niedziela, 1 sierpnia 2021

Domowe klimaty...

Hey!


Witam Was w pierwszym poście miesiąca sierpień. Jak spędzacie niedzielne popołudnie? 

Ja rozkoszuje się możliwością przebywania w domu w czasie dłuższym aniżeli kilka godzin dziennie. Niedziela sprzyja by odpocząć i oddać się 100% lenistwu. Na co dzień pracuje, więc zmęczenie daje się we znaki. Nie mniej jednak doceniam to, że mogę zarabiać pieniądze na drobne wydatki zważywszy na fakt, że w pozostałych miesiącach niekoniecznie jest to możliwe. Bo w głównej mierze poświęcę swój czas studiom i szkole. 

Pozostając w domu postanowiłam zrobić kilka zdjęć, które dopełniają dzisiejszy wpis. Tym razem zdecydowałam się na luźny domowy look. Wygodne spodnie, nowa bluzeczka i dodatki w postaci srebrnej biżuterii. Naszyjnik i bransoletka z literą V to ostatnio jeden z moich ulubionych kompletów. Jest przede wszystkim bardzo uniwersalny (pasuje zarówno do uroczystych stylizacji jak i tych nieco bardziej sportowych). Klasyka połączona z prostotą i kobiecą delikatnością. No cóż, być może się powtarzam, aczkolwiek w tym przypadku warto powtórzyć to co wydaje mi się jest najważniejsze.








 

No dobrze, zameldowałam się tutaj informując, że u mnie wszystko w porządku, a blog w dalszym ciągu stanowi ważną część mojego życia. Po odzewie z Waszej strony widzę, że chętnie tutaj zaglądacie bacznie śledząc zamieszczane nowości. To dla mnie znak, że warto systematycznie do Was zaglądać i zamieszczać nowe treści. Treści, które niebawem skupią się bardziej na tematyce kosmetycznej, której dawno tutaj nie było. A więc, zapraszam w najbliższym czasie, bacznie śledźcie nowinki ze świata blogosfery! Pa! Pa!


1. Plany na sierpień?

26 komentarzy:

  1. Ja niestety i w niedzielę ciągle w drodze, dopiero teraz chwila dla siebie : ) zazdroszczę ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja i śliczny ten naszyjnik z bransoletką :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, też stawiam zawsze na odpoczynek w niedziele :)

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamyślona romantyczka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjecia i śliczna bluzeczka. U mnie w planach sierpniowych wyjazd na Szczecin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać tej tematyki kosmetycznej :) U mnie praca jest planem na sierpień i korzystanie z dni wolnych na relaks i na aktywny wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz. Ja też spędzam mało czasu w domu.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Plany na sierpień? To będzie intensywny miesiąc: praca, chrzciny bratanicy, przyjazd siostry z Niemczech, być może jakiś wyjazd. Będzie się działo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz i piękne zdjęcia :) Ja mam właśnie tydzień wolnego, potem wracam do pracy na dwa tygodnie i idę na macierzyńskie, więc tak zapowiada się mój sierpien.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam plan na sierpień taki, że jadę na urlop!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz! <3
    Miłego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna bluzeczka, śliczna biżuteria :) Wyglądasz bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, ale biżuterii za bardzo nie widzę :D moje plany to nie zwariować, nie wiem jak wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przebywanie w domu też jest potrzebne. Zawsze najbardziej doceniam czas spędzony w domowym zaciszu, kiedy wracam z delegacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz również docenim, jak nigdy wcześniej czas spędzony w domu :) Piękna ta bluzeczka :) Planów na sierpnień większych nie mam :) Chce pod koniec miesiąca wziąć kilka dni wolnego, ale jeszcze nie wiem jak je spędzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne zdjęcia. Podoba mi się twoja bluzka :) Planów na sierpień puki co brak.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia :) na sierpień cóż urlop w końcu!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bluzeczka, pięknie wyglądasz w takich kolorkach:)
    Ja staram się każdą wolną chwilę po pracy spędzać na zewnątrz, na spacerach, przejażdżkach rowerowych, itd:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja :)
    U mnie w planach ciągle budowa domu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna pieguska z ciebie :) Jedni malują inni mają takie piękne
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym tak łądnie w domu wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥