niedziela, 22 października 2017

Outfit of the day...

Hey!

Jak tam kochani spędzacie październikowy weekend?

 

Ja tak na prawdę powoli żyje myślą, iż po 1 listopada będę miała 4 dni wolnego. Dni dyrektorskie w mojej szkole spadły jak manna z nieba :D Oj na pewno bardzo produktywnie spędzę wolny czas, oczywiście nie zapominając o odrobieniu wielu nieprzespanych godzin. Jednak pobudki o 5.30 swoje robią, ale co mam powiedzieć, uczyć się trzeba, a mi w porannych godzinach wszystko najlepiej wchodzi do głowy. Grunt to pozytywne podejście do życia. Ostatnio wszystko przewartościowałam i byle błahostki nie potrafią mi zepsuć humoru :D 






 

 





Sukienka/ tunika - (KLIK)

 

Bransoletka - (KLIK

 

Kolczyki - (KLIK

 

Zapraszam także do zakładki Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion - (KLIK

 

Wpisując przy realizacji zamówienia kod: ZafulChen uzyskacie od 10 do 20 % rabatu.


Na samym początku muszę przeprosić za słabą jakość zdjęć. Wkradło się troszkę roztargnienia, i przez niedopatrzenie zdjęcia były robione nie w tym filtrze co trzeba. Mam nadzieje, że wybaczycie mi taką wpadkę. 

Przedstawiony powyżej look to połączenie sukienki, która w moim przypadku spełnia rolę tuniki, zwykłych marmurkowych jeansów i biały adidasów. Tunika niestety nie jest ładnie dopasowana, to typowo szeroki ciuszek. Na pewno bardzo mnie poszerza, aczkolwiek każdy wie jak wyglądam i nie mam problemu z jej nałożeniem. Jej materiał jest bardzo zwiewny i cienki, co świadczy o jej wielkich rozmiarach. Urozmaiceniem tuniki jest falbanka dookoła i dwie przednie kieszonki. Motywy kwiatów, pasków i wzorów dodają jej charakteru, czyniąc niebanalnym ciuszkiem :) Na pewno po jej założeniu będę wyróżniała się z tłumu. Uwielbiam rzadko spotykaną na ulicach odzież, co czyni me stylizacje oryginalnymi! <3


 Swoje zamówienie dopełniłam poprzez wrzucenie bransoletki i kolczyków do koszyka. Szczerze mówiąc bardzo rzadko zamawiam biżuterie na zagranicznych stronach ze względu na fakt, iż taka biżuteria nie należy do najtrwalszych a także i tanich - wszelkiego rodzaju dodatki są w cenie.


Bransoletka wyróżnia się dość starodawnym zdobieniem, które bardzo mi się spodobało. Rewelacyjnie prezentuje się na nadgarstku, można ją spostrzec z daleka. Regulowany łańcuszek pozwala na wybór bransoletki przez ludzi o różnych obwodach nadgarstka. 


Co do kolczyków pewnie będę po nie sięgać dość rzadziej. Myślę, że do typowo eleganckich stylizacji pokuszę się o ich nałożenie. Są śliczne! <3


W moim zamówieniu była jeszcze jedna rzecz, aczkolwiek jeszcze do mnie nie dotarła, nad czym bardzo ubolewam ze względu na to, iż była to moja największa perełka. Powoli zaczynam martwić się czy do mnie w ogóle dotrze, mam nadzieje, że to tylko niepotrzebne obawy.


Bardzo proszę kochani po poklikanie w umieszczone załączniki, z góry wszystkim dziękuje! <3

 

Tymczasem uciekam uczyć się do zapowiedzianych sprawdzianów i kartkówek. Życzcie mi dużo weny i motywacji! Pa! Pa!



1. Co sądzicie o zamówionych rzeczach?
2. Jesteście zwolennikami delikatnej czy wyrazistej biżuterii? 

34 komentarze:

  1. Powodzenia na klasówkach, dasz sobie radę kochana :) Zamówienie też na pewno szybko dotrze :)
    Zdjęcia czarno-białe super klimat :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny outfit :)
    Kolczyki spodobały mi się najbardziej, chyba sama pokuszę się o zamówienie ich

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna tunika! Ja zdecydowanie jestem fanką nieco bardziej wyrazistej biżuterii.

    M A R C E L I A w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o biżuterię to jestem minimalistką ;) Lubię oglądać błyskotki u innych kobiet, ale sama nie czuję się w niej najlepiej. Może przejdzie mi z wiekiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygladasz!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow outfit bardzo mi się podoba wyglądasz w nim bardzo dobrze :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie uczyć się rano. Biżuteria z zaful i spółki jest droga ale bardzo wytrzymała ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja! Czad, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej sukience <3


    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm.. zwykle wolę delikatną biżuterię, co nie zmienia faktu, że bardziej wyrazista też potrafi mi się spodobać. :D Kolczyki pięknie się prezentują. :)
    Oczywiście poklikałam: $20.49, $2.03, $1.46
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, a biżuteria jest cudowna ajććć ja sroczka jestem, więc z chęcią bym Ci ją skradła <3

    20,49$, 2,03$, 1,46$
    mogę prosić o to samo ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolczyki, tunika też.
    A o zdjęcia się nie martw :) ważne że sa.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna sukienka!
    ja zdecydowanie wolę delikatną biżuterię, prawie, że niewidoczną :) ale na jakąś okazję mona poszaleć :P
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie outfit 10/10 luźny i taki jaki lubię natomiast biżuteria i mnie zdecydowanie delikatna :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najczęściej zasiadam do bloga albo biorę się za ćwiczenia :)
    Ładny kardigan

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza i biżuteria też bardzo mi się podoba <#
    Zapraszam do siebie migliorevita.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna ta tunika :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja szkoła niestety zarządziłą tylko 1 dzień wolnego :( Życze miłego popołudnia
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie wiem jak u mnie z wolnym ale za pewnie kiedy wolne ja będę siedzieć m prkatykach ! Śliczne kolczyki ;) Serdecznie pozdrawiam! 😊 http://joanna-rita.blogspot.com/2017/10/trendy-jesien-zima-201718.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Też miałam zamawiać tą tunikę, ale niestety okazała się wyprzedana. Jest bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie wiem, kiedy mi weekend minął :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie ci w tych rzeczach . Ja to biżuterie uwielbiam każda , czy delikatną czy też z tych 'cięższych'. O ile nie waży nie wiem ile ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marti ♥

    www.simplyme.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia <3 i piękne dodatki :) wpadają w moje gusta :) ogólnie post bardzo ciekawy :) pozdrawiam serdecznie
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne kolczyki, chociaż przyznam szczerze że biżuterii nie noszę prawie w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥