poniedziałek, 23 października 2017

Rossmannowe promocje - 55%...

Hey!


W dzisiejszym poście chcę się pochwalić moim Rossmannowymi zdobyczami, które miałam możliwość nabyć podczas promocji, która zakończyła się zaledwie kilka dni temu. Wraz z aplikacją Rossmann kupując 3 różne produkty do makijażu bądź pielęgnacji naszej cery, skóry rąk, paznokci rabat wynosił, aż -55%. Wydając pieniądze oszczędzamy ponad połowę wartości danych kosmetyków, na które niekoniecznie bym się skusiła w normalnej cenie. Bardzo ubolewałam nad faktem, iż mieszkając w internacie nie miałam możliwości wybrania się do Rossmana osobiście. Dobrze, że mogę liczyć na ludzi dobrej woli, którzy pomogli mi zaopatrzyć się w kilka niezbędnych cudeniek! Początkowo w planach miałam uzupełnić swoją kosmetyczkę tylko o 1 produkt, jednakże cały plan poszedł w .... i dodatkowo trafiło do mnie 5 innych kosmetyków.

Tutaj muszę podziękować swojej przyjaciółce, która miała chęć zrobić dla mnie zakupy, a także przyjaciółce, przyjaciółki, która zgodziła się na wrzucenie do koszyka dodatkowych kosmetyków.

Rossmannowa lista:


✿ Rimmel, Stay Matte, puder, nr. 003

 

 ✿ Maybelline, Affinitone, korektor, nr 01 

 

✿ Lovely, Matt & Lasting, lip gloss matowy do ust z formułą długotrwałą, nr. 5

 

✿ Lovely K'Lips, pomadka i konturówka do ust, nr. 1

 

✿ Bielenda, ANX 10 Total repair, odżywka do paznokci, płynny diament


 





Prawdę mówiąc korektor był największą zachcianką na Rossmanowej liście! :) Uwielbiam tę markę, zwłaszcza korektory! Wybrałam go ze względu na to, iż aktualny jest już na wykończeniu. Wiem, że mogę oczekiwać od niego na prawdę wiele nie rozczarowując się. Jestem z tego korektora w pełni zadowolona, mogę go z całą pewnością polecić innych poszukującym dobrego produktu.
Puder w kamieniu początkowo nie był na mojej liście, aczkolwiek po przeanalizowaniu aktualnych zapasów stwierdziłam, że skoro jest promocja to zaopatrzę się o kolejne pudełeczko. Marka Rimmel jest znana i ceniona na całym świecie, liczę, na to że puder przejdzie pomyślnie testy i stanie się moim ulubieńcem.
Uzupełniając moją listę pokusiłam się o kilka typowych zachcianek, które chciałam osobiście przetestować. Na kilku blogach spotkałam się z recenzjami dotyczącymi odżywki do paznokcie marki Bielenda, K'Lips, na które w pewnym momencie był wielki szał czy błyszczyk o matowej formule marki Lovely. Tak na prawdę bardzo, ale to bardzo chciałam mieć w swojej kosmetyczce K'Lips i pokładam w niej wielkie nadzieje, ale w momencie kiedy na swoje usta nałożyłam lips gloss matowy do ust całą swoją miłością przelałam na to cudeńko! K'Lips jeszcze nie miałam okazji wypróbować, na pewno na dniach to nastąpi. Małym minusem jest to, iż przeglądając w aplikacji kolor wydał się nieco ciemniejszy, a tymczasem w moje łapki wpadł ładny, dość jasny odcień różu :) Wracając do odżywki od dzisiaj rozpoczęłam testowanie, na pewno w najbliższym czasie dam znać jak się sprawuje, aż sama nie mogę doczekać się efektów! :)



1. Skorzystaliście z Rossmanowych promocji? Koniecznie pochwalcie się jakie upolowaliście zdobycze?
2. Co sądzicie o moich produktach, może testowaliście bądź testujecie któryś z nich? Wasze spostrzeżenia.


30 komentarzy:

  1. K*Lips w odcieniu sweety bardzo lubię :D A odżywkę do paznokci z Bielendy kupiłam na poprzedniej promocji, złotą, na moich paznokciach sprawdza się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też udawało się upolować wiele fajnych rzeczy z których jestem na prawdę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę szalone zakupy i dobrze. Jak jest promocja i to jeszcze tak, warto skorzystac.

    OdpowiedzUsuń
  4. K'lips szminka jest super <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nic nie kupiłam, bo mój budżet umarł :( Podobają mi się pomadki od Lovely <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta matowa pomadka z Lovely jest cudowna! :) Tym razem nie skorzystałam z promocji bo mam za dużo kosmetyków i ich nie używam :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Rimmel puder znany i lubiany więc myślę że przypadnie Ci do gustu. Ciekawa jestem pomadki matowej z Lovely

    OdpowiedzUsuń
  8. niezła jest ta lista. Ja chyba wybrałabym puder Rimmel z tej listy
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam korektor Affinitone ❤️ K'lips mniej niestety, ale może ty się z nimi polubisz 😊 Ja też troszkę zakupów zrobiłam, głównie Wibo i Bell. Chciałam korektor L'Oreal True match, ale zmienili opakowanie i kolory, więc kupiłam online 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne kosmetyki! Ja nie skorzystałam, z tej promocji.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Korektor również dorwałam!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą pomadkę Lovely, Matt & Lasting i jest rewelacyjna :) Właśnie katuję już drugie opakowanie. Poluję jeszcze na lip kit, ale niestety w moim Rossmannie rozchodzi się jak świeże bułeczki... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Po raz kolejny nic nie wpadło do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam pomadkę z lovely, ale w odcieniach Neutral Beauty i Milky Brown :)

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne rzeczy wybrałaś! Kupiłam sobie zapas tych pomadek z Lovely K'Lips! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te pomadki z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj też skorzystałam z tej promocji <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Co prawda na tej promocji nie zaszalałam, ale kupiłam tusz, pomade i eyeliner ☺

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam tego pudru i sprawdzał się świetnie! Myślę, że będziesz zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zakupy, korektory z Maybelline bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również mam ten zestaw z K-lips:)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chciałam kupić ten KIT od Lovely, ale już nie było :c
    mavselina-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny post. Ja rowniez planowalam zakupic pare rzeczy z Rosamnn ale balam sie o swoje zdrowie. Gdyz kiedy tam bylam, uznalam ze walki w tym sklepie o kosmetyki niczym o biedronkowe swiezaki, to nie dla mnie :D Najwyrazniej mialas szczescie ze w twoim miescie ludzie sa mniej pazerni i twoje przyjaciolki byly w stanie cos dla ciebie wybrac :) KOsmetyki oczywiscie super, zastanawia mnie tylko czy lovely nie zrobilo tych plynnych pomadek na podobienstwie Lip kit od Kylie? Chyba tak no w kazdym razie fajny post. W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://karolinalisa.xaa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że wspomniałaś o korektorze z Maybelline. Sama jestem na etapie poszukiwania czegoś innego niż Catrice, więc może się skuszę. Czekam z niecierpliwością na test odżywki do paznokci, jestem mega ciekawa <3

    tumblrgirlsxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnie produkty-piękne kolorki! Widzisz, ja miałam się wybrać i tyle z moich zakupów wyszło ;)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥