niedziela, 31 grudnia 2017

Świąteczne prezenty...

Hey!


Jak tam kochani przygotowania do Sylwestrowej zabawy? 





 


Zapraszam - IziGSM

 

Na blogu nie miałam jeszcze okazji wspomnieć Wam o podjęciu długotrwałej współpracy z marką IziGSM
Od stycznia przez 6 miesięcy będę miała możliwość testowania gadżetów pochodzących ze strony, do której umieściłam odnośniki powyżej.


Przed rozpoczęciem kampanii na dobry początek otrzymałam miły upominek, by jeszcze bardziej uczcić rozpoczęcie naszej współpracy. W pięknie zapakowanej paczuszce znajdował się kubek, notes, długopis, a także breloczek w postaci reniferka. Design produktów jest urozmaicony o logo marki, a także nazwę internetowej strony. Do upominku dołączony był list o przepięknej treści, o którym niestety zapomniałam podczas robienia zdjęć.


Jako ambasadorka będę starała się jak najlepiej zaprezentować wybrane gadżety. Być może zachęcę Was do osobistego przetestowania artykułów, które sama otrzymam, a także pochodzących  ze stronki.
O marce IziGSM będzie mogli regularnie (co miesiąc) przeczytać na moim blogu. Jeżeli jesteście ciekawi co wybiorę, zapraszam do systematycznych odwiedzin. 





Dzisiaj dokładnie mija tydzień od Wigilii. Czas świąteczny powoli przemija, aczkolwiek prezenty, które otrzymałam pozostaną ze mną na długo. W tym roku Mikołaj bardzo mnie zaskoczył, nie spodziewałam się, że w świątecznym prezencie znajdę czerwone szpilki. Nie będę ukrywać szpilki są idealnym pomysłem, tym bardziej, że lubię takowe obuwie. W mojej kolekcji brakowało wyrazistego koloru, więc powiększenie jej o czerwień bardzo mi się podoba. 
Masło orzechowe i gorzkie czekolady to jedyne z niewielu, przede wszystkim zdrowych słodkości, których ostatnio jestem wielką miłośniczką.  Polecam codziennie spożywać przynajmniej kostkę gorzkiej czekolady. O jej dobroczynnych właściwościach na pewno na blogu jeszcze wspomnę.
Do prezentu były dołączone grube rajstopki o modnym wzorze. Rajstopy zaprezentuje przy notka związanych ze stylizacjami :)



Na blogu na pewno pojawi się notka z podsumowaniem roku 2017, a także listą postanowień na nadchodzący rok, jednakże dzisiejszy dzień jest idealną okazją na złożenie życzeń.


"By najlepszy dzień starego roku, był najgorszym nowego"

 

To moje życiowe motto, którym kieruje się przez 365 dni w roku, życzę Wam dokładnie takiego samego przesłania. Życie stawia na naszej drodze wiele wyzwań i celów, ciężką pracą możecie je osiągnąć. Nie zrażajcie się porażkami, bacznie stąpajcie po gruncie, wierząc w siebie i swoje możliwości.  Inwestujcie w siebie, rozwijając pasje i marzenia :) Wszystkiego dobrego kochani! <3
Pa! Pa!



1. Plany na dzisiejszy dzień?
2. A czym Was w tym roku obdarował Mikołaj?


 

34 komentarze:

  1. Gratuluję podjęcia tej współpracy i życzę powodzenia :* Ja już zaczęłam przygotowania do sylwestra, wszystko pokupione więc izi :*

    https://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, choć powiem Ci szczerze że w takich obcasach chodzić bym nie umiała. Prędzej połamałabym sobie nogi :/
    Co do sylwestra to prawie wszystko zapięte na ostatni guziczek :D
    Pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy i wspaniałego rozpoczęcia kompanii!
    Szczęśliwego Nowego Roku <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne szpilki! Gratuluje współpracy, a sylwester już zorganizowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te czerwone szpilki! Mikołaj się postarał :D Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i całej Twojej rodziny kochana! No i sukcesów w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy :) A szpilki prześliczne
    Obserwuję :)
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, czekolada gorzka, dobra rzecz :) Ja w tym roku dostałam mnóstwo książek! ;)
    Szczęsliwego Nowego Roku 2018!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy :)
    Wszystkiego najwspanialszego w 2018 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwester z Córą i pieskiem! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne prezenty. Szczęśliwego Nowego Roku!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post. Obserwuje twojego bloga. Czasami zapominam zaglądnąć :) Będę czekała na te gadżety. Może znajdę coś dla siebie. W szczególności do książek i laptopa :)
    Pozdrawiam, wiem że już byłaś więc nie zostawiam linka. :)
    Idę teraz kaca leczyć po Sylwestrze... oraz muszę dać nogom odpocząć :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajniutki post :) ładne te buciki :)
    też lubię gorzką czekoladę :)
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę ! i spełnienia marzeń :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku :)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne motto na Nowy Rok :) Życzę Ci tego z całego serca <3 Ściskam!

    Monika z allmypassions.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia i super sentencja;) ja sylwestra spędzałam w gronie znajomych i zawsze dla mnie w tej dzien najważniejsze jest dobre towarzystwo;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tej marce ale rzeczy prezentują się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  18. na sylwestra genialnie bawiłam się u przyjaciółki
    a Mikołaj obdarował mnie książkami i słodyczami

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje współpracy, oby przebiegała jak najlepiej! A zaraz zajrzę na ich stronę i popatrze asortyment :)
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy i obyś była z niej w pełni zadowolona! Najlepszego nowego roku!

    Jeśli będziesz miała czas i chęć zapraszam na mojego bloga Oli Marcinkiewicz pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. CZekam na dalsze relacje o IziGSM.
    Pomyślności w 2018 roku...

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy i życzę powodzenia! :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję współpracy! Ciekawe gadżety! :)

    Prowadzę bloga o mojej idolce i tworzę szablony na blogi, będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz a jak Ci się spodoba ucieszę się z obserwacji :)

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne szpilki! Uwielbiam czerwone ;))

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm masło orzechowe ❤
    Gratuluję współpracy
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję współpracy:)
    Te gadżety ciekawie wyglądają;).
    Wszystkiego dobrego w 2018 roku:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masło orzechowe....mogłabym zjeść każdą ilość!
    śliczne szpilki:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tej marce ale życzę ci owocnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę przyjemnej owocnej współpracy z marką :) Nie słyszałam o nich, więc może tutaj dowiem się czegoś ciekawego!

    OdpowiedzUsuń
  30. maslo orzechowe wyglada smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nice post:)
    if you pick up dresses,glamchase exeter prom dresses reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję współpracy 👍🏻
    Też z nimi współpracowałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wszelkich dokonań w 2017 i życzę dalszych sukcesów :) masło orzechowe na zdjęciach skradło moje serce 😍
    moje postanowienia? zadbać o zdrowie
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥