niedziela, 8 listopada 2015

Kreatywne książki/ jesienna stylizacja...

Hey!


Dziś chce Wam pokazać książki, które dostałam od Wydawnictwa Kaktus. Jest to fajny zbiór różnego rodzaju obrazków, które możemy pokolorować stwarzając niesamowity efekt. Na pewno ilustracje z tych książek zainspirują mnie do odtworzenia i pomogą na lekcjach plastyki. Są też fajną alternatywą dla osób, które mają w rodzinie małe dzieci. Takie książki na pewno są fajnym prezentem dla najbliższych. Myślę, że osoby myślące o tatuażu mogą też znaleźć w jednej z tych książek jakiś ciekawy wzór :).






Zgodnie z obietnicą, z małym opóźnieniem umieszczam zdjęcia w płaszczyku. Zrobienie jakiejkolwiek fotki w bardzo wietrzny dzień było nie lada wyczynem, ale pojawiały się momenty, gdzie wiatr na chwile się uspokajał, i ja ten czas wykorzystałam :D. Próbne egzaminy poszły mi dość dobrze, jak na brak przypomnienia materiału z 2 klas. Teraz wiem na co mam zwracać szczególnie uwagę i tak kolejne próbne egzaminy czekają mnie w grudniu jak i w styczniu. Uważam, że jest to przesada, nauczyciele denerwują się jak to źle napisaliśmy, a jakby nie patrzeć jest to również i dla nich wstyd, że nie każdemu przerabiany materiał utkwił w pamięci. Wiadomo, że ten, kto nie zagląda w książki nie napisze dobrze, ale zaskoczeniem mogą być uczniowie, którzy starają się w szkole, a pomimo tego piszą słabo egzaminy. Zamiast ciągłych egzaminów, które są w części na ocenę, powinno być więcej czasu przeznaczone na powtórzenie wiadomości. Jestem ciekawa jak u Was wyglądają przygotowania do egzaminu, podzielcie się tym w komentarzu. Tymczasem ja lecę zerknąć na Wasze blogi. Pa! Pa!


27 komentarzy:

  1. Próbne egzaminy mam w grudniu. Na lekcjach u mnie nie ma powtórek z poprzednich klas, bo nikt nie może wyrobić się z materiałem.
    Pozdrawiam.
    PS. Damy radę z egzaminami *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja powinnam przygotowywac sie do matury, ale jakos mi nie idzie :D fajnie, ze dobrze poszedl Ci egzamin probny :)/K

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ!
    Lubię książki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie przygotowują się do egzaminów , ale miałam już jeden test próbny i poszło mi dobrze na szczęście :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co pamiętam, próbne egzaminy do testu gimnazjalnego miałam w lutym. Myślę że to było strasznie późno!
    Te kreatywne książki są prześliczne, najbardziej podoba mi się ta z tatuażami.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te książki są świetne! Sama posiadam ^^


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam od nich inne wydanie tatuaży do ozdabiania i jestem meega zadowolona :3 na długie wieczory świetny sposób na wychillowanie :D
    masz śliczną buźkę *.* naturalne piękno widać :3
    a płaszczyk świetny <3 poszukuję właśnie jakiegoś ciekawego :)
    co do testów gimnazjalnych to dla mnie najlepiej jest wyłączyć się, gdy straszyli złymi wynikami egzaminu, tak i teraz straszą maturą. Nie ma co przejmować się tym, że ktoś jest złym nauczycielem i zależy mu tylko na posadzie i stałej pensji. Trzeba skoncentrować się na sobie i nie stresować się kilka miesięcy do przodu, w niczym to nie pomoże :P
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia <33
    i płaszczyk <3
    pamiętasz mnie ?
    weeri-weri.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. My nie pisaliśmy jeszcze próbnych testów, prawdopodobnie dopiero w grudniu.
    Piękny płaszczyk i oczywiście zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe są te książki :)
    A płaszczyk bardzo mi się podoba ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny płaszcz :). Mnie by raczej w nim nie pasowało kolorystycznie :) lepiej wyglądam w ciemnych. A co do tych kolorowanek to chyba nie miałabym cierpliwosci :D
    pozdrawiam! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super płaszczyk, ma cudny kolor!
    A co do egzaminu... Zazdroszczę, że dopiero przygotowujesz się do gimnazjalnego - ja tymczasem szykuję się do zawodowego :)
    Buziaki!
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam chyba dwa próbne egzaminy. Moim zdaniem niepotrzebny stres, bo ten już główny poszedł mi naprawdę dobrze :)
    Śliczny płaszczyk :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia widać że jesteś fotogieniczna ;)
    http://fashion-young-boy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Książeczkę "Tatuaże" aż chętnie bym nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dopiero za rok idę do 3 klasy. Na szczęście...
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odezwij się u mnie. ;)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie książki, kreatywność to podstawa więc uważam że to doskonały wynalazek. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. czytałam już o tych książkach, chętnie bym jedną przygarnęła :D
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ją lubię książkę wyspy :-).
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia! Te książki wydają się naprawdę ciekawe :)
    Dobrze, że te egzaminy mam już za sobą.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealnie! Super książki! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne książki :) Zapraszam: http://karmelowablond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mieszkasz gdzieś w okolicach Warszawy? Może mogłaby ci kiedyś zrobić zdjęcia.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥