środa, 8 listopada 2017

Miszmasz...

Hey!


Składając zamówienie ponad miesiąc temu kierowałam się wyborem odzieży z myślą o nadchodzącej zimie. Długie bluzeczki, sweterki to coś czego nie powinno zabraknąć nam w szafie zwłaszcza, że nadchodzą chłodne dni. Zamówione rzeczy przyszły do mnie już jakiś czas temu, ale ze względu na złą pogodę zrobienie zdjęć było raczej niemożliwe. Słoneczko wyszło w piątkowe popołudnie, więc chwyciłam szybciutko za aparat. W expresowym tempie zmieniałam zestawienia by promienie słoneczne nie uciekły. Śmiało mogę powiedzieć, iż wykorzystałam nadarzającą się chwilę :) Łapcie kochani, 4 propozycje jesienno-zimowych looków <3





Czarny sweterek - (KLIK)

 

Przeglądając ofertę internetowego sklepu LovelyWholeSale na stronie natrafiłam na zupełną nowość, jaką w tamtym czasie był czarny sweterek. Nie zastanawiałam się długo i chwilę później trafił do mojego koszyka. Jedynym dylematem był odcień, do wyboru pomiędzy czernią i szarością. Wybór padł na czerń, która bardziej uwydatnia i eksponuje białą koronkę. Koronka gra pierwsze skrzypce w tym jakże urodziwym ciuszku. Materiał sweterka jest bardzo mięciutki w dotyku. Prosty krój w połączeniu z białą koronką tworzy nietypową całość :)


 



 

Sportowa bluza - (KLIK)

 

 W pewnym momencie moje zamówienia ograniczyły się tylko do typowo eleganckiej odzieży. Nie brakowało w nich kurtek, koszul czy bluzek. Teraz przyszedł czas, by uzupełnić braki w odzieży sportowej. Mam kilka bluz sportowych, aczkolwiek zamówienie kolejnej nie stanowi żadnego problemu. Wybrany przeze mnie model wyróżnia przyciągający spojrzenie fason i wymyślne zestawienie wstawek o różnych kolorach. Czerń, szarość i biel świetnie współgrają. Bluza posiada zameczek, ściągacze przy rękawkach, na dole, a także kaptur.


 




Bluzka w paski - (KLIK)

Nie będę ukrywać, z tej rzeczy jestem najmniej zadowolona. Na zdjęciach prezentuje się dość ładnie, aczkolwiek mam do czego się przyczepić. Pierwsze o czym wspomnę to materiał... na stronie materiał bluzki prezentuje się dość grubo, egzemplarz, który do mnie trafił jest bardzo cienki. Na dodatek wybrałam chyba zbyt duży rozmiar... Problemem jest również wstążka. Zbyt mocno związana ściąga bluzkę, natomiast luźny splot nie wygląda korzystnie. Hmmm... tę bluzeczkę zostawiam na cieplejsze dni :)


 



Koronkowa bluzka - (KLIK)

 

Koronek nigdy za wiele, zwłaszcza, że są obecnie trendy. By stworzyć stylizację, i czuć się komfortowo należy pod koronkową bluzeczkę nałożyć jakąś bokserkę bądź koszulkę. Koronka ma gruby splot, mogłabym nawet powiedzieć lekko sztywny. Z tyłu posiada suwaczek. Konieczne będzie upranie przedstawionej bluzeczki w płynie zmiękczającym :D Model prezentuje się intrygująco z nutką elegancji :) Bluzeczkę możemy zestawić ze spódniczką, choć w połączeniu ze spodniami typu rurki również ładnie się prezentuje. 


Bardzo proszę o kliknięcia, z góry dziękuje! <3



Tymczasem kochani zmykam. Nauka czeka, czas wchłonąć wiedzę :) Pa! Pa!



1. Która ze stylizacji najbardziej przypadła Wam do gustu?
2. Jak radzicie sobie po powrocie do codziennych obowiązków? 



38 komentarzy:

  1. Wszystkie bluzki mi się podobają :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koronkę. Jest taka dziewczęca. Bardzo mi przypadł do gustu sweterek i bluzka, chociaż bluzy też są fajne, szczególnie ta z miętowym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podobasz się w wersji koronkowej! Ślicznie Ci w okularach! Bardzo elegancko i kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna pierwsza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała bluzka koronkowa przepiękna <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka w paski jest fajna. Lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten czarny sweterek wygląda świetnie, bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia. :) Świetne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stylizacje, druga mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronkowa Bluzka jest porostu śliczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz a mi najbardziej podoba się biała bluzka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowa bluzeczka najlepsza! 💗 super wyglądasz:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna koronkowa bluzka. Ciekawe ootd - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koronkowa bluzka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta ostatnia bluzka jest przeurocza, super wybór !! <3

    Powiem Ci kochana, że u mnie to samo, też ostatnio zobaczyłam, że sama raczej eleganckie rzeczy mam i nawet nie mialam w czym iść biegać, bo żadnej bluzy w szafie nie posiadam :O
    czas to zmienić :P hehe

    poklikane :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza i ostatnia super!! ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten czarny sweterek bardzo fajny :)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza sportowa bardzo fajna, przydałaby mi się taka do garderoby, bo jest uboga w sportowe rzeczy 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza w paski i biała bluzeczka wyglądają bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Great pictures!!! Beautiful!!
    Nice post!!

    I follow you.Mind following back?
    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie ci w takim makijażu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kompletować szafę na jesień i zimę :) Kocham ubierać się na cebulkę!:)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy! Wszystkie bluzeczki bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardfzo ładne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam koronkę, więc ostatni przypadł mi najbardziej do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podoba mi się sweterek i koronkowa bluzka :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi odpowiadają koronki więc Twoja ostatnia propozycja przypadła mi do gustu Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Czarny sweterek z koronką jest przecudowny <3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza i druga stylizacja najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zecydowanie bardziej podobają mi się te eleganckie rzeczy niż bluzy :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam problem, wczoraj doświadczyłam pierwszego kontaktu z mężczyzną. Mianowicie przytulił mnie.. I to gołymi rękami! Co mam zrobić, proszę o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  32. koronkowa bluzeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥