środa, 25 października 2017

Czerń i biel...

Hey!


Co tam Kochani? Jak spędzacie wieczór?


W dzisiejszym poście chce się Wam pochwalić moim nowym nabytkiem. Eleganckie bluzeczki KLIK to coś czego w szafie nigdy za wiele. Internetowy sklep odzieżowy - www.avacostyle.pl takich bluzeczek ma pod dostatkiem, zresztą w swoim asortymencie posiadają także inne części garderoby - stylowe bluzy o wymyślnych nadrukach, spódnice, odzież wierzchnią, a także sukienki. Firma pomyślała, także o prawdziwych fanach akcesoriów - okulary przeciwsłoneczne, torby, plecaczki, kosmetyczki i portfele, to wszystko możemy nabyć w na prawdę atrakcyjnych cenach.

Ja wybierając bluzeczkę liczyłam na idealne wykonanie i gwarancje 100% jakości.

Czy tak jest? Zapraszam do zagłębienia się w treść dzisiejszej notki :)












Jestem pewna, iż zamawiając produkty ze strony www.avocadostyle.pl nie pożałujecie swojego wyboru i wydanych pieniędzy. Moja bluzeczka to połączenie - klasyka, czerń i biel świetnie się ze sobą kontrastują tworząc niebanalny ciuszek. Zamawiając daną rzecz kierowałam się przede wszystkim jej praktycznością. Bluzeczkę będę mogła założyć do typowo odświętnych looków, aczkolwiek zestawiając ją z dżinsami również fajnie się prezentuje. Suwaczek z tyłu bluzeczki, na rękawkach i wycięcie z przodu dodają uroku. Materiał jest mięciutki w dotyku. Wykonanie również oceniam na wielki plus, żadnych wystających nitek, zaciągnięć, to wszystko w całkowitej ocenie nie pozostawia złudzeń do wydania jak najlepszej opinii.


Czarno biała bluzka z rękawkami 3/4 - (KLIK)

 

Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach. Sprawdziany, kartkówki już ogarnięte, w nagrodę trzeba się troszkę zrelaksować! <3 Pa! Pa!


1. Co sądzicie o dzisiejszym look'u?

 

32 komentarze:

  1. Bluzka ładna :) Śliczne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka bardzo mi się podoba jest cudowna ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna taka bluzeczka! Połączeni czerni i bieli sprawdza się idealnie na każdą okazję! Uwielbiam :)
    P.S Fajne psiaczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna! Pasuje i do odświętnego stroju i do jeansów. Rękawki 3/4, takie, jakie lubię, no po prostu urocza jest :)
    Ruda w Kalifornii

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka ładna, pasuje do każdej stylizacji :)
    Skupiłabym się raczej na zdjęciach lepszej jakości, bo te psują całość :( A mogłoby być tak pięknie !
    Będę zaglądać :)
    Zapraszam na mój blog https://migliorevita.blogspot.com/2017/10/choker-jak-nosic.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju ten psiak jest cudny!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie proste rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jest ta bluzeczka
    Oczywiście poklikane

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i bardzo ładna bluzeczka *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bluzeczka, ale ja takich połączeń się boje, że mi czarny zafarbuje biały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja, biel w towarzystwie czerni zawsze się sprawdza :)
    Świetna bluzka <3
    Też muszę przejrzeć ich asortyment :)

    79zł
    mogę prosić również o kliki u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. super bluuuzeczka! oczywiscie wszystko poklikane kochana

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuje do Ciebie ta bluzeczka. Fajnego masz owczarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym sklepie, chętnie zajrzę. Bluzeczka świetna, podstawowe kolory są najlepsze !
    Poklikane
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka Bardzo ładnie się prezentuje!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja :) piękna bluzeczka ;) ja również lubię takie bezpieczne połączenie czerni i bieli ;) dodam jeszcze na koniec że masz bardzo uroczego psiaka :) pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie dla mnie. Uwielbiam łączyć czerń i biel w dziennych stylizacjach ;p Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne kolory, bedzie pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo elegancko, klasycznie i nawet poważnie :) (wgl ten biały piesek na zdjęciu wygląda jak taka puchowa torebka :D) to wycięcie jest super, faktycznie sprawia że bluzka wygląda nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bluzeczka, podoba się mi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bluzeczka jest świetna. Uwielbiam takie eleganckie stylizacje ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja. JA uwielbiam połączenia bieli i czerni!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna bluzka
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie takie minimalistyczne wydanie, idealna do każdej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wpis. Bardzo mi się podoba blog, uwielbiam takie :)
    Zapraszam serdecznie do mojego bloga, pozdrawiam. :)
    https://stylepicturesinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥