piątek, 8 września 2017

Ozdoby, ozdóbki...

Hey!


Jak tam kochani po pierwszym tygodniu szkolnych zmagań? Ja szczerze mówiąc miałabym już na tę chwilę sporo do opowiedzenia, lecz post typowo szkolny pojawi się w następnym tygodniu. Muszę jeszcze napstrykać troszkę fotek z przyjaciółmi, by notka nie była zbyt goła.


Dzisiaj natomiast chce się Wam pochwalić ozdobami do włosów litewskiej marki - Kosmart


Dość rzadko inwestuje w tego typu akcesoria, ze względu na to, że moje kombinacje z fryzurami ograniczają się do rozpuszczonych włosów, bądź związanych zwykłą frotką w kucyk. Możliwość wyboru kilku produktów była dla mnie miłą odmianą, chętnie zapoznałam się z ofertą strony, która posiada bardzo bogaty asortyment. Jest na prawdę w czym wybierać, śmiało zachęcam Was do natychmiastowego  przewertowania internetowego sklepu :D












Frotka z kwiatuszkiem - KLIK


Spinka - KLIK


Opaska - KLIK


Kolczyki - KLIK

 

Każde z akcesoriów wyróżnia się czymś innym. Dodatkiem do frotki jest kwiatuszek , który mieni się pod odpowiednim kontem światła. Wykonany z wysokiej jakości plastiku nie ulega zarysowaniom i zadrapaniom. Zwykłe związanie włosów w kucyk nabiera odpowiedniego charakteru.
Kolejnym produktem jest spinka, którą można fajnie wpiąć we włosy. Na zdjęciach mam dość klasyczne upięcie, ale dla osób, które interesują się fryzurami można stworzyć prawdziwe działa z udziałem tej spineczki. Jedna fotka idealnie ujęła z bliska kryształki Swarovskiego. Takie niewielkie elementy dodają elegancji i szyku.
Następnym moim wyborem była opaska do włosów. Kiedyś bardzo lubiłam zakładać opaski, jednakże w pewnym momencie jakoś się od nich odzwyczaiłam. Największym minusem w takich akcesoriach jest zbyt słaba jakość materiału z którego są wykonane, co za tym idzie wiele opasek  niestety mi popękało. Świetna oferta skusiła mnie jednak do ponownych testów. Ma przede wszystkim ładny wzór, spodobało mi się w niej motyw plecionki o dobrze dobranej kolorystyce. Jest mała, aczkolwiek rewelacyjnie dopasowuje się do kształtu głowy, a miękki materiał tylko nam to ułatwia. 
Prezentem - niespodzianką były kolczyki, również z dodatkiem kryształków Swarovskiego. Firma chyba wiedziała czego mi brakuje, gdyż prezent okazał się strzałem w dziesiątkę. Aktualnie nadrabiam braki i kompletuje kolczyki. Do zestawu dołączone były silikonowe krótkie i długie zapinki.  


Zapraszam - Kosmart

 

Tymczasem kochani lecę odpoczywać :) Powrót do domku to coś co kocham najbardziej :D Pa! Pa!



1.  Jak oceniacie mój wybór akcesoriów do włosów?

 

29 komentarzy:

  1. Hej Natka! Bardzo podoba mi się opaska na włosy, ale ja w opaskach nie wyglądam korzystnie. Zazwyczaj nie stosuję ozdób gdyż noszę włosy rozpuszczone, a jeśli związuje w kucyk to zamiast tradycyjnej gumki używam takiej specjalnej która nie plącze włosów. Pozdrawiam! https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają te ozdoby :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakie świetne ozdoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ostatnia fryzura :) a z akcesoriów opaska :)
    Ciekawy post :)
    Pozdrawiam!
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ozdoby :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku! Wszystko mi się podoba! :) Ostatnia fryzura jest przepiękna i ślicznie w niej wyglądasz! :)
    Ja też odzwyczaiłam się jakoś od noszenia opasek, chociaż kiedyś nosiłam je prawie non stop, ale po Twoim looku mam ochotę kupić jakąś i zacząć nosić od nowa! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe cudeńka, są prześliczne 😍
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj nie noszę takich ozdób. Ty świetnie w nich wyglądasz!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, choć myślę, że byłabym zbyt leniwa, albo po prostu zapominałabym ubierać je rano :p
    Buziaki ;*
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Na co dzień nie noszę tego typu ozdób, ale opaska skradła moje serce - jest prześliczna!
    Pozdrawiam :)
    www.patrycjaguzek.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbia nosić opaski z kocimi uszami dlatego ta opaska jest świetna
    Zapraszam i zostaw po sobie ślad♡
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo praktyczne rzeczy to muszę przyznać :) ja kocham opaski ze względu na to ze gdy tobie maseczki zwyczajnie jest mi łatwiej. Natomiast jeśli chodzi o spinki nie noszę wolę związać włosy :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Opaska jest świetna :) Niedawno zamówiłam kilka na aliexpress i muszę nieco poczekać, aż do mnie dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nie przepadam za takimi ozdobami do włosów, ale tobie one pasuję <3

    Veronica Horan

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam dużo takich ozdób, teraz rzeczywiście nie używam ich :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega mi się podoba opaska. :)
    Oczywiście obserwuję. :D
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej spodobała mi się spinka do włosów! Uwielbiam ten dodatek :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja teraz ograniczyłam tego typu dodatki, ale też miałam ich dużo :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Opaska to mój faworyt - połączenie srebrnego i czerni to jest to co lubię;)
    Zostaje tu i obserwuję:)
    adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie dodatki! Super są ♥ Piękne zdjecia!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zauroczona opaską i kolczykami *.*

    decouvrirmaliberte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam litewskich marek, więc i o tej nie słyszałam ale ozdoby prezentują się przepięknie! <3 Muszę chyba sprawdzić ich asortyment :)

    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane, fioletowa spinka mi się najbardziej podoba ^^

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również rzadko inwestuję w ozdoby do włosów ;) raczej nie decyduję się na takie dodatki do fryzury :) bardzo ciekawe akcesoria wybrałaś ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przyjemne ozdóbki :D
    http://ksanarunails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥