sobota, 28 października 2017

5° Celsjusza...

Hey!


Od jakiegoś czasu w mojej szafie na swoją prezentacje czekało kilka ciuszków. Myślałam, że gra na czas pomoże mi, i w momencie kiedy będę już zmuszona je zaprezentować na dworze zastanę ciepły, słoneczny dzień. Moje oczekiwania spełzły na niczym i tak w dzisiejszy dzień przy odczuwalnej temperaturze 5° Celsjusza starałam się zapozować. W tym szaleństwie o dziwo jest nutka swobody i radości. Ahhh, robienie zdjęć stylizacji z dnia na dzień będzie coraz trudniejsze, lato wracaj czym prędzej, wtedy nawet wymyślenie odpowiedniej aranżacji było o wiele prostsze :D










 


Sukienka w kwiaty - (KLIK)

 

Elegancka sukienka - (KLIK)

 

Sweterek - (KLIK)

 

Naszyjnik "morskie oko" - (KLIK)

 

Dla czytelników mojego bloga firma Rosegal oferuje od 10 do 20% na zamówiony asortyment. Wystarczy zaledwie przy zamówieniu wpisać kod - RosegalChen.

 

 

Na pierwszych zdjęciach ukazana jest sukienka o wzorze różnobarwnych kwiatów. Kiedy spostrzegłam ją na stronie wiedziałam, że muszę ją mieć. Jest przede wszystkim rzucają się w oczy ze względu na nietuzinkowy krój. Kilka słów o wykonaniu.... Zwiewny cieniutki materiał wykończony jest czarną koronką. Wewnątrz wszyta jest halka, co daje nam poczucie komfortu podczas noszenia sukieneczki. Brak halki równałby się z wielkimi prześwitami :D, więc ...
Nietypowo przyszyte rękawki o rozszerzonym kroju czynią przedstawiony ciuszek przemyślnie.  

Kolejną sukienkę wybrałam z myślą o półmetku. Los tak chciał, że na półmetek jednak się nie wybieram, a sukienka przyszła troszkę za duża, czy to przypadek? Nie sądzę :D
Konieczne będzie wprowadzenie kilku przeróbek u krawcowej zwłaszcza w okolicach dekoltu i ramion. Po wprowadzonych zmianach myślę, że sukienka będzie często przeze mnie noszona. Jest to typowo elegancka sukienka w stylu vintage, której założenie na wieczorowe wyjście będzie jak najbardziej adekwatne. Materiał jest dość sztywny, porównywalny do tego, który możemy spotkać w galowych spódniczkach. Konieczne będzie częste użycie żelazka, ze względu na gniecący się materiał. Wszyte wstawki z dodatkiem koronki i kokarda w pasie dodają zaprezentowanej sukience szyku i elegancji.

Do koszyka trafił także cieplutki sweterek! <3 Zdjęcia niestety tego nie odzwierciedlają, ale uwierzcie mi na słowo, jest to typowy pluszak! Wybrałam go także ze względu na fakt, iż na stronie widniała spora promocja - 74% to mega okazja, tym bardziej, że mamy jesień i tego typu sweterki są podstawą garderoby. Sweterek posiada modny wzór - paski, wzory geometryczne to najnowszy szyk mody. Zapinany na guziki, o dwóch kieszonkach i kapturze. Polecam zapoznać się z ofertą tego sweterka osobiście :)

Dopełnieniem zamówienia był naszyjnik "morskie oczko". Potrafi urozmaicić nawet najbardziej klasyczne stylizacje. Gruby łańcuszek i solidne wykonanie zapewniają mnie o wysokiej jakości. Jest to przeciwieństwo prezentowanej przeze mnie dotychczasowo biżuterii, czasem lubię zaszaleć :D


Tymczasem kochani lecę troszkę się pouczyć. Do szkoły idę zaledwie na dwa dni, jednakże nie zwalnia mnie to z ogarnięcia zadanego materiału :) Pa! Pa!



35 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja cudo!
    wyglądasz przepięknie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten sweterek *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 sukienka jest mega!
    Ślicznie wyglądasz ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rzeczy ! niestety pogoda cały czas płata figle raz jest strasznie zimno raz wychodzi słonce i to wcale nie wtedy gdy chcemy :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i stylizacje :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik jest ciekawy i wyjątkowy :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham jedynie początek jesieni, bo ma swój klimacik, więc eż już czekam na lato :(

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza sukienka i sweterek to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w sukience o motywie kwiatów :3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w pierwszej stylizacji :)
    Ciuszki nie w moim stylu, ale mimo wszystko bardzo fajny wpis! :)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia i super post:D Czekam na nowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  12. och, niestety trudności ze zrobieniem zdjęć są mi również bardzo dobrze znane :) pogoda niestety nie sprzyja blogowaniu :D
    rzeczy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza sukienka jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam sie ;) Przy takiej pogodzie ciezko bedzie zrobic dobre zdjecia :p

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tej pierwszej sukience 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ masz niesamowitą urodę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest ta sukienka w kwiaty! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aj jaki piękny sweterek!
    Bardzo mi się podoba.
    Maminelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam! ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka w kwiaty cudowna <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterek jest prześliczny!
    Oczywiście poklikane :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz ta sukienka pierwsza genialna!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka kochana ♥ Bardzo Ci pasuje! Obserwuje Twojego bloga, i z pewnością zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam na recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. the dress so beautiful!
    if you pick up dresses, glamchase mauve bridesmaid dresses reviews gives you amazing choices.
    ttp://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥