piątek, 6 kwietnia 2018

Relacja z wycieczki...

Hey!


W poprzednim poście szczegółowo opisałam Wam co mnie czeka w najbliższym czasie. Obiecałam także dużą ilość zdjęć z każdego wyjazdu. Słowo się rzekło i tak dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą zaplanowaną relacją. Ci co śledzą mojego bloga na bieżąco wiedzą, gdzie dzisiaj pojechałam, aczkolwiek dla zakręconych przybliżę temat. A więc, zajmując 2 miejsce w Konkursie Wiedzy Olimpijskiej automatycznie zakwalifikowałam się do najlepszej 10 osób, które w nagrodę miały zapewniony wyjazd do Centrum Olimpijskiego. Urozmaicając naszą wycieczkę wstąpiliśmy także do galerii - Arkadii. 


Zaczynając od Centrum Olimpijskiego... O ile cała podróż była długa i dość męcząca o tyle mogę Was zapewnić, że pomimo wszelkich niedogodności warto zajrzeć do tego miejsca. Pasjonaci sportu, którzy planują wycieczkę do Warszawy powinni na swojej liście uwzględnić Centrum. Budynek z zewnątrz jest dość okazały, nowoczesny. Szczerze mówiąc wchodząc do środka spodziewałam się większej ilości wystaw. Z jednej strony temat sportu nie został do końca rozwinięty, wydaje mi się, że można by nawet poświęcić mu więcej uwagi. Na kilku poziomową budowlę, zaledwie jedna została przeznaczona pod muzeum. Z drugiej natomiast strony w 1-2 godzinki na spokojnie można wszystko dokładnie obejrzeć i przeczytać. Niekiedy ilość wystaw może nas przytłoczyć, co za tym idzie muzea najzwyczajniej w świecie potrafią nas znudzić. 
Ja niestety muszę przybrać 1 stronę, a to ze względu na to, że lubię takie miejsca i bez problemu mogłabym spędzić tam większą ilość czasu. Odkrywanie wszelkich nowinek sprawia mi przyjemność, a tym bardziej, gdy wiążę się to z tematami, które mnie ciekawią.


Zdając sprawozdanie z konkursu dosyć rozlegle rozpisałam się o dość "podejrzanym" incydencie podczas sprawdzania prac uczestników. Do tej pory nie jestem pewna, czy przyznano mi prawidłowe miejsce. Podczas wyjazdu nie trudno było spostrzec jak wielka granica dzieliła ludzi  z poszczególnych szkół. Nietypowe zachowania, w gruncie rzeczy obcych nam opiekunek, wyraźne uzmysłowienia nam, że jesteśmy "dodatkiem" było dość wulgarne i niestosowne. Co jak co, ale do tej pory nie mogę zdzierżyć, faktu, że potraktowano nas z góry...


A tymczasem zapraszam do przejrzenia zdjęć! ❤















Dobrze kochani zmykam odpocząć :) Pa! Pa!



1. Mieliście przyjemność zwiedzić Centrum Olimpijskie?
2. Co sądzicie o opisanym zachowaniu?
3. Jak minął Wam pierwszy piątek miesiąca/ plany na weekend?



20 komentarzy:

  1. Ciekawy wyjazd, z chęcią odwiedziłabym to Centrum Olimpijskie. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tam nie byłam, nie przepadam za takimi miejscami, to nie moje klimaty. Uważam, że Ci co Was tak potraktowali po prostu są zazdrośni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że nawet nie wiedziałam że jest coś tak fajnego! Muszę kiedyś tam pojechać...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Ja na weekend nie mam planow, moze napisze jakiś nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam takiej przyjemności odwiedzić tego miejsca :/ A bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odwiedziłam nigdy tego miejsca, ale wyglada fajnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam, ale widać, że to miejsce jest godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tam nie byłam, ale może kiedyś przy okazji uda mi się tam zaglądnąć :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o takim muzeum, ale wydaje się bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega miejsce na wycieczkę i chyba wyborem się tam w te wakacje z chłopakiem

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie miłośniczką sportu nie jestem ale zdjęcia są zachęcające :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam - nowy post o kosmetykach Buna 💚 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajniutki wyjazd miałaś Kochana! :)
    i super zdjątka :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia ☺️ Zapraszam tez do siebie 😊 thinafix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałaś świetną okazję, dużo można się dowiedzieć a takie wyjazdy zawsze kształtują:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna wycieczka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam okazji zwiedzić centrum olimpijskiego. Ta sytuacja z konkursu jest w trochę dziwna. Poza tym powinni potraktować Was z większym uznaniem a nie okazywać wyższość

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  17. Niegdy nie zwiedzałan takiego centrum niestety. Ciekawe zdjęcia :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja lubię zwiedzać takie miejsca :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ingdy nie bylam w centrum olimpijskim ale wycieczki daja duze przyjemnosc a ciekawe historyczne miejsca wzbogacja je jeszcz bardziej

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥