niedziela, 18 lutego 2018

Na lajciku...

Hey!


 Kolejny dzień weekendu, kolejna notka na blogu! <3 To właśnie dzięki Wam, mogę tak często zamieszczać nowe posty! :) Zawsze sądziłam, że notki dotyczące ulubieńców nie są, aż tak przeglądane jak stylizacja bądź kosmetyczne nowości... Na przełomie wczorajszego i dzisiejszego dnia mogliście mnie pozytywnie zaskoczyć. Sporo komentarzy nie tylko motywuje mnie do zamieszczania postów o takiej tematyce, ale też daje wielkiego kopa do tworzenia coraz to lepszych postów. Nie wiem, może już zauważyliście, że tekstu w moich postach nie brakuje, lubię się rozpisywać i to jest najważniejsze :D
Odnosząc się do poprzedniej notki, z moich spostrzeżeń wynika, że to właśnie muffinki zaciekawiły Was najbardziej. Kto wie, może w najbliższym czasie bardziej zagłębie się w tematykę kulinarną, co za tym idzie zamieszczę kolejne przepisy na przyjemne przekąski i desery :) Szczerze mówiąc, pieczenie ciast i muffinek sprawiało mi już od najmłodszych lat wielką przyjemność. Pamiętam jak  jeszcze za czasów mojej nauki w podstawówce coraz to tworzyłam truskawkowe, jabłkowe bądź śliwkowe ciasta. Ahhh, to były smakowite czasy :D


Niedzielne zakupy powoli stają się już u mnie tradycją. Liczę, że tradycją staną się także niedzielne sesje. Dzisiaj ponownie możecie ujrzeć zimową stylizację, aczkolwiek ta różni się od tej zamieszczonej tydzień temu. W tym look'u postawiłam na wygodne buty - moją wieloletnią miłość - traperki oraz jeansy urozmaicone sławnymi naszywkami. Traperki jakiś czas temu odzyskały swoją duszę poprzez ich odmalowanie. Kolorek został pogłębiony, a i same buty o wiele lepiej się prezentują. Nabrały niepowtarzalnego blasku, który na przestrzeni lat powoli zanikał.  Kożuszek zastąpiłam futerkiem, który pomimo swojego "luzu" daje wiele potrzebnego jak na tę porę roku ciepełka. Kraciasty szalik, mój must have - nie byłabym w stanie zastąpić go innym :)













Tymczasem kochani zmykam pakować walizkę, no cóż życie szkolne wzywa! :D Pa! Pa!



1. Jak spędziliście weekend?
2. Co sądzicie o moich zdjęciach?




40 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia :)
    Ja nie lubię niedzieli ,bo jest strasznie smutna zimą przynajmniej :P
    Jesli chcesz obs to mozesz zaczac :)
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, super blog :D warto obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tej weekend bardzo mi się podobał, szkoda jednak, że tak szybko zleciał :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw :) Bardzo ładny szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) Nowa fryzura mega ci pasuje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, spodnie świetne i ta chusta, mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia! A weekend minął baaaardzo szybko:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz, do twarzy Ci z czerwonymi dodatkami.

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Muffinki mmmmm ależ narobiłaś mi nimi ochoty <3 uwielbiam !!

    Świetny zestaw- luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo i nie przekombinowane przede wszystkim, a to najważniesze :) niektóre dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa stylizacja, super, taka swobodna.
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytelnicy to najlepsze "paliwo" jakie może być. Super, że dostałaś motywację :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna stylizacja. Lubię takie nietuzinkowe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Podobają mi się naszywki na spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sesja mega mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie wielkie szale <3 śliczne zdjęcia!
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie niedziela dość leniwie :) Poza tym weekend zawsze szybko mija!
    Bardzo podoba mi się Twoja nowa fryzura, na prawdę Ci w niej do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam ferie, także mam długi weekend, chociaż już jutro wyjeżdżam. Bardzo podoba mi się ten kożuch. Fajnie, że odnowiłaś buty, też ostatnio eksperymentuje z przerabianiem ubrań.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobały mi się Twoje spodnie ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zimowa stylizacja ! Piękne zdjęcia.
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia jak i cała stylizacja, z pazurkiem, a zarazem dziewczęca. :)
    buziaki
    Jak Zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    lilcawhispering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bije od Ciebie niesamowicie pozytywna energia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta stylizacja, bardzo lubię czerwone dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, pięknie wyglądasz! Do tego stylizacja z czerwonymi akcentami to kompletny wygryw <3

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja ^^ Spodobał mi się szal *.*
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne jest to futerko ! wygląda mega cieplutko i napewno pasuje do wielu okazji :D:D Pozdrawiam i tak trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz. Ten szalik i szminka dodają uroku i ładnie, do twarzy Tobie w takim zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, wszystko fajnie ze sobą zestawiłaś :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny akcent w postaci tej czerwonej szminki kochana :) Pozdrawiam Leyraa Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja :) Ładnie Ci w czerwonych ustach.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja, a te czerwone buciki bardzo szykowne. Piękny odcień szminki. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja jest doskonała, wyglądasz pięknie. Wdać, z wiosna już powoli do nas idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. stylizacja super, zwlaszcza spodnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ladna stylizacja
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥