niedziela, 26 czerwca 2022

Jeszcze 21...

 Hey!


Dzień dobry wszystkim!
W końcu nastał ten dzień, kiedy mogę na spokojnie do Was zajrzeć i skonstruować nowy post. Jest to dla mnie szczególny czas, bo piszę w przeddzień moich 22 urodzin. Urodzin, kiedy w tym roku niejako wypadają pośrodku mniej i bardziej wymagających uwagi wydarzeń. Dookreślając w piątek zakończyłam rok szkolny w szkole policealnej, przystąpiłam do dwóch egzaminów (teoretycznego i praktycznego), bez problemu przebrnęłam letnią sesję na studiach, a praca licencjacka bez jakichkolwiek komplikacji przeszła wszystkie etapy po wgraniu jej do systemu. Teraz, kiedy jedną nogą wkroczyłam już w wiek 22 lat, oczekuję tylko bądź aż obrony pracy licencjackiej i wyboru dalszej edukacyjnej ścieżki. Jest to pewien etap w moim życiu, który stwarza przestrzeń do pewnych refleksji. Nie będę ukrywać pojawia się wiele pozytywnych przemyśleń. Dzięki swojemu zaangażowaniu, poświęceniu czasu na wyznaczone cele i włożonemu wysiłku mogę wskazać, że kolejny rok pomiędzy jednymi, a drugimi urodzinami był bardzo pomyślny. Mogę i mam prawo być z siebie dumna. Wymagam od siebie dość dużo i dużo tyle udaje mi się osiągnąć. I choć czasami pojawiają się gorsze dni traktuje je jako zaprawienie w boju, będąc świadomym, że życie stawia przed nami ogrom wyzwań, którym trzeba będzie stawić czoła. Tutaj warto, abym przytoczyła dość ciekawy wątek jednego z zadań podczas zajęć na studiach. Mała karteczka, długopis i my. Zadanie? Zapełnić pustą przestrzeń kartki życzeniami. Dla kogo? Dla samego siebie. Moje życzenia były dość krótkie, lecz znaczące dla mnie w swej prostocie. Spokoju i cierpliwości na najbliższy czas. Życzenia określiłabym jako bardzo "tematyczne" nawiązujące do edukacyjnych wyzwań. Dość zachowawcze, lecz nauczona doświadczeniami z poprzednich lat i znając swoją żywiołową naturę spodziewałam się nerwowej atmosfery. Ku mojemu zaskoczeniu tym razem udało mi się zachować więcej spokoju, dystansu do pewnych spraw dzięki czemu zapanowanie nad swoimi emocjami okazało się bardziej efektowne. Do czego zatem dążę? Proste zadanie, jedne z wielu wykładów, niemniej jednak gdyby się one nie odbyły nie byłoby miejsca by złożyć sobie ot tak, po prostu życzenia. Od siebie, dla siebie. A czy Wy kiedykolwiek tak zrobiliście? 









A czego życzę sobie ja w przeddzień swoich urodzin? Moje życzenia będą tak samo proste, jak te skierowane wobec edukacyjnych celów. Myślę, że najważniejsze jest zdrowie zarówno swoje jak i najbliższych, odczuwanie ogólnego szczęścia i pogody ducha. Chciałabym sobie życzyć zapału, motywacji i dokonywania trafnych życiowych wyborów. Niech w ogólnym rozrachunku pomyślnych dni będzie zdecydowanie więcej. Do swoich urodzinowych życzeń dorzucam jeszcze odrobinę wytchnienia w pielęgnowaniu pasji, o których niekiedy zdarza mi się zapominać. 

Z racji rozpoczynających się wakacji życzę wszystkim miłego i bezpiecznego wypoczynku. Tym miłym akcentem żegnam się z Wami. Pa! Pa!


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego:) Spóźnione ale szczere

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, spełnienia marzeń, obrony na 5! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :-) Życzę, aby te piękne życzenia które złożyłaś sama sobie stały się rzeczywistością <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Niech spełnia się wszystkie Twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Niech spełniają się wszystkie Twoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione ale szczere,Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥