sobota, 9 czerwca 2018

Primvitalny...

Hey!


Jak tam kochani spędziliście pierwsze dni słonecznego czerwca?

 

Początkowo spodziewałam się lekkiego tygodnia, gdzie w pełni mogłabym podporządkować się blogowaniu. Niestety jak to w życiu bywa, szereg obowiązków uniemożliwił mi systematyczne zaglądanie tu, do Was. W przyszłym tygodniu czekają mnie dwie, na szczęście już ostatnie prace klasowe i w końcu będę mogła powiedzieć, że w pełni rozpoczęłam wakacje. Co jak, co, ale ten rok szkolny dał mi się we znaki, a ilość wysiłku jaką musiałam włożyć w zdobyciu satysfakcjonujących mnie ocen zasługuje uznanie. Najważniejsze, że jestem z siebie zadowolona. Oczywiście na przestrzeni miesięcy zdarzyło się kilka słabszych ocen, aczkolwiek człowiek nie jest pracującą na 24h maszyną, funkcjonującą bez jakichkolwiek potknięć. Niekiedy musiałam zrobić sobie dni resetu, i poświęcić więcej uwagi na rzeczy nie związane całkowicie z nauką. Blogowanie, codzienne ćwiczenia i inne obowiązki pozwoliły mi troszkę odpocząć w dość zapełnionym harmonogramie dnia ♥  



A tymczasem, skupimy się na suplemencie diety, który miała okazje przetestować moja mama. W momencie kiedy Błonnik Primvitalny do mnie dotarł, byłam w internacie, a nie chcąc zwlekać zbyt długo z recenzją od razu wspólnie postanowiliśmy podjąć decyzję o testach mojej mamy. Ja na szczęście nie borykam się z problemami pracy układu pokarmowego, natomiast mama uważa, że przydałoby się zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów i liczy, że błonnik poniekąd jej w tym pomoże. Oczywiście nie zdaje się tylko na łaskę tego suplementu diety.





Informacje od producenta

 

Nasiona babki płesznik poprzez śluz zawarty w nasionach działają osłonkowo na ściany żołądka i jelit przez co wspomagają prace układu pokarmowego, zwłaszcza jelit. Łupiny babki jajowatej pomagają także urzymać prawidłowy poziom cholesterolu we krwi, co ma korzystny wpływ na układ krwionośny. Należy pamiętać o zdrowym trybie życia i różnorodnym odżywianiu.

  


Po ponad 3 tygodniowych testach mama zauważyła znaczną poprawę pracy jelit. Po spożytym posiłku nie odczuwa dyskomfortu spowodowanego uczuciem ciężkości na żołądku.  Od momentu kiedy mama rozpoczęła ćwiczenia i dodatkowo wspomogła swój organizm o suplement diety zauważyła spadek wagi. Zawarty ślub w nasionach babki płesznik ma za zadanie ochronić ściany naszego żołądka przed podrażnieniami. Po wielodniowej kuracji można odczuć oczyszczenie organizmu z toksyn. Błonnik Primvitalny nie tylko korzystnie wpływa na nasze ciało, ale i dusze. To dzięki zawartym w formule nasionkom możemy cieszyć się wspaniałym samopoczuciem, co wpływa na nasz znakomity nastrój. 

 

Produkt jest w 100% dedykowany dla osób borykających się z problemami natury układu pokarmowego (zaparcia, ociężałość, uczucie sytości).



Moja mama zachęca by dołączyć do ponad 155 000 tysięcy Polaków i osobiście przetestować Primvitalne żywe nasiona






 Osoba, z którą prowadzę kontakt zasugerowała by przez pierwszy tydzień spożywać 1 miarkę o wadze 6 g. W celu odmierzenia prawidłowej ilości ma nam pomóc miarka, która jest dołączona do zestawu. W drugim tygodniu testów mama zwiększyła dawkę do dwóch miarek dziennie. 
Spożycie błonnika zaleca się przed posiłkiem, czyli tuż po przebudzeniu, i wieczorem 10-30 minut przed ostatnim posiłkiem. Błonnik należy wymierzać w jednej szklance letniej wody i wypić w ciągu 5 minut od przyrządzenia. Pozostawienie przygotowanej mieszanki na dłuższy czas skutkuje napęcznieniem ziaren, z czego powstanie papka przypominająca kisiel. Najlepiej by błonnik został zalany niegazowaną wodą. W trakcie stosowania produktu należy przyjmować wodę w ilości od 1,5 do 3 litrów dziennie. Jak pewnie zauważyliście sporządzenie drogocennego napoju nie są skomplikowane.


 Błonnik Primvitalny można spożywać już od 6 roku życia za zgodą lekarza.





Zapraszam na stronę producenta - mapazdrowia.pl




Strona promuje zdrowy tryb życia, oparty o spożycie odpowiednich suplementów diety. Od 2004 roku założyciele dbają by oferowane produkty przynosiły szybkie, a przede wszystkim stabilne efekty w poprawie jakości życia. Firma Mapa Zdrowie powstała aby propagować w Polsce i na całym świecie zdrowy styl życia, uświadamiając przy okazji jak ważna jest profilaktyka zdrowotna. W tym celu ma na pomóc zestaw produktów, które możemy zamówić przez internet na stronie producenta.



Dobrze, kochani lecę przejrzeć nowości na Waszych blogach! Pa! Pa!




1. Co sądzicie o suplementach diety? 
2. Czy włączyliście do swojej diety suplement o drogocennych właściwościach? 
3. Wierzycie w taką formę wspomagania pracy swojego układu pokarmowego?

30 komentarzy:

  1. Nie stosuję raczej suplementów diety, ale może kiedyś się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzadko kiedy sięgam po takie suplementy :) może kiedyś wypróbuję :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowe jedzenie jeszcze które nam pomaga zawsze będzie i choć często kosztuje bardzo. TO czy dla samego siebie warto się ograniczać i zapychać fast foodami ? CIEKAWY post !
    Zapraszma do siebie !
    http://by-tala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie borykam się z takimi problemami ale będę polecać innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To super ze sie sprawdził u twojej mamy, moja rowniez czesto narzeka.. Moze czas jej to pokazac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie nie sięgam po takie specyfiki, ale ten produkt widzę że jest wart uwagi!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś się skuszę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że przy dolegliwościach żołądkowych podstawą jest przede wszystkim zdrowa dieta. Fajnie, że Twojej mamie suplementy pomagają i nie musi wspomagać się lekami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zachęcający produkt :) Ja mam problem ze zdrowym jedzeniem, niestety nie potrafię się powstrzymać od jedzenia "wszystkiego" ;) Pozdrawiam 💗 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego słyszałam o błonniku w takiej formie, bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, chociaż raczej mi się nie przyda ;)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie specjalnie wierze w takie suplementy zresztą dla mnie wzięcie Ibupromu to tragedia-nie nawidze lekarstw ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama pewnie potrafiłaby się wypowiedzieć, bo ogarnia wszystkie zdrowotne sprawy. Osobiście z suplementów raczej nie korzystam :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie miałem okazji, ale sport spacer, ruch jakoś czasem rowerek i dla mnie w sumie wystarcza w utrzymaniu zdrowego trybu życia bez nad wagi. Choć chciałbym spróbować kiedyś naparu z skrzypu polnego, albo apteczny jakiś produkt z jego składem.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie korzystam z suplementów, ale super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo super! Bardzo ładne zdjęcia i pięknie napisany artykuł bardzo zachęcający :D niestety ja nie potrzebuje suplementu ale moze w przyszłości kto wie.. wtedy tu powrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście takich rzeczy nie stosuje ale może kiedyś się do nich przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pierwsze dni czerwca spędziłam dosyć leniwie, sam post raczej mi się nie przyda, ale dobrze mieć jakieś wiadomości:)
    Pozdrawiam, siejonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam tego błonnika ! Jak dla mnie najlepszy ze wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoro działa na dolegliwości żołądkowe to muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy czegoś takiego nie stosowałam ale może kiedyś wypróbuję :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/biaa-sukienka-i-czerwone-dodatki.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam się cieszę, że po tych upalnych dniach nastały nareszcie chłodniejsze.
    CO do błonnika to ten składnik diety niekoniecznie jest taki dobry dla wszystkich, ponieważ powoduje wzdęcia. Ja tam jestem za naturalnymi produktami.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo interesujący wpis ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosuję od dawna, borykam się z zespołem jelita drażliwego i te nasionka faktycznie pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam styczności z takimi suplementami :)
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama mam problemy z układem pokarmowym/trawiennym, więc chyba jest to idealny suplement diety dla mnie. Super, że wpadłam na Twój wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię suplementy diety o ile nie zastępują warzyw i owoców lecz są dodatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. Ciekawy suplement i warto polecić innym. Czy także pomaga w schudnięciu? Warto sprawdzić działanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥