poniedziałek, 11 września 2017

Czerń, granat i biel...

Hey!


Wracając do domu w piątek zawsze mam w planach troszkę odpocząć. Zazwyczaj moje plany są tylko wstępnymi zamysłami, gdyż po powrocie jest masa rzeczy do zrobienia. Tak było w ten weekend. Ponownie wykonałam zapasowe zdjęcia z produktami, które przyszły do mnie w ubiegłym tygodniu. Robienie zdjęć jak i pozowanie do nich jest samą przyjemnością, ale także i zajęciem pracochłonnym. Paczkę, o której dzisiaj będzie mowa otrzymałam z internetowego sklepu odzieżowego Zaful. Expresowe tempo realizacji zamówienia to coś co lubię - 2 tygodnie i przesyłka trafia do naszych rąk. Do paczuszki dołączony był jeszcze zestaw 3 torebek, którego brak w magazynie opóźnił wysyłkę. Torebki dotarły do mnie dzisiaj, więc po powrocie z internatu wspomnę o nich w oddzielnej notce :)


Bardzo proszę o klikanie, z góry dziękuje! <3






 Bluzeczka z motywem kosmosu - KLIK

 

Pierwszy produkt to koszula z motywem kosmosu - wzór, który w tym sezonie podbija światowe wybiegi. Gwiazdki, księżyce, Wielkie Wozy - czyste szaleństwo. Od zawsze lubiłam niebanalne ubrania, dlatego wybór tego ciuszku był tylko formalnością. Wykonana jest z zwiewnego, luźnego, dość cienkiego materiału idealnego na ówczesną pogodę. O rozszerzanych rękawach, które prawdę mówiąc coraz bardziej zaczynają mi się podobać. Pasuje zarówno do obcisłych spodni, a także ołówkowych spódnic, gdzie najkorzystniej wygląda włożona w środek. Koszula dodatkowo ma kołnierzyk, który dodaje jej elegancji. Z tyłu posiada zameczek. Zaprezentowany look w oparciu o tę rzecz stał się jednym z moich ulubionych. Aktualnie na stronie widnieje promocja, warto dodać - korzystna dla naszego portfela :D






 Biała bluzeczka - KLIK

 

Coraz częściej w moich zamówieniach królują białe bluzeczki. Uwielbiam styl typowo "szkolny", nigdy nie stroniłam od typowo eleganckich stylizacji. Białych bluzeczek nigdy za wiele. Podobnie jak poprzednia rzecz ta również posiada luźny i zwiewny materiał. Koronkowa góra i rękawki "grają pierwsze skrzypce". Koronka nie jest sztywna, ani nie odstaje. Jest troszkę prześwitująca, choć nie stanowi to dla mnie problemu. Ciesze się, że zasiliła moją garderobę.






Sweterek z chokerem - KLIK



Ostatnią rzeczą, jest czarny sweterek z chokerem. Posiada, ciepły, bawełniany, miły w dotyku materiał. Można go nałożyć bezpośrednio na ciało, lub dla mniej odważnych - na bokserkę. Jedynym mankamentem sweterka jest zbyt długi choker, który nie wygląda korzystnie, co za tym idzie wizualnie psuje cały urok ciuszka. Będę zmuszona coś z tym zrobić, przyszyć, bądź skrócić zbędny materiał. Cały urok stanowią zakładki, nie są one ze sobą zszyte, luźno opadają, o idealnym wycięciu. Po niewielkich przeróbkach na pewno będę często po niego sięgać. W połączeniu ze spodniami z wysokim stanem będzie wygląd rewelacyjnie, tworząc zgrany duet :D




Dla moich czytelników specjalny kod rabatowy, wpisując przy zamówieniu ZafulChen otrzymacie od 10 do 20 % rabatu :)

 

 Zapraszam także na Zaful Summer 2017 Promotion - KLIK

 

 

Tymczasem zmykam :) Pa! Pa!



1. Co robiliście w weekend?
2. Która stylizacja jest Waszym faworytem?

 

38 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobał mi się sweterek z chokerem a weekend spędziłam trochę na siłowni i trochę w domu :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 najlepsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to ta z białą bluzeczką rewelacja. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bluzeczki ;) Śliczna jest ta biała :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta biała bluzeczka śliczna + poklikałam :)

    Poklikasz u mnie? http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/2017/09/wishlist-shein.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. W drugiej stylizacji wyglądasz świetnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się druga bluzka. Jest taka piękna!
    Pozdrawiam!
    https://blogwiktoriaslota.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta pierwsza bluzeczka <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała bluzeczka z gipiurą bardzo podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się biała bluzka, chociaż moje serce skradła koszula w kosmicznym wzorze. Jest fenomenalna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta biała bluzeczka prześliczna! Bardzo Ci w niej ładnie. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne stylizacje? :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie stylizacje są fajne, chociaż ostatnia najbardziej podoba się mi
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nr 2 mi się najbardziej podoba 💞
    A weekend spędziłam na zakupach i w pracy ☺
    Pokliikałam ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie zestawy sa super! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna jest ta biała bluzeczka. A ostatnia stylizacja jest najlepsza:)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczy te jakoś mnie nie przekonują, nie wyglądają na dobre jakościowo. Ale najważniejsze, żeby Tobie się podobały ;) pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwie pierwsze bluzki bardzo mi się podobają. Może i ja kupię sobie coś z motywem kosmosu? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie wygląda takie połączenie, ta ostania propozycja fajnie prezentuje się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka z motywem kosmosu jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  21. W białej bluzce z koronką się zakochałam ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja! :) bluzeczka z korona przebija wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula z motywem kosmosu jest cudowna! <3 Ostatnio mam bzika na punkcie planet, gwiazd w każdej postaci-na ubraniach oraz jako dodatek.
    Poklikane i buziaki!
    MOJ KANAŁ NA YT
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne stylizacje! :)
    Najbardziej przypadł mi do gustu sweterek z chokerem :)


    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ta druga biała bluzeczka jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej spodobała mi się bluzeczka z motywem :)
    Poklikane :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba. Śliczne rzeczy!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne stylizacje, poklikane ;)

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tych 3 stylizacji najbardziej podoba się mi ta biała bluzeczka. Jest po prostu mega!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Najładniejsza chyba druga stylizacja! Ale wszystkie są śliczne ;)
    Cudownego dnia!

    http://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzka z motywem kosmosu jest świetna! Taka oryginalna i ma w sobie 'to coś' (o ile można tak powiedzieć o ubraniach :D).
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny ten czarny sweter :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne stylizacje mi najbardziej podoba się stylizacja nr 2 <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie zaprezentowane tu bluzki mi się podobają. Ale oczywiście najbardziej ta z motywem kosmosu, który uwielbiam. :D
    Linki poklikane.
    Pozdrawiam! ;)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥