrowymi włosami od cebulek aż po same końce! Najlepsze rezultaty uzyskasz stosując suplement Hairvity minimum przez 3 miesiące.

W jednym opakowaniu znajdziesz aż 60 kapsułek, które wystarczą Ci na miesięczną kurację





Składniki:


 metylosulfonylometan; żelatyna wołowa; kolagen; L-cysteina; glukonian żelaza (II); 
substancja wypełniająca: maltodekstryna; kwas L-askorbinowy; 
substancja przeciwzbrylająca: sole magnezowe kwasów tłuszczowych; 
substancja wypełniająca: celuloza mikrokrystaliczna; ekstrakt ze skrzypu polnego (Equisetum arvense L.) DER 8-10:1 zawartość kwasu krzemowego: 19%; L-leucyna; L-walina; 
substancja przeciwzbrylająca: dwutlenek krzemu; L-lizyna; amid kwasu nikotynowego; D-pantotenian wapnia; L-metionina; octan retinylu; cyjanokobalamina; 
barwnik: dwutlenek tytanu; cholekalcyferol; chlorowodorek pirydoksyny; chlorowodorek tiaminy; ryboflawina; kwas pteroilomonoglutaminowy; 
barwnik: czerń brylatowa; D-biotyna; 
barwnik: błękit patentowy; 
barwnik azorubina.




Poznaj moc unikalnych składników:

 

Ekstrakt ze skrzypu polnego  - skrzyp jest prawdziwą skarbnicą łatwo przyswajalnej krzemionki oraz potasu, magnezu, kwercetyny i witaminy C. Odpowiada za utrzymanie prawidłowego stanu włosów, zapobiega wypadaniu, a dodatkowo wpływa na ich elastyczność i witalność.

Siarka - siarka jest niezbędna do zachowania zdrowego poziomu kolagenu i keratyny, które odpowiadają za prawidłowy przebieg fazy wzrostu włosów. Sprawia także, że ta faza ulega wydłużeniu. 

Kwas pantotenowy - odgrywa szczególną rolę w procesie namnażania się komórek mieszka włosowego. Przez to jest niezbędny do właściwego wzrostu włosów. Dzięki niemu szybkość wzrostu włosów i ich grubość zwiększa się. 

Witaminy z grupy B - witamina B2 zapobiega wypadaniu włosów, witamina B3 wnika w głąb struktury włosa i odpowiada za właściwy poziom jego nawilżenia, dodatkowo stymuluje wzrost włosów, witamina B6 również pobudza wzrost włosów.  

Biotyna - zwiększa objętość włosów, przeciwdziała przedwczesnemu siwieniu, poprawia kondycję i wygląd włosów słabych i wzmacnia te łamliwe. Chroni również przed przesuszaniem. Ma udział w produkcji keratyny. Sprawia, że włosy są grubsze i mocniejsze.

Witamina C - wspomaga syntezę kolagenu i pozytywnie oddziałuje na skórę głowy na poziomie komórkowym. 

Witamina A - to przeciwutleniacz, które zapobiega wysuszaniu skóry głowy.



 Moja opinia:



Po miesięcznym regularnym zażywaniu produktu stan zarówno moich włosów jak i paznokci uległ znaczącej poprawie. 

Paznokcie
Zwłaszcza niesamowitą moc witamin i kompleksowej formuły odczuły paznokcie - które nabrały zdrowego wyglądu i nieco się wzmocniły. Manicure hybrydowe obciąża płytkę paznokciową choćby nie wiadomo jak została ona zabezpieczona, tym bardziej, że w wakacje miałam zaledwie jedną, kilkudniową przerwę bez stylizacji.
Teraz, gdy płytka została odbudowana mogę bez problemu oddawać się przyjemności jaką jest malowanie paznokci. 


Włosy
W tym podpunkcie nie mam, aż tyle do powiedzenia. Moje włosy po wielu odżywczych kuracjach i testach są w bardzo dobrej kondycji. Co najważniejsze nie rozdwajają się i dość szybko rosną. Kapsułki na pewno nadały im blasku, którego muszę stwierdzić,  troszkę im brakowało. 
Kolejną zaletą jest fakt, że cebulki włosów wzmocniły się, a co za tym idzie zmniejszyła się ilość wypadających włosów. Tu warto zaznaczyć, że ich ilość nie była jakoś przerażająco wielką, ale zmianę dało się zauważyć.

Dotychczas włosy myłam co dwa dni, w trakcie stosowania kapsułek czas ten wydłużyłam do trzech, czasami czterech dni (włosy związane bądź upięte)
Zawarte w formule składniki wpływają na zahamowanie produkcji sebum odpowiedzialnego za przetłuszczanie się włosów. 

  

PRZED/ PO



   




Inne 
Kapsułki są dość spore - nie będę ukrywać, że połykanie ich dwa razy dziennie początkowo sprawiło mi trochę problemów. W późniejszym czasie przyzwyczaiłam się do nich, a codzienne sięganie po dobroczynną kurację zarówno rozpoczynało jak i kończyło mój dzień. 
Zawartość kapsułek nie przyniosła żadnych skutków ubocznych bądź innych dolegliwości typu ból brzucha po ich połknięciu.
Zapoznając się z opiniami innych blogerek minusem, o którym wspominają jest zapach. W moim przypadku bywało różnie, ze względu na wieczną alergię. Czasami jednak mój nosek działał dość sprawnie... i muszę powiedzieć, że jest on wyrazisty, drażniący trochę nieprzyjemny. Oczywiście takie rzeczy da się wytrzymać. Coś kosztem czegoś. Albo chcemy dostarczyć kompleksowych witamin, albo pozostawiamy nasz organizm bez jakichkolwiek ingerencji.


Pełnowartościowa kuracja to trzy opakowania obejmujące zakres trzech miesięcy. 
Myślę, że po 1/3 wyznaczonego czasu efekty są całkiem niezłe, jestem ciekawa jak dalej by się to potoczyło. 
Należy podkreślić, że by zauważyć efekty należy obserwować siebie i zachodzące zmiany uzbrajając się w cierpliwość. Większość takich zmian jesteśmy w stanie zauważyć tylko my sami - gdyż kto zna siebie lepiej?
Wszystkie procesy zachodzące w naszym ciele wymagają czasu - najważniejsze to tego chcieć! 



Dla moich ukochanych czytelników mam coś specjalnego - unikalny kod, który upoważnia do zakupu asortymentu ze strony Halier.pl z 15% rabatem. 

Kod: lublins.blogspot.com jest aktywny do 20.09.2018r. 

 

 

Tymczasem kochani zmykam troszkę odpocząć na świeżym powietrzu ♥ Pa! Pa!



1. A Wy jak dbacie o swoje włosy?
2. Co sądzicie o suplementacji? Stosowaliście ja już u siebie?

 

21 komentarzy:

  1. lovely post dear! :)
    Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Na Twoje włosy zadziałał genialnie! :o
    Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra produkt, widać po twoich włosach dużą poprawę :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt naprawdę wow :D
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam te tabletki, ale dla mnie zdecydowanie za duże i bardzo śmierdzące :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że dla mnie tabletki byłyby za duże, mam małą fobię :D Ale efekt widać, bardzo ładnie u Ciebie podziałały :) Ja stosuje maski Babuszki Agafi oraz kosmetyki Aussie i na razie jest ok :) Chociaż masz racje systematyczność i cierpliwość do podstawa, a u mnie z tym średnie ;/. Bardzo ciekawy i przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wciąż walczę ze swoimi włosami ;( ciężko, a te tabletki bardzo mnie kuszą ;) U Ciebie efekt super ;* Pozdrawiam
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie miałam tego produktu ale moja przyjaciółka już tak. Produkt jest dość drogi i w tamtym okresie był szalem niestety dla niej się nie sprawdził. Jednak warto pamiętać że każdy jest inny i 100 osobom pomoże a 1 nie. Natomiast internetowa opinia produktu była bardzo pozytywna także...
    by-tala.blogspot.com
    Instagram : @prawdziwa_natalka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie stosowałąm takich produktów . U mnie raczej ekperymentuje z pielęgnacją kosmetykami do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ich suplement do włosów ale inny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czegoś takiego szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boje się dużych tabletek od dziecka, ale efekt u ciebie widać, więc wydaje się fajnym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam nigdy tych kapsułek :D może najwyższa pora! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto dbać o swoje włosy od środka, a ten suplement, bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze nie widzę różnicy żadnej ale może nie wiem :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam skrzypu z pokrzywą w tabletkach i też przynosi efekty :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście mogą sprawić trudności w połykaniu, ale od czego jest woda do popicia. ;)
    Nie słyszałam o tym produkcie, ale w tym roku zaczęła dbać bardziej o włosy.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam kiedyś o tym, może sama spróbuję :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam o tych tabletkach :) może kiedyś skuszę się na tę kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że u Ciebie zadziałały, ja jednak nie lubię takiej suplementacji:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥