czwartek, 17 stycznia 2013

Hey !

NIVEA Lip Care Pearly Shine
Cena takiej pomadki : 8 : 50 zł.
Dzień jak co dzień dobrze , że już jutro piątek ostatni dzień szkolny , ale co mi po tym jak nawet w tym dniu nie obejdzie się bez sprawdzianu . No , nie będę się pogrążać w tej rozpaczy nad sprawdzianami i kartkówkami .  Dziś nie miałam za wielkiego pomysłu do notki . Trudno jest zorganizować notkę w zimę , nie wiem czy dobrze myślę , ale raczej w lecie jest 100 razy lepiej .  Dobra teraz nie będę już mówić o lecie , bo już przez miesiąc o nim marze . Nie trzeba nosić kurtki , kozaków można wyjść na dwór powariować na nim , a teraz śnieg , zimno i co najgorsze mrozy . Okey mimo , że jest trudno notki w zimę  jakąś stworzyłam . Zimowy okres  będzie na moim blogu rajem recenzji i tego typu rzeczy . A w lecie będzie niesamowity wybór . Nie wiem jak wy , ale ja zimowy okres próbuje przetrwać jak najlepiej chodzi mi o zdrowotnie . Np . jakieś kremy do twarzy czy pomadki do ust właśnie pomadki . Każdy na pewno jakąś ma ja mam np .  Nivea macie ją tu ------>



1 . Pomadka NIVEA Pearly Shine nadaje ustom delikatny, perłowy blask i długotrwale je nawilża.
2 . Dzięki formule z cennymi ekstraktami z pereł oraz jedwabiu sprawia, że usta stają się jedwabiście gładkie i zmysłowo miękkie.
3 . Nadaje ustom subtelny połysk, podkreślając ich naturalne piękno
4 . Sprawia, że usta stają się aksamitnie gładkie i miękkie
5 . Długotrwale nawilża i chroni usta
6 . Produkt jest przetestowany dermatologicznie czyli jest w 100 % bezpieczna dla ust .

Są też inne pomadki , ale dla mnie jest ta idealna . Podkreśla kolor ust i błyszczy się . Nie wiem czy tak macie , ale jak np . posmaruje usta pomadka i chce się potem napić to pomadka zostaje na szklance . A  w tej pomadce jest odwrotnie , gdy styka się z wodą bardzo dobrze się trzyma na nich i nie zostawia odbicia na szkle . A oto jeszcze kilka fajnych pomadek . Sorry , ale nie napisze wam recenzji tych pomadek  . Wstawiłam je po to , abyście zobaczyli , że są też i takie . 



Mam nadzieję , że wam pomogłam jeśli macie zamiar kupić jakąś pomadkę . 
No to . Pa ! Pa !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥