wtorek, 5 września 2017

Zaszalałam...

Hey!


W niedziele przed wyjazdem zrobiłam mnóstwo zapasowych zdjęć. Pogoda tego dnia nie rozpieszczała, padał deszcz, a o słoneczku mogłam tylko pomarzyć. Już Wam wspominałam w sobotniej, wieczornej notce, że mam zaplanowanych kilka postów na przód. Dzisiaj wstawiam jeden z nich.

Zamieszczam kilka stylizacji z wykorzystaniem ciuszków, które do mnie niedawno dotarły.

Zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią notki :)






Sweterek - KLIK

Wybierając ciuszki na Lovelywholesale miałam nie mały problem. Większość artykułów była już wysprzedana, musiałam poświęcić wiele czasu by wybrać rzecz, będącą na stanie, a także spełniającą moje oczekiwania. Pierwszy do koszyka trafił sweterek, który urzekł mnie swym krojem, jest niebanalny, przykuwa uwagę. Byłoby szaleństwem jego nie wrzucić do zamówienia ze względu na bardzo dużą przecenę, wynoszącą prawie 70%. Teraz sweterek jest troszeczkę droższy, jednakże nadal zachęcam Was do jego zakupu. Jest bardzo mięciutki, posiada gruby splot, co za tym idzie nie zmarzniemy. Z przodu dodane jest sztuczne futerko, które dodaje uroku temu ciuszkowi, natomiast z tyłu wpleciony jest sznureczek stanowiący mały akcent. Sweterek w kroju przypomina bluzeczki - nietoperki. Rękawki o długości 3-4 tuż przy wykończeniu mają ściągacze, które można podwinąć. Jestem wręcz pewna, iż w naszych sklepach trudno będzie znaleźć coś w tym stylu, dlatego łapcie okazje na stronie, nadal trwa już troszkę mniejsza, ale nadal korzystna promocja. 



 

Bluzeczka - KLIK

 

Kolejnym łupem jest bluzeczka moro z wiązaniem tuż przy dekolcie. Dodatkowym elementem jest modny w tym sezonie choker, który niestety dla mnie był nieco za luźny i wymagał skrócenia. Ubrania w stylu militarnym nadal są w modzie, dlatego zdecydowałam się na tą bluzeczkę. Myślę jeszcze nad zamówieniem drugiej wersji kolorystycznej - zieleni. Materiał należy do tych, przyjemnych w dotyku. Plusem jest fakt, że nie potrzebne będzie nam żelazko - tkanina nie gniecie się. Coraz częściej trafiam ze swoim rozmiarem. Zagraniczne strony czasami mają zaniżone numeracje, dlatego zawsze przed dodaniem jakiegokolwiek ciuszka do koszyka wykonuje niezbędne pomiary. Jak widać, wybrana przeze mnie bluzeczka leży na mnie wręcz idealnie.



 

Zestaw sportowy - KLIK

 

Ponad półtora roku temu wybrałam zestaw sportowy, który okazał się całkowitym niewypałem. Miałam obawy co do ponownych prób zamówienia tej części garderoby. Niska cena, i ciekawy krój jednak mnie skusiły. Wybrany przeze mnie model przypomina mi ciuszki z amerykańskich filmów, gdzie często młodzież zakłada coś podobnego. Spodenki jak i bluza idealnie układają się na ciele. Materiał należy do typowo sportowych, spotykanych w odzieży dresowej. Modne paseczki na ściągaczach dodają uroku i oryginalności :) Spodenek jeszcze nie miałam okazji zaprezentować, ale w bluzie już wyskoczyłam na miasto i mogę się przyznać, że stała się moim ulubieńcem. Z całego serca polecam!



 

Bokserka z naszywkami - KLIK 

 

Podobną bokserkę, tylko w innej wersji kolorystycznej mogliście zobaczyć w lipcowym poście u mnie na blogu. Dla przypomnienia, dodaje odnośnik - KLIK. Ma przyjemny, mięciutki, aleniestety gniecący się materiał. Bokserka nie jest banalna, naszywki są jej urozmaiceniem. Jest jeszcze biała wersja kolorystyczna, kto wie, może jak zostanie mi kiedyś $ to sobie ją zamówię. 
Byłam zmuszona do skrócenia ramiączek, niestety były one za długie, to kolejna, mało znacząca wada.


Będę wdzięczna za każe kliknięcie! <3 



Tymczasem zmykam :) Pa! Pa!


1. Co sądzicie o moim zamówieniu?



27 komentarzy:

  1. Świetna bluzka ta z motywem moro :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W moje gusta najbardziej wpadł zestaw sportowy, ale na Tobie wszystkie zestawy prezentują się dobrze ;)

    jsz-ostentacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ubrania :)
    Ta moro bluzka przykuła moją uwagę.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania fajnie na Tobie wyglądają.
    Niestety nie mój styl.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy :) Zestaw sportowy śliczny <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta moro bluzeczka :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw sportowy bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw sportowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek i bluzeczka są świetne :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw sportowy jest rewelacyjny! *.*
    Ta bluzeczka moro także mi się spodobała i ta bokserka. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz z tym futerkiem, ciuszek idealny na jesień :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ubrania! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna ta bomberka :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi sie te ciuszki, szczególnie te pierwsze futerko
    Oczywiście poklikane :)

    http://martini2000.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. futerko skradło moje serduszko! :D

    Pisałaś o wzajemnej obserwacji, ja już i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie rzeczy są świetne, ale mi najbardziej spodobała się bluzka moro :D Te wiązania na dekolcie wyglądają obłędnie!
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy bardzo fajne, pomagam - 8,99$, 5,99$, 12,99$, 4,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne ubranka;)
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post!

    I'm following you, I would be very happy if you can follow me back: http://sweetlife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek z futerkiem jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek i koszulka z naszywkami skradły moje serce, cuudo!
    Pozdrawiam serdecznie,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny jest ten zestaw sportowy, super to wygląda:)
    Sweterek przeuroczy! Poklikane:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥