wtorek, 27 lutego 2018

Pastelowo przez zimę...

Hey!


Dziwny paradoks... jestem w internacie, a sceneria zdjęć ukazuje rodzinne strony :D Można by rzec, iż jestem wygodnisią, gdyż od czasu kiedy mieszkam w internacie fotki mam często zarezerwowane na przód. Lubię taką stabilizację , gdyż wiem, że mogę regularnie zasiedlać mój internetowy zakątek. 


Kilka dni temu uświadomiłam sobie fakt, jak dobrze mieć w swojej szafie gruby, i na prawdę ciepły płaszczyk. Model zaprezentowany przeze mnie poniżej, to mój must have na obecną pogodę. W płaszczyk zaopatrzyłam się dość dawno temu - jeszcze za czasów gimnazjum, kiedy moda na tego typu kroje była wręcz oblegana w każdym sklepie. Jak wiadomo z sezonem moda się zmienia, a aktualnie zauważyłam ponowny zwrot w kierunku tego trendu. Dodatkowym plusem jest kolor - w tym sezonie na wybiegach królują wyraziste kolory, ale nie brakuje także naszych klasycznych, nudziakowych miłości. 


Będąc zwolenniczką swoich przekonań odnośnie tematu mody nie wyrzucam rzeczy, na które najzwyczajniej w świecie mija trend. Nie oznacza to także braku mojego zainteresowania odnośnie jakieś rzeczy, nie wyrzucam jej w kąt, w dalszym ciągu jest przeze mnie zakładana. 


Mój model płaszczyka na należał do najtańszych, moja miłość do niego wciąż trwa i zapewne pozostanie tak na długi, długi czas, jednakże nie zakładam go zbyt często, gdyż jak już wcześniej wspomniałam jest na prawdę bardzo ciepły. Idealną okazją do Jego zaprezentowania jest odpowiednia pora roku i towarzyszące jej mrozy. Jak widzicie moje wdzianku ujrzało światło dzienne, spokojnie czekając na swój czas :)







Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! :) Pa! Pa!



1. A Wasz zimowy must have?
2. Co sądzicie na temat powracających trendów?
3. Zwolenniczki puchowych kurtek czy płaszczyków?




47 komentarzy:

  1. Piękny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zimowy cieplutki płaszczyk to podstawa na takie mroźne dni :) Piękna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny płaszczyk, uwielbiam pudrowy róż !
    Ja zazwyczaj noszę zimą jednak puchowe kurtki.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwolenniczka raczej płaszczyków niż puchowych kurtek, bo nie mam ani jednej ;) Piękna stylizacja i zdjęcia ;)
    Obserwuje i zapraszam Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszcz :) ale jednak jestem zwolennikiem kurtek :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie kochana wyglądasz w tej stylizacji <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz w tym płaszczyku :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszczyk ^^ Zimowy must have? Rękawiczki, bo w zimie moje palce są zamrożone :D

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam puchowe kurtki i trendy które wracają! Szczególnie denim i t shirty z lat 80-90. Ślicznie wyglądasz! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubie powracajace trendy :P
    Ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny płaszczyk! Miałam też bardzo podobny , ale czerwony :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanka płaszczyków - zdecydowanie ♥️ Wyglądasz bardzo fajnie! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zimowym must have jest wielki oversizowy sweter w burym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie ci w takich jasnych kolorkach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocyk i herbata ostatnio zielona herbata z kawalkami pomaranczy to moj must have. Gdy jest tak zimno szukam sposobow by sie rozgrzac
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear. ♥
    You are so beautiful. :)
    If you want you can check out my blog. Maybe we can follow each other and be great blogger friends. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcze to moja miłość. Marzy mi się taki do kostek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Plaszcze to klasyka sama w sobie, pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz. Widać, ze powoli wraca do nas wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Generalnie stawiam ostatnio na praktyczność...czy to w kwestii puchowych kurtek czy płaszczy;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny ten Twój płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pastele zimą, cudny płaszczyk :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  23. This coat is an absolute staple for the winter. I love it!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam i puchowe kurtki i płaszczyki, jednak na takie mrozy zdecydowanie wybieram trzy razy gruby sweter, dwa razy skarpety, zimowa kurtka, zimowe buty, czapka, szalik i rękawiczusie! I nadal mi zimno, cóż... :)
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie must have na takie mrozy to zdecydowanie gruba puchówka :) Jestem strasznym zmarźluchem!
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny płaszczyk ;)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Super płaszczyk i ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny płaszczyk, widać, że jest ciepły i wprost idealny na te minusowe temperatury :) Poza tym, bardzo podoba mi się jego kolor - sama mam płaszcz w podobnym kolorze i też go bardzo lubię :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszczyk super i fajnie, że ciepły,
    bo teraz akurat piździ 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny jasny płaszczyk. Makijaż rewelacja .

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna kurteczka zestawiona z dobrym odcieniem szminki! Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam identyczny płaszczyk! I go uwielbiam. Też nie lubię wyrzucać ubrań, bo moda czasem wraca, a niektóre rzeczy warto zostawić i można na przykład później je przerobić - tak zrobiłam z dzwonami dobre kilka lat temu - zamieniłam w krótkie spodenki <3
    Super wpis i zapraszam również do mnie - http://mplazewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pastelowe kolorki to hit nadchodzącego sezonu, piękny płaszczyk :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam płaszcze ale zimowa kurtka zawsze się przyda. Ostatnio zainwestowałam w taką bo uważam, że zawsze jest potrzebna. Mój must have na zime? Czapka!
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczny ten plaszczyk ! :)
    Pozdrowki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze, że robisz zdjęcia na zapas - ja zazwyczaj robię je w dniu tworzenia posta...
    Bardzo ładny Płaszczyk!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie, że co raz więcej osób stawia na żywe i pastelowe kolory zimą czy jesienią! Pudrowy róż jest mega kobiecy i elegancki jednocześnie, planuje kupić płaszczyk w podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny płaszczyk! *-*
    Zostaję na stałe :)

    http://jeyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam pastele, płaszczyk jest świetny! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥