niedziela, 9 sierpnia 2020

Niedziela z nosem w książkach....

 Hey!


Jak tam kochani Wasze humorki? Weekend dopisuje? Czerpiecie wszystko co najlepsze z pięknej pogody, a może czekacie aż burzowe chmury dadzą o sobie zapomnieć? U mnie niestety wczesnym południem pogoda uległa diametralnej zmianie. Ze słonecznej i typowo upalnej na burzową i ulewną. O spędzeniu czasu na świeżym powietrzu mogłam zapomnieć. Na szczęście brzydka pogoda  nie popsuła mi dość dobrego samopoczucia. Miało być relaksująco, jak na niedziele przystało. Po całym tygodniu spędzonym na "polu" potrzebowałam totalnego chilloutu. I choć na samym odpoczynku się nie skończyło - trening, mogę powiedzieć, że niedzielny dzień spędziłam tak, jak sobie zaplanowałam dwu-etapowo; by dogłębnie skorzystać z treści książek, o których dzisiaj opowiem. 

Podczas ćwiczeń towarzyszyła mi jedna z pozycji - Trening core. Płaski brzuch, idealna sylwetka; natomiast w chwilach odetchnienia przeniosłam się w barwną opowieść przepełnioną fantastycznymi ilustracjami, do książki - Magia kotów. Dwie publikacje, inne ale każda z nich wyjątkowa na swój sposób. Jeżeli Was zaciekawiłam zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią szczególnej - bo czytelniczej notki, a te na moim blogu są rzadkością, prawda?


Marzysz o płaskim brzuchu i wysportowanej sylwetce? Wykonujesz tysiące brzuszków i nic? Czas na trening core! To wszechstronne ćwiczenia dla zwykłych ludzi - mających prawdziwe ograniczenia czasowe, prawdziwą pracę, prawdziwą rodzinę oraz prawdziwą chęć nieskomplikowanego trenowania.

Każdy chce wyglądać zgrabnie. Trening core to najlepszy sposób na wzmocnienie mięśni, pozbycie się zbędnych kilogramów i wyrzeźbienie ciała tak, by śmiało pokazywać je światu.

Dzięki połączeniu treningu wytrzymałościowego, ćwiczeń rzeźbiących i odpowiedniej diety wystarczy zaledwie 8 tygodni, aby poprawić sprawność, zrzucić kilogramy i odmienić korzystnie swoje ciało.

Dasz radę! Zaplanowany w tej książce trening zajmuje zaledwie 30 minut dziennie, a przewidziane trzy poziomy trudności pozwalają odpowiednio zwiększać lub zmniejszać wysiłek, co pomaga w osiągnięciu celu. W książce znajdziesz też porady dietetyczne i przepisy, które pozwolą Ci jeść tak, aby dostarczać organizmowi potrzebnej energii i poprawić przemianę materii. 

Trening core. Płaski brzuch, idealna sylwetka to książka z kategorii poradniki. Jest to pozycja zarówno dla osób rozpoczynających swoją przygodę z treningami, a także dla tych, którzy chcieliby dowiedzieć się jeszcze więcej. Ja osobiście pomimo dość długiej przygody z tematem ćwiczeń z samej książki wyniosłam bardzo, bardzo wiele. 

Książka zawiera takie tematy jak: trzy kroki do wymarzonej sylwetki; program ćwiczeń wymarzona sylwetka - ćwiczenia rzeźbiące, trening wytrzymałościowy, dieta odchudzająca; plan treningów na wymarzoną sylwetkę.

Jest coś jeszcze! Ośmiotygodniowy plan treningowy! Kilkadziesiąt stron, które prezentują konkretne działania, których przedsięwzięcie otwiera drzwi do sylwetki marzeń. Plan zawiera także miejsce na zapisywanie pomiarów - dzienniczek i narzędzia do kontroli postępów. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W kotach jest coś tak niezwykłego, że związane są z nimi liczne legendy, przesądy i historie - zarówno możnych tego świata, jak i tych, którym przyszło spłonąć na stosach. To niezwykłe stworzenia, które od wieków postrzegane są przez człowieka jako wręcz magiczne. Barbara Sieradzan bierze pod lupę historię tych niesamowitych zwierząt i odkrywa przed swoimi czytelnikami tajemnice ich dyskretnej, ale znaczącej obecności u boku człowieka. Magia kotów to nie tylko barwna opowieść, ale i piękne ilustracje, które razem komponują się w prawdziwą ucztę dla zmysłów każdego szanującego się kociarza. 

Magia kotów autorstwa Barbary Sieradzan to pozycja dla miłośników czworonożnych przyjaciół - kotów. 

Posiadanie takiej książki dla mnie, prawdziwej kociary jest wręcz oczywistością. Na pozór lekka treść książki skrywa w sobie wiele niezwykłych opowieści, ciekawostek i informacji związanych z życiem kotów i historią ich pojawienia się w naszym życiu. 

Barbara opisuje także znaczenie tych zwierząt w różnych częściach świata, gdzie w jednych są czczone i wynoszone na piedestał, by w innych bestialsko palić je na stosach. Wraz z ukształtowaniem ludzkich wierzeń, zabobonów i przesądów historia kotów to nie tylko wylegiwanie się na posłaniu swoich właścicieli, to także trudna droga do godnego, milusińskiego życia.

By poznać kocie obyczaje warto sięgnąć po pozycje, która niewątpliwie wyróżnia się na tle pozostałych. Książka z kategorii poradniki - to także dobra pozycja dla osób, które chcą dogłębniej poznać kocie zwyczaje by być może stać się prawdziwym właścicielem tych magicznych zwierząt? 


Prawdziwe koty słyszą otwieranie lodówki dwa pomieszczenia dalej. Terry Pratchett, Kot w stanie czystym 

Psy mają swoich panów, koty - służących. Rita Mae Brown

W domu, w którym jest kot, nie potrzeba dzieł sztuki. Wesley Bates

Czarny kot przecinający ci drogę oznacza po prostu, że mu się spieszy. Groucho Marx



I jak zainteresowani? Książki wybrałam według swojego uznania i czytelniczych predyspozycji. Wasze mogą być bardzo podobne, albo zupełnie odmienne. Jeżeli należycie do drugiego grona odbiorców zapraszam na stronę wydawnictwa by zasięgnąć tytułów według Waszych oczekiwań. Wydawnictwo RM oferuje albumy, audiobooki, przewodniki, reportaże, książki z dziedziny kulinariów, sportu, zdrowia i urody, dekoracji, historii i dla dzieci; a to nie wszystko! 

Wakacyjna laba daje się we znaki? Nie wiecie jak odpowiednio zagospodarować swój czas wolny? Z pewnością Wydawnictwo RM dostarczy Wam takich tytułów, przy których świetnie spędzicie poranek, popołudnie, a może sierpniowy wieczór. W celu poszukiwania nowości zapraszam na Tymczasem Ja zmykam czerpać inną czytelniczą moc słów - Wasze nowe posty. Pa! Pa!



1. W fabułę jakich książek obecnie się zagłębiacie? 

2. Pozycje, które pragniecie przeczytać? 


25 komentarzy:

  1. Ja dziś niestety już po urlopie a pogoda plażowa ;p ostatnio jakos ciagle brak mi czasu na czytanie. Magia kotów to coś dla mojej ciotki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Magia kotów to książka" w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek :D
    rilseee.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w 100 % psiarą ale tytuł książki o kotach przemawia do mnie i brzmi ciekawie :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O książka o kotach i o płaskim brzuchu to coś dla mnie. 😁🖤

    OdpowiedzUsuń
  6. Magia kotów to koniecznie powinnam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ostatnio w głowie siedzi tylko jedna książka- "Narzeczona" Kiery Cass. Bardzo pragnę ją przeczytać. Czekam i czekam, aż pojawi się w bibliotece, ale coś się na to nie zapowiada. Chyba się skuszę i ją kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Magia Kotów najbardziej mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza pozycja niekoniecznie dla mnie , ale za to ta druga mówiaca co nieco o kocich cudownościach już zdecydowanie tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaski brzuch to by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pogoda daje się mocno we znaki - upał leje się z nieba na potęgę.
    Z książek ostatnio mam fazę na powrót do klasyki - Harry Potter ♥️♥️

    Zapraszam do siebie 🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. rzadko czytam ostatnio brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozejrzę się za tą książką :)
    Przykuwam dość dużą uwagę teraz do diety i ćwiczeń, ponieważ no cóż efekt jo-jo mnie dobił..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa ta książka fantazji ;)
    A co do brzucha od dawna wiem ze same brzuchy nic nie dają tak samo sam treningi bez odpowiedniej diety .

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe książki, szczególnie ta druga z chęcią dopisze sobie je do listy książek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koty to najlepsi towarzysze, ja nie wyobrażam sobie życia bez kotów więc druga propozycja bardzo do mnie przemawia <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie od kilku dni słonecznie-przydałby się jakiś deszczyk ,jednak nie gwałtowny aby nie narobił szkód...
    O takim treningu słyszę pierwszy raz
    Koty- nie przepadam za nimi, wolę psy
    Ale z 2 i 4 cytatem zgadzam się 😊
    Jeśli chodzi o książki , wolę kryminały 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie jestem "psiarą" więc to książka nie dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka o kotach mnie zainteresowała, bo pewnie pozwoliłaby się wgłębić w umysł mojej kocicy :) A co do książki treningowej, chyba nie chciałoby mi się czytać, wolę działać i polegam na moim trenerze,

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałabym magię kotów :) Pierwsza ksiażka też fajna, ale wolę oglądać filmy o takich tematach.
    Aktualnie nic nie czytam :p

    OdpowiedzUsuń
  21. ja lubię czytać motywacyjne książki i romansidła :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czytać książki :) Ale ja raczej sięgam po romansidła ewentualnie literaturę obyczajową a także tę z wątkiem historycznym :) Lubię też czytać poezję :)

    Te książki które pokazujesz są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dotąd nie znałam żadnej z tych książek. Bardzo zaciekawiła mnie ta o treningu core. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥