niedziela, 18 września 2022

W pochmurny dzień...

Hey!


Witam Was kochani w te niedzielne popołudnie. Choć publikacja miała pojawić się nieco wcześniej pozwoliłam sobie trochę poleniuchować oglądając ulubione programy telewizyjne. Niedzielne poranki, czy popołudnia to czas na chwilę odetchnienia. Zwłaszcza, iż poprzedni tydzień był dość wymagający. Kilka wyjazdów, dokończenie sezonu przy zrywaniu śliwki... pogoda również nie rozpieszczała. Niestety wrześniowe dni są dość niestabilne pod względem pogody. Szkoda, bo miałam dość sporo planów na urocze sesje zdjęciowe. Może w najbliższym czasie coś się zmieni. Mam tego nadzieję.

Dzisiaj natomiast zamieszczam dosłownie kilka zdjęć zrobionych w ubiegły poniedziałek. Był to dość chłodny dzień, z tego też względu zdecydowałam się narzucić na siebie ciepłą kurtkę. Oczywiście nie wyszłabym z domu bez okrycia głowy. Tym razem wybór padł na ciepłą opaskę. Jej błękitny odcień nie tylko dodaje kolorytu pochmurnej aurze, ale także pięknie rozświetla twarz.







Powracając do tematu wyjazdów. Najważniejszym z nich był ten związany z rekrutacją na II stopień studiów. Kierunek, na który aplikowałam dzięki odpowiedniej ilości zgłoszeń się utworzył, dzięki czemu mogę kontynuować rozpoczętą przed trzema laty edukacyjną przygodę. Bardzo mi zależało, by wzbogacić swoje kwalifikacje zawodowe w obrębie jednej dziedziny. Wizja rozpoczęcia edukacji w innym obszarze nie byłaby dla mnie zadowalająca. Choć początkowo podchodziłam bardzo ostrożnie do kierunku, który studiuję, obecnie dostrzegam w nim ogromny potencjał i możliwość rozwoju. Z perspektywy lat jestem zadowolona z dokonanego wyboru. Tego samego życzę każdemu przyszłemu studentowi, który od października rozpocznie swoje zmagania na naukowej ścieżce!

Tymczasem zmykam. Do zobaczenia w kolejnym wpisie. Pa! Pa!


4 komentarze:

  1. Ale fajna ta opaska idealna na zimne dni

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie czuję się dobrze w takich opaskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna opaska! Sama muszę sobie jakąś kupić, bo jak dalej będą takie pogody, to moje zatoki znowu dadzą o sobie znać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bywa naprawdę chłodno :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥