niedziela, 15 sierpnia 2021

Klasycznie...

 Hey!


Dobry wieczór kochani! Tradycji stało się zadość... w niedzielę zmierzam do Was z kolejnym wpisem. Połowa drugiego, wakacyjnego miesiąca już za nami. Aż trudno w to uwierzyć, ale czas płynie w zatrważającym tempie. Nie tak dawno pisałam Wam o pragnieniach wakacyjnego odpoczynku, tymczasem powoli zbliżam się do nieco bardziej wytężonego okresu. I choć o tym wspominam, swoich myśli nie kieruje tylko i wyłącznie w przyszłość. Ot, takie luźne refleksje. 

Od jutra rozpoczynam zaplanowane praktyki. Najbliższe dni i tygodnie nie są już tak sprecyzowane. Początkowo planowałam wyrobić wymaganą ilość praktyk w przeciągu dwóch tygodni, jednakże praca sezonowa wymaga ode mnie nieco bardziej elastycznego podejścia. Takim sposobem na bieżąco będę modyfikowała plany na nadchodzące dni by pogodzić zarówno praktyki jak i pracę. 











Dzisiejsze zdjęcia, to szybka sesja zorganizowana w przypływie impulsu, choć podświadomie zależało mi na uwiecznieniu stylizacji. Proste i klasyczne zestawienie. Zmęczona pracowitym tygodniem pozbawiłam się niejako chęci wymyślenia czegoś bardziej spektakularnego. 
Biała koszula, jedne z niewielu, aczkolwiek ulubionego jeansy i nowy zakup - białe sandałki. To właśnie sandałkom chciałabym poświęcić najwięcej uwagi. Są bardzo urocze i dziewczęce. Minęła dosłownie chwila od momentu kiedy zobaczyłam je na sklepowej półce by później przeglądać się w lustrze jak leżą na nodze. Są bardzo wygodne, a to za sprawą podeszwy, którą urozmaicono przeszyciami w kształcie rombów. Obuwie dodatkowo zdobi szereg drobnych kwiatów. Kilkoma słowy... są to takie buty, które łączą ze sobą delikatność, nieco dziecięcego powiewu i urokliwość. Kolekcja powiększona o kolejny nabytek! 
Dobrze kochani, będę zmykać! Na nadchodzące dni życzę Wam wakacyjnej radości i spokoju ducha :) Korzystajcie z pięknej pogody, dopóki jej pod dostatkiem. Pa! Pa!



1. Plany na najbliższe dni? 

25 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, czas bardzo szybko leci i nauczyłam się, że trzeba robić coś od razu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja! Dobrze, że praktyki starasz się pogodzić razem z pracą ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna koszula. Lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się ten motyw na rękawach koszuli :D Moje plany na najbliższe dni? Praca, praca, praca i spędzanie czasu z siostrą i szwagrem, którzy przyjechali z Niemczech, być może jakiś weekendowy wyjazd na Roztocze i objazdowa wycieczka przez nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka i prostota zawsze najlepsza :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszula i sandałki. <3

    Moje plany na najbliższe dni to korzystanie z urlopu. :D

    Życzę Ci powodzenia w łączeniu pracy z praktykami! Dasz radę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biała koszula to klasyka i zdecydowanie moimi faworytami są stylizacje z jej wykorzystaniem.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie proste i klasyczne stylizacje. A zwłaszcza jak białą koszulę się ubiera do jeansów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka zawsze dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna koszula! Podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też urzekła koszula. I szminka - cudowny odcień 💜

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci powodzenia na praktykach :)
    I dużo motywacji do działania :)

    Piękna koszula, uwielbiam połączenie białej koszuli z dżinsami :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ;) klasyka zawsze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasyka jest zawsze dobra ;) Miłych praktyk!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już czuję niestety nadchodzącą jesień! Lato zleciało zdecydowanie za szybko, tym bardziej, że w Gdańsku sierpniowa pogoda nie powala. Świetna ta koszula. Super stylówka na co dzień :) Powodzenia na praktykach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasyka zawsze modna! Pięknie wyglądasz :) Świetna bluzka, musze sobie sprawić podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz. Podoba mi się koszula i do tego ten makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię taki look. <3 U mnie plany to praca, praca i praca :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawienie eleganckiej koszuli i jeansów <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękną jest ta koszula 😍
    Bardzo fajnie wygląda wraz z sandałkami i jeansami😀
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥