wtorek, 13 listopada 2018

Niezbędna w podróży i nie tylko...

Hey!



Przełamując kosmetyczne posty dzisiaj chciałabym zaprezentować mój nowy nabytek. 
Jest nim butelka termiczna marki MOJABUTELKA.PL





Kiedyś nie przywiązywałam wagi do tego czy w mojej torebce bądź plecaku szkolnym znajduje się jakikolwiek napój, co więcej ciepły napój. Niekiedy dzienna ilość wypitej wody nie przekraczała nawet 1l, co skutkowało ociężałość, przesuszenie skóry i ogólne, złe samopoczucie. Od czasu kiedy woda stanowi dla mnie ważną kwestię codziennego funkcjonowania szczerze się z nią zaprzyjaźniłam. Regularne nawadnianie organizmu zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym jest porównywalnie ważne jak i podczas upalnych, letnich dni. Większość z nas notorycznie o tym zapomina, tłumacząc się, że nie odczuwa pragnienia. Kochani nie dajmy się zwieść, bo nasz organizm potrzebuje równie mocno nawodnienia o każdej porze roku.


W okresie chłodów możemy rzadziej sięgać po zwykłą wodę mineralną. To nic dziwnego, bo sama w głównej mierze zastąpiłam ją gorącym, uwielbionym napojem jakim jest herbata. Teorii co do szkodliwość picia herbaty jest tyle ilu pomysłodawców. Zagłębiając się w sprawdzone źródła nawet nadmierne picie herbaty nie zaszkodzi, najważniejsze by pić ją umiejętnie. 


Jako uczeń połowę swojego dnia spędzam w szkole, gdzie mam ograniczone możliwość sporządzenia gorącego napoju. Od roku nie rozstaje się z termosem, który zaprezentowałam w jednej z zeszłorocznych, grudniowych notek. Trafiony w 100% Mikołajkowy podarunek od moich rodziców swoje już wysłużył i pomimo doskonałego stanu postanowiłam dać mu troszeczkę odetchnąć. 

Obecnie by nadal sukcesywnie zwalczać swoje pragnienia z pomocą przychodzi mi wcześniej wspomniana marka - MOJABUTELKA.PL

Przeglądając ofertę butelek termicznych spośród 8 cudownych wariantów w oko od razu wpadł mi jeden z nich - o intensywnym złotym kolorze. Dylematem pozostawała tylko bądź aż gramatura - cały czas rozważałam czy sięgnąć po wersję 500ml czy 750ml. Po dokładnej analizie byłam bardziej przechylna w kierunku 750ml i tak też ostatecznie wybrałam. Mój poprzedni termos cechował się 0,5l pojemnością i muszę się przyznać, że czasami wypijałam ostatki herbaty jeszcze przed zakończonymi lekcjami. Tak też pozostawałam bez dostępu do ciepłego napoju przez 2-3 godziny. Teraz po moich wyjaśnieniach na pewno doskonale rozumiecie skąd mój wybór. 





BUTELKA TERMICZNA RAGS'Y 750 ML - GOLD CHAMPAGNE (KLIK)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ale co o samej butelce mówi producent? By rozwiać Wasze wątpliwości zamieszczę same najistotniejsze informacje! 



Butelka termiczna Rags'y to niezbędna część twojej garderoby, to element Twojej stylu, jak buty czy torba. Niezależnie od tego, dokąd się udajesz i czy potrzebujesz zimnej wody na gorącą sesje jogi czy schłodzonego szampana na wyjątkową uroczystość, butelka Rags'y natychmiast zaspokoi Twoje pragnienie. Szybko zrozumiesz, że Rags'y to najbardziej inspirujący element Twojej garderoby. 


Posiada dodatkową podwójną ścianę próżniową zapewniającą maksymalną izolację (technologia Rags'yThermo)

Rags'y to coś więcej niż butelka do picia wody - Może służyć jako termos na gorące i zimne napoje.

Trójwymiarowa technologia, zapobiega kondensacji na zewnętrznej powierzchni, dzięki temu butelka nie "poci" się w dłoni lub torbie.

Zachowuje zimne napoje przez 24h oraz gorące przez 12h.

Zewnętrzna powłoka zawsze pozostaje w temperaturze pokojowej.

Zakręcany korek zapewnia 100% szczelności.

BPA Free. Zachowuje smak i świeżość wody.

Bardzo lekka - waga butelki to zaledwie 380g.

Zalecana do mycia ręcznego. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Jak już wcześniej wspomniałam design potrafi zauroczyć. Intensywny perłowo-złoty kolor, prosty, elegancki wzór to coś czego w zupełności potrzebowałam.

Funkcjonalny gadżet jest bardzo prosty w użytkowaniu, nic tylko rozkoszować się smakiem ulubionej herbaty.
Jej temperatura obniża się stosunkowo wolno, producent informuje nas o 12h, Ja śmiało mogę podważyć te słowa dodając przynajmniej kolejne dwie.

Kolejna zaleta to szczelna nakrętka, która gwarantuje nam bezpieczne przenoszenie butelki w torebce. To czy ona będzie w niej stała na sztorc czy leżała nie kompletnego znaczenia, gdyż zawartość i tak się nie wyleje.
Szczelność korka wpływa na brak szybkiej utraty temperatury, podczas zakręcania słychać charakterystyczny "klik", który świadczy o zasysaniu.


Butelka pomimo dość obszernej gramatury nie jest ciężka - jej waga bez wypełnienia wodą to zaledwie 380g. Idealna dla osób, które nie lubią bądź nie chcą nadmiernych obciążeń.


Wypełniona wrzątkiem nie "poci" się - zachowując zewnętrzną powłokę w temperaturze pokojowej!

Czy smak i  świeżość wody została w jakiejkolwiek sytuacji naruszona? Nie ma żadnych zależności pomiędzy przechowywanym napojem - jego smak i świeżość pozostaje taka sama nawet po kilkunastu godzinach, co więcej po pełnym dniu - nie zapominajmy, że zimne napoje zachowują swoją temperaturę nawet po okrągłych 24h.


POLECAM OSOBOM, KTÓRE CENIĄ SOBIE WYGODĘ, ELEGANCJE I ESTETYKĘ!





Marka MOJABUTELKA.PL oferuje nie tylko butelki termiczne, ale i butelki szklane, kubki do kawy, butelki BPA Free i akcesoria. Te ostatnie to nic innego jak drewniane korki, filtry i etui.

Ogrom inspiracji potrafi przywrócić o zawrót głowy. Moją uwagę pomimo, że nie pijam kawy przykuły kubki do tegoż też napoju. Ich design to połączenie estetyki, jakości prostoty, a niekiedy i szaleństwa. Od koloru do wyboru! Nic tylko brać i zaparzać kawowy przysmak.

Odnosząc się do butelek szklanych jedną z głównych ich cech jest prostota połączona z klasyką. Przezroczyste, wysokiej jakości szkło boro-krzemowe jest zarazem lekkie i bardzo wytrzymałe. 
Nie przedłużając zachęcam do osobistego zapoznania się z ofertą. Być może zachęciłam Was do kupna choćby jednego produktu z poszczególnej kategorii. 
Moją małą sugestią są zbliżające się kolejno Mikołajki, a później Święta Bożego Narodzenia, co za tym idzie czas podarunków i prezentów. Zastanówcie się czy ktoś z Waszych najbliższych nie potrzebuje tak stylowego i bardzo praktycznego w codziennym funkcjonowaniu dodatku! 



ZAPRASZAM - MOJABUTELKA.PL





Tymczasem kochani lecę przygotowywać się do jutrzejszego dnia w szkole. Na ten tydzień mam zaplanowanych kilka prac, które chciałabym jak najlepiej napisać! Pa! Pa!




1. Jakie jest Wasze podejście do nawodnienia organizmu?
2. Czy nosicie ze sobą butelki termiczne?
3. Co sądzicie o moim wyborze?



24 komentarze:

  1. Bardzo fajny wybór sama chciałabym taką termiczną butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super butelka :) Ja noszę ze sobą termiczny kubek :D Szczególnie teraz na zimne poranki

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetna sprawa...ciepła herbatka zawsze z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna butelka, szczególnie na zimne dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie do jej kupna :D

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety butelki termicznej z sobą nie noszę, ale wiem jak ważne jest nawadnianie organizmu i staram się to robić codziennie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowoczesna wersja termosa :) Fajna!

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna :) masz rację, pełna klasy i szyku, sama chętnie bym taką zamówiła
    dla mnie bardzo ważne jest, aby zawsze mieć przy sobie wodę, herbatę, cokolwiek
    byle by była przy mnie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  9. Design tej butelki faktycznie jest piękny:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelka bardzo mi się podoba! Piękny złoty kolor 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie prezentuje się ta buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super opakowanie, lubię kosmetyki w tym kolorze! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thermos come very handy during travel or picnic
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda naprawdę ślicznie! Ostatnio coraz częściej piję herbatkę przez pogodę jaka jest teraz i nie zdziwię się jak zamiast kawy zacznę nosić herbatę do szkoły - może też skuszę się na takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda cudnie :) Chętnie bym kupiła.

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze mam przy sobie wodę, ale ta butelka jest tak sliczna, ze pewnie zaczęłabym nosić także zieloną herbatkę lub kawę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo ładnie, ale najważniejsze jest to, że przetrzymuje gorące napoje aż do 12h! To bardzo istotne, szczególnie teraz, gdy za oknem jest już bardzo zimno :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna ta butelka ☺
    Ja raczej po nią nie siegne, w pracy mam możliwość zrobienia sobie herbaty ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie butelki termiczne się przydają ;) W szczególności na jakieś wyjazdy czy wycieczki, albo na studia :D Pamiętam, że chciałam kiedyś kawę na zajęcia zabierać, ale wszystkie moje kubki-termosy trzymały ciepło tylko przez jakieś pół godziny...

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka butelka to bardzo pożyteczny artykuł. Przyda się każdego dnia, kiedy wychodzimy z domu. Myślę, że ten model jest idealny. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Butelki termiczne są bardzo pożyteczne :D http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥