wtorek, 20 sierpnia 2019

W atrakcyjnych...

Hey!


Co tam kochani ciekawego porabiacie?
Sierpień prawie dobiega końca - kilka wakacyjnych dni to zaledwie garstka pozostałej laby.
 Takie realia niestety czekają większość uczniów; studenci mogą zaczerpnąć jeszcze chwili relaxu.
 Gdybym we wrześniu musiała zawitać w progach szkoły nie ukrywam byłoby to dość trudne. Psychicznie jestem nastawiona na dodatkowy miesiąc wakacji - prawdziwy skarb. Tak bardzo doceniam ten czas... w roku szkolnym dodatkowy dzień wolnego jest czymś rewelacyjnym, pozwalającym na regeneracje sił. A tutaj mogę jeszcze odetchnąć przez wiele, wiele dni. 


Lecz nie o wakacjach dzisiaj mowa. Po obszerniejszym, bogatym w informacje wpisie zamieszczam coś bardziej lekkiego. W sam do poczytania przy filiżance kawy i ciastku, a co!
 Zauważyłam, że takie publikacje cieszą się uznaniem wśród moich czytelników. Staram się nadrabiać blogerskie zaległości systematycznie przygotowując nowe notki. Wzmożyłam także swoją aktywność na Waszych internetowych zakątkach, nie pozostając Wam dłużną. Choć w taki sposób mogę się Wam odwdzięczyć.

Dzisiejszy post wypełnia asortyment pochodzący z mojego ulubionego sklepu - www.bonprix.pl
Niestety nie zamieszczę odnośników do samych produktów z przyczyn czysto technicznych - obecnie rzeczy nie zasilają asortymentu marki. Wszystkie produkty były zamówione w atrakcyjnych cenach, którym nie sposób było się oprzeć.
 W zamian "wirtualnie zaprowadzę" Was do konkretnych kategorii wypełnionych po brzegi markową odzieżą. 
A więc, nie przedłużając, łapcie zdjęcia i opisy poszczególnych rzeczy.




SPODNIE ŻAKARDOWE





Zazwyczaj w swoim zamówieniach skupiam się na odzieży wierzchniej i górnej. Z zasady wystrzegam się wybierania spodni, gdyż kilka razy zawiodłam się na podanej rozmiarówce i jakości materiału. Fakt, że były to zamówienia z zagranicy wpłynął na kolejną próbę wyboru spodni naszej rodzimej marki. Zagraniczne rozmiarówki pomimo zamieszczonych tabel niekoniecznie pokrywają się z rzeczywistością. Dałam sobie ostatnią szansę; by móc powiększyć swoją kolekcję o nietypowy fason i oryginalny wzór. 
Żakardowe spodnie są moimi pierwszymi w szafie. Eleganckie wykonanie i styl być może nie znajdzie uznania wśród nastolatek, aczkolwiek te, które lubią postawić na klasykę i wytworność z pewnością wyrażą siebie w tym modelu.
Średniej grubości materiał spodni znakomicie sprawdzi się na każdą porę roku; z wyłączeniem upalnych dni. Chyba każda kobieta posiada w swojej szafie uniwersalne spodnie, po które można sięgnąć w każdej chwili. U mnie dotąd były to jeansy z naszywkami - które dość często królują w prezentowanych zestawieniach. Kilka par jeansów to dla mnie stanowczo za dużo, więc wakacyjnym must have okazały się spodnie z motywem przewodnim, wzorzyste, nie skupiające się na typowym kroju i barwie.
Nie odbiegając od kwestii materiału... według mnie jego jakość, delikatność i solidność zyska w oczach kobiet. 
Wzór kwiatów i kratki zarazem w pierwszej chwili wydawałoby się, że kompletnie do siebie nie pasuje. W przypadku tego modelu, połączenie stanowi zwartą spójną całość, bez wprowadzonego chaosu. 
Osobiście do takich spodni preferuje klasyczną górę i ulubione, czarne koturny/ szpilki. Wysoki but dodaje elegancki, prezentuje nasze długie nogi, podkreślając sylwetkę. 



DAMSKIE SPODNIE to nie tylko męski atrybut! Stwórz elegancką stylizację z chinosami w roli głównej, trenuj w sportowych i komfortowych dresach, a w letnich szortach spędź długo wyczekiwany, wakacyjny czas. 













SHIRT




Bluzeczka to wybór mojej mamy, która zasugerowała bym nałoży ją tylko na czas zdjęć. Zależało nam by bluzeczkę zaprezentować na osobie, a nie wieszaku. Taka forma bardziej odzwierciedli atuty, które w sobie skrywa. 
Bluzka wykonana jest z cudownego, miękkiego materiału. Swobodnie układa się na ciele, jej opływowy kształt zabiega ewentualnego "przyklejaniu się" do skóry. Bluzka pomimo rękawków 3/4 idealnie nadaje się na cieplejsze, nawet upalniejsze dni. Cieniutki, oddychający materiał to kolejne plusy. Zamawiana z myślą o wiosenno-letnich stylizacjach, choć i na ciepłą jesień będzie w sam raz.
Dodatkiem bluzki jest złoty, przyciągający wzrok, kwiecisty motyw i rękawki zakończone falbanką. 
Taki zabieg dodaje lekkości, zwiewności i wakacyjnej nuty szaleństwa. 
Warto dodać, że biel idealnie podkreśla wakacyjną opaleniznę, którą z dumą powinniśmy prezentować. 



BLUZKI DAMSKIE  kobiece, eleganckie, proste i klasyczne. Jedna bluzka może stać się elementem stylizacji na rozmaite okazje. Do pracy, na randkę czy spacer z przyjaciółką. Bez względu na okoliczności, zawsze wyglądaj i czuj się pięknie i stylowo. 









BLUZA DRESOWA SLIM FIT



Stylowa bluza dresowa w rzeczywistości okazała się nieco grubsza aniżeli prezentujące ją zdjęcia. Oczywiście nie jest to problem, wręcz przeciwnie zbliżająca się pora roku sugeruje, że warto uzupełnić braki w swojej szafie o tego typu rzeczy. Bluza ma przyjemny, delikatny w dotyku materiał i polarowe całościowe wykończenie wewnątrz. Rewelacyjnie sprawdzi się podczas chłodniejszych dni jako odzież wierzchnią bądź w mroźne pod kurtki i męskie płaszcze. 
Wyrazisty, mocny wzór to jej znaki rozpoznawcze. Charakterny, czarny motyw podkreśla osobowość i pewność siebie mężczyzny. Wkomponowane suwaki nie są "atrapą" Można je swobodnie rozsunąć! :D Dobra alternatywa dla Panów lubiących pojeść bądź posiadaczy piwnych brzuszków!

MĘSKIE BLUZY połączenie sportowego stylu z modnym casualem lub ponadczasowym basiciem. Zamień codzienny trening na stylowe wyzwanie, a w wygodnym męskim dresie ciesz się pełnym komfortem!




ZAPRASZAM - www.bonprix.pl


FACEBOOK - bonprixPL

INSTAGRAM - bonprix

10% rabatu dla klubowiczów/ Aplikacja bonprix/ 20 zł rabatu za zapis newsletter

Modny powrót do szkoły/ Nowa Kolekcja Maite Kelly/ Summer Pastel/ Denim na każdą okazję/ Kolarki już od 21,99 zł/ Sneakersy na platformie od 32,99 zł/ Must have - to nam się podoba!



Dobrze kochani zmykam przejrzeć nowości na stronie marki! Pa! Pa!




1. Lubicie przeglądać ofertę marki www.bonprix.pl?
2. Przygotowujecie swoją szafę na jesienne ubrania i dodatki?




18 komentarzy:

  1. Śliczne prezentują się te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentujesz. Super ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dopiero zaczynam w październiku. Ostatnie pół roku i koniec licencjatu :)
    Podobają mi się te żakardowe spodnie :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy asortyment ma ten sklep :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy zestaw jest super. Pięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawy. :) Masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te spodnie super wyglądasz

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja całkiem lubię ten sklep. Super spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubiłam chodzić do szkoły i myślę, że nie byłoby to problemem jeśli we wrześniu musiałabym zawitać w progu szkoły. Świetne rzeczy, ja nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu, a chyba czas to zmienić. Najbardziej podobają mi się spodnie, w moim guście!

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo osób docenia wakacje dopiero ,gdy one się kończą 😉
    Uwielbiam sklep Bonprix 😀
    Z Twojego haulu najbardziej mi się podoba bluzka ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje między szkołą średnią a studiami były najcudowniejszymi i najdłuższymi w moim życiu :) Niemniej i tak zleciały zbyt szybko, za szybko.

    Bluza się mi podoba i te spodnie. Bomba.
    Edi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bonprix, czasem znajdę coś fajnego dla siebie. U mnie te wakacje między szkołą a studiami były już w pracy, także nie poczułam tej długiej słodkiej laby...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie ciężko mi uwierzyć w to, że zaraz wrócę do szkoły i zostanę najstarszym rocznikiem w szkole. Nie mam bladego pojęcia, gdzie znikły te wakacje. Wszystkie stylizacje prezentują się wyjątkowo, jednak spodnie to raczej nie mój typ. Za to bardzo podoba mi się ta biała bluzka :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥