piątek, 5 listopada 2021

Efekt spojrzenia z Efektimą...

 Hey!


Witam Was kochani w pierwszy listopadowy weekend. Po wyczerpującym tygodniu postanowiłam nieco odetchnąć i zajrzeć do świata blogosfery z nowym wpisem. Dzisiaj przychodzę do Was z notką o tematyce pielęgnacyjnej. Tych w ostatnim czasie pojawiało się nieco mniej aniżeli zdążyłam Was do tego przyzwyczaić. W okresie wakacyjnym niestety nie miałam czasu na testowanie nowości wchodzących na rynek, tym samym opierałam się na dość skromnej i jednolitej pod względem produktów linii pielęgnacyjnej. Dopiero teraz mam okazję ją zróżnicować, co niezmiernie mnie cieszy. Zdarzało się czasami, że przelotnie widziałam fajne produkty, które zasługują na uwagę, mam nadzieję, że będę mogła poddać je osobistym testom.  

A więc zmierzając do najważniejszego, zapraszam do zapoznania się z opinią VEGE PŁATKÓW POD OCZY MARKI EFEKTIMA.

Pielęgnacja okolic oczy jest dla mnie bardzo istotna. Bez względu na porę roku i towarzyszące warunki klimatyczne staram się zadbać o skórę w tym rejonie twarzy mając w głowie świadomość, że moje działania będę istotne w dalszej perspektywie życia. Chciałabym za ileś tam lat podziękować sobie za to, że miałam na uwadze zrównoważoną pielęgnacje. Być może zmarszczki, tak zwane "kurze łapki", suchość skóry i podrażnienia to tematy, które nie będą mnie tak nadmiernie dotyczyć, niemniej jednak lepiej zapobiegać niż później zakrzątać sobie głowę niepotrzebnie głowę.
Płatki pod oczy to jedna z wielu form pielęgnacji wystosowanej do tych okolic. Producent płatków vege zaleca stosować je dwa razy w tygodniu. W pozostałe dni warto sięgnąć oczywiście po coś jeszcze włączonego do naszej linii. Płatki to dodatkowe urozmaicenie naszej pielęgnacji o dodatkowe dobroczynne właściwości. 






INFORMACJE OGÓLNE
Pierwszą informacją, na którą warto zwrócić uwagę to postawienie znaku równości pomiędzy słowami SCHŁODZONE PŁATKI = WZMOCNIONY EFEKT. Cóż, więc to znaczy? Przed aplikacją płatki warto schłodzić w lodówce przez co najmniej godzinę. Schłodzone płatki nałożone pod oczami niwelują oznaki zmęczenia relaksując i odprężając przy okazji. Taka pielęgnacja wskazana jest przede wszystkim po ciężkim dniu, zwłaszcza spędzonym przed ekranem monitora, bądź o poranku kiedy pragniemy OCZAROWAĆ, URZEC BĄDŹ UWIEŚĆ SPOJRZENIEM
Płatki pozostawiam na czas około 20 minut, lecz wieczorową porą mając nieco więcej czasu pozwalam sobie na nieco dłuższą pielęgnację i przenikanie dobroczynnych właściwości w głąb skóry. Po odczekaniu wyznaczonego sobie czasu płatki zdejmuje, a resztę płynu, w którym są nasączone rozprowadzam po skórze całej twarzy. 
Płatki bardzo fajnie przylegają do skóry, śmiało można w nich spacerować po domu bądź tak po prostu wygodnie się położyć. Nic się nie zsuwa co wpływa na komfort naszej pielęgnacji.
Hydrożelowa formuła nie obciąża skóry. Płatki są wręcz niewyczuwalne na skórze, delikatne jak gdyby producenci mieli na uwadze delikatność skóry okolic oczu.
Płatki należy ostrożnie wyjmować z opakowania uważając tym samym przed ewentualnym ich uszkodzeniem. Wspominam o tym nie bez powodu. Podczas pierwszej aplikacji nieco rozerwałam jeden z hydrożelowych płatków. Nic się wielkiego nie stało, aczkolwiek przy kolejnych aplikacjach byłam już bardziej ostrożna.
Zapach? Bardzo delikatny bez względu na to, po które płatki sięgnięcie. O ile bardzo lubię przenikające nuty zapachowe w produktach pielęgnujących o tyle w przypadku płatków pielęgnujących ta właściwość jest zbędna. Nuty zapachowe mogłyby wywołać łzawienie oczu, pieczenie bądź zaczerwienie. 



JARMUŻ & POMARAŃCZA (efektima.eu)
Oczaruj spojrzeniem!
PRZECIWZMARSZCZKOWE I REWITALIZUJĄCE HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY
- ukojona skóra
- wygładzona i promienna cera
- mniej widoczne cienie pod oczami
ekstrakt z owocu pomarańczy, ekstrakt z liści jarmużu, ekstrakt z kwiatów rumianku, ekstrakt z liści herbaty, witamina B3, witamina E, witamina C, witamina A, ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej (CICA), kwas hialuronowy, ekstrakt z korzenia tarczycy bajkalskiej



KURKUMA & PIETRUSZKA (efektima.eu)
Oczaruj spojrzeniem!
ROZJAŚNIAJĄCE I UDOSKONALAJĄCE HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY
- zredukowane oznaki zmęczenia
- rozjaśnione cienie pod oczami
- mniej widoczne zmarszczki
ekstrakt z korzenia kurkumy, ekstrakt z pietruszki, witamina B3, witamina E, witamina C, kwas hialuronowy, ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej (CICA), ekstrakt z liści herbaty i rozmarynu, ekstrakt z korzenia tarczycy bajkalskiej


BAKŁAŻAN & OGÓREK (efektima.eu)
Uwodź spojrzeniem!
REDUKUJĄCE WORKI I UPIĘKSZAJĄCE HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY
- pięknie wyglądająca cera
- bardziej nawilżona skóra
- zmniejszone worki pod oczami
ekstrakt z bakłażana, ekstrakt z ogórka, kwas hialuronowy, witamina B3, witamina E, witamina C, pantenol, alantoina, hydrolizowane proteiny soi, ekstrakt z liści aloesu beta-glukan



OPINIA
Płatki pod oczy to jedna z przyjemniejszych form pielęgnacji. Z trzech zaprezentowanych wersji przetestowałam te z wykorzystaniem kurkumy & pietruszki, a także bakłażana & ogórka, trzecią jarmuż & pomarańcza podarowałam swojej mamie ze względu na zawarte właściwości. Opierając się na swoich spostrzeżeniach i opinii mojej mamy pragnę opisać wszystkie konkrety w jednej, zbiorczej recenzji bez konkretnego rozdzielania na daną formułę płatków. Prawdę mówiąc by osiągnąć fajne i bardziej widoczne efekty należy zaopatrzyć się w kilka paczuszek takich pielęgnacyjnych dobroci i mieć na uwadze systematyczną pielęgnację.
Przechodząc do sedna - płatki przyjemnie nawilżyły delikatną skórę pod oczami. Z pewnością stała się ona bardziej ukojona tzn. wyciszona i wygładzona. Dodatkowo zauważyłam efekt promiennego wyglądu jak gdyby w formule zostały zatopione drobinki rozjaśniające. Bardzo lubię taki blask. Nie bez powodu sięgam po rozświetlacze i różnego rodzaju kremy bazujące na rozjaśniających formułach. W ostatnim czasie zrezygnowałam z pudrów, fluidów i podkładów. Fajny krem nawilżający z zawartymi drobinkami złota to podstawa blasku spojrzenia. Tym samym zachęcam do skorzystania z płatków jeżeli pokrywają się nasze pielęgnacyjne priorytety. 
Delikatna formuła płatków nie spowodowała jakichkolwiek niepożądanych efektów. Uczucie pieczenia, zaczerwienienia czy mrowienia to z pewnością nieadekwatne określenia. 
Płatki zasługują na uwagę nie tylko ze względu na wyżej wymienione właściwości. Wraz z mamą polubiłyśmy je także za efekt nawilżenia i regenerację skóry, dzięki czemu wygląda ona bardzo estetycznie.




Takim sposobem wspólnie dotarliśmy do końca dzisiejszej notki. Mam nadzieję, że zainteresowałam Was kosmetyczną tematyką notką. Życząc miłego wieczoru i weekendu, zapraszam jednocześnie do śledzenia zamieszczanych nowości! Pa! Pa!


1. Co sądzicie o pielęgnacji z wykorzystam takich płatków? 
2. Zainteresowała Was któraś z formuł?

46 komentarzy:

  1. Mam niewielkie sińce pod oczami, więc takie płatki mogłyby być dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nobprzyznam szczerze, ze te płatki zaczynaja mnie kusić 🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji przetestowania tego typu płatków.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe płatki chociaż osobiście wolę kupić większe opakowanie i mieć na kilka razy 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale podoba mi się szata graficzna:)
    Super, że dały tak dobre uczucie nawilżenia i że w żaden sposób nie podrażniły skóry:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie płatki pod oczy :) A przy dziecku, zapas jest obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dotąd jeszcze nie miałam styczności z takimi płatkami pod oczy :)

    Ogólnie to mega mnie nimi zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłam się na takie płatki, czekają już na aplikację :) bardzo polecam też okłady z mrożonych żelowych opasek na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kusi szczególnie ta z jarmużem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam je, ale nie miałam jeszcze z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że w Twoim wieku trzeba już takich używać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszedzie czytam o tych platkach pod oczy ,chyba musze sie w takie zaopatrzyc :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pielęgnacją pod oczami zawsze mam problem, bo większość płatków/kremów i innych mnie podrażnia. I zamiast kojącego relaksu mam piekące oczy. Czy w tym przypadku będzie inaczej, chyba muszę się przekonać na własnej skórze:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawe te płatki, musze przyznać że pierwszy raz je widzę. Ogólnie to używam od czasu do czasu tego typu kosmetyków. W sumie, dawno czegoś takiego nie próbowałam, może czas na jakieś nowe testy :) Wszystkie wyglądają super! Rewelacyjna recenzja Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Tych rodzajów nie miałam, ani ich w sklepie nie widziałam. Inne tej marki owszem miałam, ale nie służą mi w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam jedne płatki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skusiłam się na wersję z ogórkiem, ale jeszcze ich nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaintrygowała mnie ta wersja z kurkumą i pietruszką. Miałam już kiedyś płatki od Efektimy, tylko w bardziej klasycznych odsłoniach i bardzo pozytywnie wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te płatki, podoba mi się, że można wybrać różne składy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już za sam wygląd bym je kupiła. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że jeśli chodzi o pielęgnacje skóry okolic oczu, lepiej zapobiegać niż leczyć:)
    Zainteresowały mnie te płatki; kiedyś stosowałam podobne, ale niestety zsuwały mi się, i zamiast się relaksować, irytowało mnie to trochę :(
    Chętnie je wypróbuje- wszystkie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje propozycje kosmetyczne dla mnie w sam raz, bo w moim wieku skóra wymaga szczególnej pielęgnacji😊
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień, udany tydzień cały🍀🌞🌼🤗💛

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy wcześniej tych płatków kosmetycznych nie widziałam :D dla mnie to miłe zaskoczenie :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie płatki pod oczy, choć tych jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie płatki pod oczy, ale tej serii nie próbowałam :)
    Chętnie je przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I could really use some of that.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. takie produkty super działają na nasze okolice pod oczami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie miałam, ale uważam, że warto je stosować. Z Efectimy miałam inne płatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie bym przetestowała :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Skóra w okolicach oczu faktycznie jest bardzo delikatna i może wymagać odrębnej pielęgnacji, a takie płatki to dobre rozwiązanie 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  31. Napewno sięgnę gdy je gdzie spotkam . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze napiszę, że nie spotkałam się z takimi płatkami, ale jeśli są pomocne i warte ceny oraz pomagają - dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie przetestowałabym takie płatki pod oczy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak jest spotkam to również przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chętnie bym przetestowała te płatki pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze wiedzieć co tam słychać w nowościach kosmetycznych. Jak widzę po komentarzach bardzo przydatne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. W ostatnim czasie zdecydowanie przydałoby mi się takie płatki
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  38. Nowość. Myślę,że się przyjmie. Szybko, dość tanio, jakiś efekt jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawe :) Skorzystałabym z nich!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny produkt, chętnie wypróbuję, kurkuma i pietruszka to bomby odżywczo witaminowe:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcią bym wypróbowała na sobie. Jak najbardziej moje klimaty kosmetyczne.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥