wtorek, 8 sierpnia 2017

KONKURS - DO WYGRANIA 4 SZOPERKI

Hey!


Wraz z marką ST.RIGHT, zorganizowałam dzisiaj dla Was, konkurs, w którym do wygrania są 4 szoperki o modnych wzorach. Tego rodzaju materiałowa torba jest nie tylko poręczna, ale także bardzo wytrzymała. Jestem od roku wielbicielką takiej torby i śmiało mogę powiedzieć, że warto w takową zaopatrzyć. ST.RIGHT to marka znanej polskiej firmy St.Majewski, która słynie z przyborów szkolnych , a przede wszystkim z kredek Bambino. Coś nieco już o samej marce wiecie, ale co trzeba zrobić, aby wygrać takie fajne szoperki? Nie zastanawiajcie się, tylko bierzcie udział w konkursie.

Zasady i wzór zgłoszenia, poniżej! :D




 

  

     

Dokładny opis na stronie: 

Beautiful - KLIK

Cassettes - KLIK

Summer - KLIK

 Shakespeare - KLIK

 

Chcecie wiedzieć co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

To na prawdę nic trudnego. Wystarczy:

 

1. Zaobserwować mojego bloga.
2.  Polubić mój oficjalny Fanpage na Facebook'u - KLIK
3. Polubić oficjalny Fanpage ST.RIGHT na Facebook'u - KLIK
4. Udostępnić publicznie baner lub informację o rozdaniu ( blog, Facebook lub Instagram) 
5.  Zaobserwować na Instagramie - Nataszkao2000

Wzór zgłoszenia/ obowiązkowe wypełnienie:

 

1. Obserwuje bloga publicznie jako...
2. Obserwuje fanpage organizatorki jako...
3. Obserwuje fanpage ST.RIGHT jako.. 
4. Udostępniłem publicznie - link...
5. Obserwuje na Instagramie jako...
6. E-mail i blog...
7. Szoperka, którą chciałabyś dostać...

 Regulamin: 

 

1. Rozdanie trwa od dnia 08.08.2017r do dnia 27.08.2017r do godziny 23.59.
2. Organizatorką i sponsorem konkursu jestem Ja oraz firma ST-RIGHT.
3. Nagrody są nowe.
4. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić wszystkiego wskazane wymogi (w razie pytań można skontaktować się mailowo)
5.  Ze wszystkich zgłoszeń zostaną wybrane 4 za pomocą losowania.
6.  Wyniki ogłoszone zostaną na blogu w przeciągu 2 dni roboczych.
7. Kontakt ze zwycięzcami drogą mailową.
8. W przypadku braku odpowiedzi zwycięzcy w przeciągu 2 dni roboczych,  odbędzie się kolejne losowanie.
9. Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów, z wysyłką nagrody.
10. Zgłaszając się do konkursu, akceptujesz jego warunki.


Zwycięzcy zobowiązani są dać wzmiankę o otrzymanej nagrodzie na swoim blogu, Fb lub Instagramie :)  

Zachęcam do udziału w konkursie! 

 

Wraz z torbami dla Was - moi ukochani czytelnicy, w przesyłce znalazłam również coś dla siebie. Już niedługo na blogu pojawi się notka z artykułami marki ST.RIGHT, których od wczoraj stałam się posiadaczką. Już nie mogę się doczekać, kiedy pochwalę się Wam moimi zdobyczami :D Pa! Pa!


21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny konkurs :)

    1. Obserwuje bloga publicznie jako Gabi
    2. Obserwuje fanpage organizatorki jako Moda na każdy dzień
    3. Obserwuje fanpage St-Majewski jako Moda na każdy dzień
    4. Udostępniłem publicznie na instagramie https://www.instagram.com/modanakazdydzien/
    5. Obserwuje na Instagramie jako modanakazdydzien
    6. E-mail i blog karlee936@gmail.com https://fasionsstyle.blogspot.com/
    7. Szoperka, którą chciałabyś dostać z napisem Summer

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te szoperki ale nie ma takiego wzorka który by się mi spodobał. Życzę innym uczestnikom szczęścia.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda ta shopperka z flamingiem. :) Życzę wszystkim powodzenia w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich toreb może kiedyś się do nich przekonam :) Ale mają fajne nadruki.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuje bloga publicznie (już od dawna) jako Moniusia1022
    2. Obserwuje fanpage organizatorki jako Monika Cz.
    3. Obserwuje fanpage St-RIGHT jako Monika Cz.
    4. Udostępniłam publicznie - na pasku bocznym bloga - stylowana100latka.blogspot.com
    5. Obserwuje na Instagramie jako _qilin_
    6. E-mail i blog - m.czajkowska98@gmail.com ; stylowana100latka.blogspot.com
    7. Szoperka, którą chciałabyś dostać to Beautiful
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Piękny blog! Pozdrawiam! Obserwuję! Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam ;)
    e-ster85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem fanką tego typu toreb. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny konkurs, jednak nie dla mnie. Raczej nie chodzę w takich szoperkach. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny konkurs jednak nie wezmę w nim udziału ☺
    Nie przepadam za zaklęciami oraz nie mam ani Fejsa ani Instagrama ☺
    Bloga obserwuje już o dawna ☺
    Powodzenia 😉
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super konkurs! Powodzenia w tym co biorą udział :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super torebki, mam podobne z Wiednia!;)

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne torebki, ale ostatnio zaopatrzyłam się w kilka nowych, więc nie będę odbierać szansy innym :) powodzenia w konkursie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wszystkim powodzenia w konkursie, ciekawy pomysł na rozdanie ;)

    Pozdrawiamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. dodałam do obserwowanych, mogę liczyć na rewanż ? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuje bloga publicznie jako Milka
    2. Obserwuje fanpage organizatorki jako Emilia Jędrychowska
    3. Obserwuje fanpage ST.RIGHT jako Emilia Jedrychowska 
    4. Udostępniłem publicznie - link na moim instrgramie (nie mam jak podac linku ale oznaczyłam profil :D
    5. Obserwuje na Instagramie jako _emily_mimi_
    6. E-mail i blog nemilia083@gmail.com / Blog:https://styluliczny.blogspot.com/
    7. Szoperka, którą chciałabyś dostać Beutiful, jest Świetna i idealnie pasuje do mojego przyszłego zawodu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga publicznie jako: Beata B
    2. Obserwuję fanpage organizatorki jako: Beata Stanisława
    3. Obserwuję fanpage ST.RIGHT jako: Beata Stanisława
    4. Udostępniłam publicznie na instagramie @frupcia
    5. Obserwuję na instagramie jako: frupcia
    6. E-mail: beatabr6@wp.pl bloga już nie prowadzę
    7. Szoperka, którą chciałabym dostać: Cassettes, uwielbiam muzykę, więc stworzymy dobry duet. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuje bloga publicznie jako: Anna Hh
    2. Obserwuje fanpage organizatorki jako: Malinowy Skarbiec
    3. Obserwuje fanpage ST.RIGHT jako: Malinowy Skarbiec
    4. Udostępniłem baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    5. Obserwuje na Instagramie jako: malinowyskarbiec
    6. E-mail i blog: jo-jo-a@wp.pl http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    7. Szoperka, którą chciałabyś dostać Beautiful

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuje bloga publicznie jako Kinia Ragazza
    2. Obserwuje fanpage organizatorki jako Ragazza Mi
    3. Obserwuje fanpage ST.RIGHT jako Ragazza Mi
    4. Udostępniłem publicznie - https://ragazza99.blogspot.com/
    5. Obserwuje na Instagramie jako ragazzablog99
    6. E-mail i blog ragazzablog99@gmail.com https://ragazza99.blogspot.com/
    7. Szoperka, którą chciałabyś dosta Cassettes

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥