środa, 3 stycznia 2018

Śmiać się czy płakać?

Hey!


Powracam do Was z kolejną dawką zdjęć, które miałam jeszcze przyjemność zrobić w poniedziałek :) Jak widzicie Nowy Rok spędziłam na mini sesji, co bardzo dobrze wróży na kolejne miesiące. Bowiem jak się zacznie, tak też trwa się w tym przez cały rok.
W dzisiejszym poście mam do zaprezentowania, aż trzy stylizacje. Zauważyłam, że bardzo lubicie posty dotyczące mody, dlatego też liczę na spory odzew z Waszej strony :) Nie przedłużając, łapcie zdjęcia, w tajemnicy mogę Wam powiedzieć, iż trochę ich jest :D







 Czarna bluzeczka/ sweterek - (KLIK) (KLIK)

 

 

Czarna bluzeczka - (KLIK) (KLIK)


Wybierając produkty kierowałam się przede wszystkim zbliżającymi się świętami. Poniżej zobaczycie jeszcze 2 produkty o tej tematyce. Teraz co nieco opowiem o prezentach dla rodziców, które okazały się po części niewypałem. 

Męska bluzka, którą traktuje jako sweterek, okazała się na tyle mała, iż to Ja właśnie zostałam jej właścicielką. Rozmiar na stronie (3XL) sugerował, że bluzka będzie o wiele, wiele większa. Podczas pakowania doszło zapewne do pomyłki, bądź przeoczenia i tak właśnie otrzymałam bodajże rozmiar M/L. Ciuszek jest na tyle uniwersalny, że mogą go zarówno nosić mężczyźni jak i kobiety. Bez problemu mogę w niej chodzić. Rząd białych guzików dodaje bluzeczce uroku, jestem pewna, że nie spotkam drugiej takiej na ulicach. 


Damska bluzka natomiast okazała się wielkim niestety rozczarowaniem. Po dokładnym sprawdzeniu tabelki rozmiarów bluzka powinna leżeć idealnie. Po rozpakowaniu moim oczom ukazał się wielki worek materiału. Zakładając tę bluzkę można by się było zgubić,  a Ja jako przyszły policjant byłabym zmuszona wszcząć poszukiwania :D Nie życzę mamie, aby aż tak przytyła. Niech ta bluzka pozostanie tylko wspomnieniem.






Biała koszula - (KLIK) (KLIK)

 

Prosty krój to coś co urzekło mnie w tej koszuli. Pasuje zarówno do zwykłych, czarnych spodni bądź ołówkowej spódnicy. Zapinana na guziczki, o dłuższym tyle, rękawkach 3/4 i stójką przy szyi czynią ten model banalnym, aczkolwiek niezwykle eleganckim. Często koszule kojarzą mi się z szorstkim materiałem, a nałożenie takowej rzeczy na siebie i chodzenie w tym przez cały dzień jest dla mnie wielką katorgą. W tym przypadku jest zupełnie odwrotnie, gdyż koszula jest miękka w dotyku, a kolejną zaletą jest jej łatwe wyprasowanie. Z pewnością mogę stwierdzić, iż koszula skradła moje serce <3 







 Bluzka o kwiecistym wzorze - (KLIK) (KLIK)


Zamawiając tę bluzkę obawiałam się, że będzie na mnie przyciasna. Po raz kolejny jednego dnia ogarnęło mną rozczarowanie. Jak widzicie na zdjęciach bluzka jest za duża... i to nie jeden, a może 2, bądź 3 numery. Oczywiście nie wyrzucę jej w kąt, a podaruje mojej mamie, na której leży idealnie. Kwiecisty motyw, wycięcia na rękawkach i splot przy szyi to wszystkie cechy, które urzekły mnie przy jej oglądaniu. Wiedziałam, że prędzej czy później trafi do mojego koszyka, w tym przypadku prędzej niż nawet o tym myślałam. Można z jej udziałem stworzyć bardzo fajną, nieco wiosenną stylizację :)




 Olejek eteryczny o zapachu bzu - (KLIK) (KLIK)

 

Podczas przeglądania stronki zauważyłam wielkie promocje na na olejki eteryczne. Poświęcenie kilku dolarów nawet jeśli zapach miałby mi zupełnie nie przypaść do gustu nie stanowi dla mnie problemu. Podczas zamawiania produktów na zagranicznych stronach niekiedy bardzo eksperymentuje, gdyż lubię testować nieznane mi jeszcze produkty. 
Olejek posiada bardzo intensywny zapach, który roznosi się po całym domu. Nie wiem czy Ja mam tak wyczulony nos, aczkolwiek bez jest troszkę przytłumiony przez woń imbiru, który jest bardzo wyczuwalna w tej kombinacji.  
 



Czerwona szminka - (KLIK) (KLIK)

 

Uzupełnieniem w postaci kosmetycznego dodatku jest czerwona szminka, którą mam pomalowane usta na wszystkich zdjęciach. Tym razem postawiłam na wersje satynową. Co mogę o niej powiedzieć? Bardzo intensywna czerwień o rewelacyjnej trwałości to połączenie idealne. Z chęcią zapoznam się z innymi odcieniami z tej serii! Oczywiście maty nadal bardzo mi się podobają i nieprędko z nich zrezygnuje :) 

Bardzo proszę o poklikanie w zamieszczone odnośniki, z góry dziękuje! <3

 

 

Lecę kochani pogłębiać swoją wiedzę z zakresu geografii! :D Pa! Pa!




1. Jak radzicie sobie po świątecznej labie?
2. Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu?




53 komentarze:

  1. 2 zestaw jest fajny ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga propozycja zdecydowanie jest w moim stylu! Chociaż nie wygląda na tobie jak worek materiału, taki fason oversize bardzo dobrze wygląda ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zestawy prezentują się świetnie ;) Mnie jednak urzekła ta szminka :)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała koszula jest piękna. Bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczki śliczne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są cudowne! Przepięknie w nich wyglądasz!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są genialne !!!
    A po świętach jak po świętach nie radzę sobie zbyt dobrze bo niestety na sam koniec roku zdarzyła się nie fajna sytuacja ale sądzę że będzie w końcu dobrze !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Laba trwa i trwa aż do niedzieli jeszcze potrwa. Co do stylizacji - są śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te stylizacje. Podoba mi się też olejek o zapachu bzu. Całkiem spory jak tak patrzę mimo świadomości że jest na zdjęciu przybliżony.
    Ciekawa historia z tą męską koszulą. Możliwe że faktycznie doszło do jakiejś pomyłki czy coś.
    Pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmiać się! :D

    Bardzo fajne te rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia
    Powodzenia w geografii ❤
    Trzymam kciuki za nowy rok
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo urocze stylizacje! A ta szminka jest boska!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała koszula od razu mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne rzeczy!

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zdjecia, swietne zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne fotki i śliczna modelka 👍👍👍
    Rzeczy też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  17. stunning picures dear you look fabulous,like your white shirt.keep posting
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi zestaw przypadł mi bardzo do gustu;)
    Powodzenia w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia i jeszcze ładniejsza modelka na nich :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://psychonumery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że część zamówienia okazała się niewypałem. Niestety czasem już tak jest :/
    Pierwszy i drugi zestaw bardzo mi się podobają :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biała koszula wygrywa! Od razu wpadło mi w oko drugie zdjęcie z tej stylizacji :) Zdecydowanie Ci w tym wydaniu najlepiej :)
    Widzę, też inny makijaż niż zwykle :) Ładnie całość pasuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula i bluzka w kwiaty to bez dwóch zdań hity! Kocham koszule ale nie lubię sztywnych materiałów, takie rozwiązanie jakie tu prezentujesz jest idealne dla mnie ;)
    Patrząc na zdjęcia, muszę przyznać, że masz bardzo przykuwające uwagę spojrzenie! <3
    Jeszcze nie do końca wyszłam z klimatu świątecznych ferii a za tydzień zaczynają mi się zimowe, więc pewnie nie tak szybko z tego stanu wyjdę ;)
    Stylizacja z koszulą dla mnie wygrywa! Mega :3

    Buziak,
    Ola ;)


    https://moleteatralne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. We wszystkim wyglądasz dobrze, jednak dla mnie faworytem jest pierwszy zestaw :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. 2018 rok rozpoczęłaś udaną sesją :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobasz mi się w pierwszej stylizacji! W czerni Ci do twarzy <3

    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe ubrania :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarny sweterek rewelacja ! Bluzeczka w kwiatki też bardzo ładna ! :*
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka o kwiecistym wzorze jest piękna! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo prześwietlone zdjęcia ;/ pominąwszy to, to super :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszula w kwiaty jest cudna - bardzo lubię ten motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula jest cudowna! Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna ta biała koszula :) Koniecznie muszę sobie taką sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham czerwień na ustach!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Biała koszula podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Drugi zestaw jest prześliczny. Bardzo ładnie wyglądasz w tych bluzeczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Drugi zestaw jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Czerwona kwiecista koszula zdecydowanie skradła moje serce! Będę wypatrywać podobnej w sklepach stacjonarnych, nie ufam internetowym sklepom :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Po świetach znów trzeba się wziąć za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale wspaniałe stylizacje :) nie wiem, która piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda, że tak wypadło z tymi prezentami. Czasami nie wiadomo na co trafimy.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice outfits!
    Happy 2018 :)

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz zabójczo w tych czerwonych ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też zawiodłam się na rozmiarówkach zamawiając z chińskich stron.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygladasz cudownie, kochana, zawsze się smiac! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/elegancko-i-wygodnie-codzienny-look-32482965

    OdpowiedzUsuń
  45. Najbardziej mi się podoba ta biała koszula i czerwona szminka <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Najbardziej spodobała mi się biała koszula. Bardzo Ci pasuje:)
    Okulary też Ci pasują:).
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. nie no koszula biala jest PRZECUDOWANA!! sprawilabym sobie podopbna ;) wiec zycze rownie owocnego calego roku jak pierwszego dnia 2018! pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Biała koszula jest cudownaaaa!!!
    I świetnie ci w niej wiec mamy zwycięzce ^^

    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I tak wiele się udało, także nie ma tego złego 2017 :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥