piątek, 13 maja 2022

Piątek 13-stego, a zdjęcia z pierwszego...

Hey!


Piątkowe zakupy udane, rośliny posadzone, czas zajrzeć na bloga z nowym wpisem i wiosennymi zdjęciami! Sesja, wśród kwiatów? Od dawna planowałam, by powiększyć osobisty zbiór zdjęć o wiosenne ujęcia w towarzystwie kwitnących drzew. Zwłaszcza, że takie chwile są bardzo ulotne. Minęło kilkanaście dni, po kwitnących czereśniach i wiśniach nie ma już śladu... teraz swój urokliwy czas przeżywają jabłonie. O naturze rozpisuje się nie bez powodu. Uwielbiam podziwiać jej niepowtarzalność, dlatego też staram się co roku wprowadzać coś nowego do ogrodu. Kwiaty, ozdobne krzewy czy drzewa owocowe... im więcej różnorodności tym lepiej! 
Myślę, że w tym poście odpuszczę sobie szczegółowe relacjonowanie zmagań szkolno-studenckich. Na razie wszystko przebiega dość spokojnie. Bardziej skupiam się na nauce do egzaminów ze studium, z tego względu, że piszę je najwcześniej. Później przyjdzie czas na naukę do sesji i przygotowania do obrony. Na ten moment towarzyszy mi spokój i pozytywne myśli. Nie nakręcam się jak to czasami bywało. Być może nauczona doświadczeniem, wiem że często obawy są bezpodstawne, a stres to zły doradca.

 






W tych ujęciach zależało mi przede wszystkim na profilówkach, stąd też możecie ujrzeć niewiele elementów stylizacji. Te, które są widoczne to beżowy, dzianinowy kapelusz i sukienka w kwiaty. Można dostać zawrotów głowy, kwiaty, kwiaty, wszędzie kwiaty! Trudno się oprzeć, by oprócz scenerii nie przemycić do swoich zestawień tego, spektakularnego wzoru. Sukienka jest bardzo lekka, w sam raz na ciepłe, wiosenne dni. Kapelusz to nakrycie głowy, które pojawiło się w mojej kolekcji jeszcze przed majówkowym wypoczynkiem. Spontaniczny zakup okazał się strzałem w dziesiątkę, nie będę ukrywać - kapelusz bardzo mi się podoba!







Ze swojej strony chciałabym życzyć Wam udanego weekendu. Do zobaczenia w kolejnym poście. Pa! Pa!


1. Jak spędziliście majówkowy czas? 
2. Co tam u Was słychać?


8 komentarzy:

  1. Warto wykorzystać wiosenny czas na zdjęcia. Genialny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Majówka minęła mi bardzo przyjemnie. ;)

    Świetne zdjęcia. Wiosenne kwiatuszki dodają uroku. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz ♥ Super, że udało Ci się jeszcze skorzystać z kwitnienia drzew :D Teraz oczy cieszy rzepak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stres to zły doradca więc życzę wyciszenia przed zaliczeniami :) Fajny zakup i najważniejsze że Ty się dobrze czujesz w kapeluszach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ujęcie i bardzo ładnie w kapeluszu:) i teraz niewiadomo, które ujęcie najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sceneria piękna i dzięki temu zdjęcia portretowe wyszły wybornie :-) Uwielbiam takie kapelusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam szczęście 13-stego ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥