poniedziałek, 18 lutego 2013

Hey !

Tu jest filmik ode mnie dla was więcej dowiecie się w filmiku :


Polecam dwa blogi , które wygrały wczorajszy konkurs :

Attka-Attkaa

Attka-a !

Jest pierwszą zwyciężczynią . Mieszkającą w Polsce . Ma 14 lat . Interesuje się modą , fotografią i blogowaniem . Pisze bardzo ciekawie . W więc polecam jej bloga . http://attka-attkaa.blogspot.com/

Bloggerrka


Carolina !

Jej nick to Carolina Victoria , ale tak naprawdę ma na imię Karolina . Urodziła się 6 maja 1999 roku . Założyła swojego bloga , aby dzielić się przeżyciami z obecnego dnia . Jej blog jest również interesujący , a więc polecam . http://bloggerrka.blogspot.com/



Dzisiaj ostatni raz polecam blogi , które brały udział we wczorajszym konkursie :



3 . Justisia : justisias.blogspot.com

Zgodnie z zasadami konkursu nominuje 11 blogów . Postanowiłam , że będę nominować właśnie blogi , które brały  udział w konkursie i dodatkowo dodam jeszcze dwa dla uzyskania poprawnej zasady konkursu  , a więc zapoznajcie się z listą osób , które nominuje . 


3 . Justisia : justisias.blogspot.com

A oto lista pytań dla osób , które nominuje :

1 . Jak długo prowadzisz bloga ?
2 . Ulubiona czynność w sobotni poranek ?
3 . Komputer czy telewizor ?
4 . Ulubione zwierzę ?
5 . Ulubiony/a aktor / aktorka ?
6 . Który środek podróżniczy lepszy samolot / statek ?
7 . Ulubiony blog ?
8 . Kogo podziwiasz i za co ?
9 . Plany na przyszłość ?
10 . Spodnie / spódnica ?
11 . Marzenie dotyczące Ciebie ?

Odpowiedzi możecie przedstawić w filmiku lub pisemnie w notce =)

A tak dodatkowo wzięłam udział w konkursie u Vivy , tu podałam wam link jej bloga .
Dzisiaj zaczęłam 2 tydzień ferii . Trochę mi szkoda , ale no tak to już jest . Coś fajnego szybko się kończy .
U mnie ogólnie nuda , wstałam o 8 , potem oglądałam moje ulubione filmy i tak dotrwałam do godziny 17 . Jutro zorganizuje post tematyczny i trochę o codzienności , więc zapraszam . To ja lecę . Pa ! Pa !


5 komentarzy:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥