wtorek, 3 kwietnia 2018

Zaglądając do kalendarza...

Hey!


Jak tam kochani Wasze humorki? Czyżby brzuszki pękały w szwach od ilości spożytych, świątecznych smakołyków?

 

 

 Święta to taki czas kiedy mogę sobie troszkę pofolgować. I nie chodzi tu tylko o lenistwo, ale i nawyki żywieniowe. Nie jestem w stanie odpuścić sobie ciast, ciasteczek i babeczek, i w gruncie rzeczy nawet nie próbuje przeciwstawić się wewnętrznemu głosowi, który podpowiada mi co tu by jeszcze zjeść :D Oj, chyba w najbliższym czasie czekają mnie ciężkie dni. Liczę, że w oparciu o silną wolę i dużą dawkę asertywności będę mogła z podniesioną głową wyjść cało ze słodkiej opresji. Pociesza mnie tylko fakt, że podczas łamania swoich nawyków nie zapomniałam o odpowiednim nawodnieniu i aktywności fizycznej. Ćwiczenia to pasja, ale i przyjemna konieczność. Nawet w święta nie wykreślam z harmonogramu mojego dnia ukochanych treningów.


Wyjątkowy, świąteczny czas spędziłam w domu. Tak właśnie celebruje każdą możliwą chwilę od czasu kiedy zamieszkałam w internacie. Potrzebowałam przede wszystkim wyciszenia, które umożliwiło mi naładowanie baterii na zbliżające się wyjazdy i wydarzenia. Rok szkolny można podzielić na 3 etapy: od września do świąt Bożego Narodzenia, następnie do Wielkanocy i czerwca. Wielkimi krokami wkraczam w ostatni, końcowy etap. Już na wstępie wiem, że będzie on wymagający, i to nie tylko pod aspektem nauki. W kwietniu na pewno nie będę się nudzić. Nie muszę nawet gwarantować ile czeka na mnie nowych doświadczeń. 
W ten piątek jadę na wygraną wycieczkę do Warszawy. Planuje zabrać ze sobą aparat, który umożliwi mi zrobienie ładnych jakościowo zdjęć. Mimo iż uwielbiam swoją komórkę, nie mogę zaprzeczyć, że różnica jest ogromna kiedy porównuje zdjęcia wykonane za jej pomocą i mojego "fotoreporterskiego" narzędzia :D 
W przyszłym tygodniu, dokładnie w czwartek wyjeżdżam na Białoruś. Z dnia na dzień coraz bardziej nie mogę się doczekać. Wyjazd do innego kraju będzie ciekawym wydarzeniem, ale i sprawdzianem moich językowych umiejętności. Za rok matura, będąc na rozszerzeniu z języka rosyjskiego chciałabym w miarę możliwości podszkolić swój język. Na lekcji uczymy się trudnych sformułowań, gramatyki i zwrotów, ale każdy wie, że najlepsza jest rozmowa z prawdziwym obcokrajowcem. To właśnie podczas rozmowy nie tylko wsłuchujemy się w to, co ktoś mówi, ale zapoznajemy się także z regionalnym akcentem.  Liczę, że lata nauki nie pójdą na marne i będę w stanie coś powiedzieć i zrozumieć.
Najbardziej ekscytujący jest fakt, że każdy z uczestników wycieczki będzie mieszkać u innej rodziny. 3-dniowy pobyt w oparciu o Białoruskie tradycje coś czuje, że będzie się działo :D

Odchodząc od piątkowych schematów, by się nadmiernie nie powtarzać :D

20 kwietnia, w piątek jadę do UMCS na X Konkurs Slawistyczny. Zostałam wytypowana do przedstawienia prezentacji , która odnosi się do odmienności kultury - języka, literatury, zwyczajów i obrzędów, muzyki, komunikacji międzykulturowej w jednym z wybranych krajów. Do wyboru mam: Białoruś, Bułgarię, Rosję bądź Ukrainę. Konkurs wymaga kreatywności, dużej odwagi i poświęconego czasu, by móc jak najlepiej się przygotować. Możliwość wzięcia udziału jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem! :)


Oczywiście z każdego wydarzenia zrobię oddzielne relacje na blogu. 



By dopełnić dzisiejszą notkę zamieszczam 2 zdjęcia z Eweliną w iście mundurowej stylizacji. Niestety pogoda w święta nie była sprzyjająca i zaplanowana sesja nie doszła do skutku. Liczę, że w weekend będzie słonecznie i cieplutko, co za tym idzie będę mogła pochwalić się Wam moją nową odzieżową zdobyczą!

 

https://cloud2.edupage.org/cloud/hdimg58ab6399e0447db86f629d23dd1f78.jpg?z%3A2nZFQLidALgsINX5VX3FB0xTVapX84t%2B%2Fu7w7xlgCwgptqxGDTrr0GcKtJn2j28C 

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29511258_1793803340641208_1568965000864891739_n.jpg?_nc_cat=0&oh=f0e2d1d8dfd1f462f51da0a6174f169a&oe=5B72DCD4


Tymczasem zmykam zajrzeć do książek. Jutro muszę napisać zaległy sprawdzian. Co jak co, ale odczuwam wielki komfort, kiedy wiem, że powracam na zaledwie 2 dni do szkolnych ścian :) Życzę Wam kochani dużo sił w niekiedy bolesnych powrotach. Poranna pobudka nie stanowi dla mnie najmniejszego problemu, ale wizja 8 godzin lekcyjnych już nie napawa radością. Myślmy pozytywnie, w końcu mamy kwiecień, a do czerwca zostało na prawdę niewiele. Zresztą niedługo majówka i kilka dni wolnego!  Pa! Pa!



1. Plany na kwiecień?
2. Czy odczuwacie wiosenny powiew motywacji?



25 komentarzy:

  1. Super wpis !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam zatem kciuki - jestem pewna, że prezentacja wyjdzie śpiewająco. Jestem również ciekawa Twojej relacji z wycieczki do Białorusi...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno Ci się uda z tą prezentacją :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie umiem sobie odmówić słodkości :O
    Powodzenia z prezentacją :)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia,ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za prezentację!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę udanej wycieczki na Białoruś! :D Super foty, nawet nie wiedziałam, że jesteś na policyjnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w przedstawieniu prezentacji, a także udanej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia z prezentacją!a co do świąt to jasne,że pojedzone haha i +10 kilo:)
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W święta nie ma co sobie odmawiać. Czekam na wycieczkowe relacje. Plany na kwiecień - nowa praca. Tak czuję wiosenny powiew motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia i oczywiście żebyś miała co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wycieczki - extra! Czekam na relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w kwietniu zaczynam nową pracę. :D Życzę miłych wyjazdów! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dla Ciebie jak i wszystkich kupujących 20% zniżki w sklepie https://lagres.pl/ wystarczy podać kod happyend20
    Życzę udanych wiosennych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zaraz matura a ja widząc taka pogodę nie mogę siedzieć w domu :P a mundury kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Motywacji niestety nie, jest tak ładnie na dworze, że o nauce nawet nie myślę.

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia kochana! U mnie też w kwietniu będzie się trochę działo (nawet jutro mam jeden wyjazd), ale są to w większości wydarzenia prywatne i rodzinne :)
    Udanego pobytu w Warszawie i na Białorusi!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Studiuję na UMCS'ie! :D Trzymam kciuki za konkurs. :)
    Ja mam nadzieję, że mój kwiecień będzie bardzo fotograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki za prezentację i życzę udanych wycieczek :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że tak dobrze Ci idzie w szkole. Jesteś bardzo ładna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wpis! Pasuje Ci mundur :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post! Czekam już na kolejny <3

    zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Do twarzy Ci w mundurze ;)
    Życzę słońca, żebyś zawsze mogła realizować sesje ;)
    Mój plan na kwiecień to wznowić bloga i właśnie w tą stronę odczuwam motywację,
    Pozdrawiam cieplutko :)

    Zapraszam!
    Będzie mi miło, jeśli klikniesz w reklamę ;) Jeśli nie, to też się nie pogniewam ;)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥