sobota, 8 grudnia 2012

Hey !

Dziś tak samo pięknie jak wczoraj ! Postanowiłam nie robić zdjęć tylko coś innego a będą to znane skróty od pełnych wyrazów oraz minek słownych  znalezionych prze ze mnie w internecie ! Zachęcam !





  





   



Okey na 2 część zapraszam was jutro !
Na dziś to nie wszystko ,ponieważ jutro notkę dam wieczorem i może być krótka to dziś zrobię dłuższą notkę ... a będzie ona też o zbliżających się świętach . Pewnie każdy już nie może się doczekać świąt , bo ja bardzo . Każdy w poszczególnych regionach obchodzi inne tradycję świąteczne ,  jada się inne potrawy , u mnie np . kładzie się pod obrus sianko , zostawia pusty talerz na stole  oraz chodzi się z kolędą , je się barszcz z uszkami , ryby i sałatki  .Do świąt zostało 16 dni , tylko albo aż ! Teraz będę dodawać więcej notek o tematyce świątecznej więc zapraszam do czytania . Ja już kończę . Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥