niedziela, 8 kwietnia 2018

Srebrne nitką powlekane...

Hey!


W przerwie pomiędzy wieczornymi przygotowaniami do jutrzejszego wyjazdu, nauką i odpoczynkiem musiałam do Was zajrzeć i sporządzić nowego posta. W Wielką Sobotę wspominałam o króliczku. Nie uchyliłam rąbka tajemnicy co sobie wybrałam pozostawiając Was w lekkiej niepewności. Dzisiaj pogoda na tyle mi dopisała, by odpowiednio zaprezentować moją nową zdobycz. 
Wybierając Wielkanocny podarek nie miałam w głowie zarysu jak będzie wyglądał mój prezent. Rodzice tym razem wyjątkowo pozostawili mi wolną rękę i samodzielnie mogłam podjąć decyzję. Początkowo przez głowę przeleciała mi myśl o nowych perfumach, ale ostatecznie wylądowałam w sklepie odzieżowym. Jak wiecie uwielbiam szperać wśród fatałaszek. Wybór był ogromny, aczkolwiek każda z przymierzonych przeze mnie rzeczy miała jakiś mały, niekiedy nieuzasadniony minus. Rozczarowana, faktem swych niepowodzeń postanowiłam jeszcze troszkę się rozejrzeć. Był to bardzo dobry pomysł, gdyż w zupełnie niewidocznym miejscu stał wieszak z nową kolekcją cudownych żakietów/ narzutek. Od razu wiedziałam, że ten ciuszek spełnia moje oczekiwania w 100%. Wielokrotnie widziałam podobne rzeczy w telewizji bądź innych mediach i nie będę ukrywać, że nieco się zainspirowałam. Na pewno niejednokrotnie odczuliście takie przyjemne ukłucie w serduszko widząc tą jedyną, wyjątkową rzecz :)


Narzutka idealnie sprawdzi się na obecne, plusowe temperatury. W połączeniu z czernią lub białą koszulką możemy stworzyć stylizację w iście eleganckim i wieczorowym stylu. Czarne wykończenia na klapach i oszukanych kieszonkach urozmaicają dodając uroku. Górne klapy można nosić tak jak zrobiłam to Ja, bądź wywinąć je na zewnątrz. Sam fakt, że narzutka jest powlekana srebrną nitką czynią ją nietypową wśród innych rzeczy znajdujących się w mojej garderobie.


A teraz zapraszam do przejrzenia zdjęć!

 










 


Dobrze kochani, zmykam zajrzeć na Wasze blogi!  ♥ Pa! Pa!




1. Jak minęły Wam weekendowe dni?
2. Co sądzicie o mojej stylizacji?
3. Nosicie żakiety bądź narzutki?




19 komentarzy:

  1. Weekendowe dni minęły stanowczo za szybko... Ale trzeba się cieszyć, ze w końcu zawitała prawdziwa wiosna :)
    Bardzo przyjemna stylizacja, swietna ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy makijaż i stylizacja.
    Moje weekendy zazwyczaj różnią się od siebie, ale poranna rutyna jest zawsze taka sama.
    Pozdrawiam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna! <3 https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja i make up :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Weekend jak zwykle mija szybko. Twoja stylizacja jest ciekawa choc zwyczajnie totalnie nie moj styl :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękna, plus ta stylizacja obłęd 😊
    http://www.discoverparis.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta narzutka i bardzo ładny kolor pomadki ;) Pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta srebrna nitka rzeczywiście dodaje "tego czegoś" ;) Pasuje tobie ten żakiet, sama nie chodzę w takich rzeczach

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz :) Lubię takie eleganckie stylizacje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj weekend jak zwykle minął mi bardzo szybko i czekam do następnego :)
    Stylizacja także w moim guście i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie zrobione oczko i ciekawy żakiecik

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, narzutka jest piękna. Idealnie pasuje do reszty stylizacji i do twojego makijażu. Przynajmniej tak mi się wydaje, nie jestem znawcą. Weekend mi minął jak zwykle, czyli zbyt szybko. Znowu nie mogłam uwierzyć, że dzisiaj już jest poniedziałek. Ja uwielbiam nosić marynarki, u krawcowej właśnie mi się szyje nowa, już nie mogę się doczekać, aż będzie gotowa.
    Zapraszam także do mnie, zaobserwowałam cię.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/04/where-is-this-time.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz kochana 💖
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja! A weekend minął na świeżym powietrzu, z dala od komputera;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna ta narzutka, całość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz,dodaję do obs <3

    Pozdrawiam,
    http://marikapietrzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście wygląda bardzo ciekawie :D dobrze wygląda na zwykłe wyjście, ale też pasuje na te bardziej eleganckie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle wyglądasz nieziemsko kochana <3 Super dopasowanie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥