poniedziałek, 27 lipca 2020

Garnitur damski w odcieniu zniewalającego...

Hey!


Witam Was kochani w kolejny i zarazem ostatni poniedziałek miesiąca lipiec. Jak ten czas leci, prawda? Jeszcze nie tak dawno kończyłam sesje i myślałam o wyczekiwanym, wakacyjnym odpoczynku :D A teraz, już mogę w pełni korzystać z wakacyjnej aury. I choć tego odpoczynku jest zdecydowanie mniej (praca sezonowa) staram się doceniać każdy nowy dzień. Jest przede wszystkim wyczerpująco, ciekawie i miło, czyli tak jak lubię najbardziej. 

Na razie odsuwam od siebie myśli, co będzie czekało na mnie w październiku. Dlaczego akurat wtedy? Studyjna rzeczywistość. Powrót? Zdalne nauczenie?
W tym niepewnym dla wszystkich czasie nie można wybiegać myślami w tak odległą przyszłość. Najważniejsze by skupić się na mniejszych, pomyślnych działaniach w zdrowiu i szczęściu. Dlatego pomimo, że poruszam ten temat, traktuje to jako luźne refleksje, nie nacechowane moimi oczekiwaniami, wrażeniami czy pragnieniami. Co ma być to będzie. Naszym priorytetem jest odnalezienie się w czasach, które stawiają przed nami ogrom wyzwań i decyzji do podjęcia. 

A jak klaruje się Wasze wakacyjne nastawienie? Wrzucacie pełen luz czy jednak stawiacie na pełen harmonogram i plan najbliższych dni/ tygodni? 








Wakacje mają to do siebie, że w weekendy pozwalam sobie na większą niezależność. W trakcie nauki, wygląda ona zupełnie inaczej, dlatego tak bardzo celebruje wakacyjny czas. Na moim blogu mogliście już przeczytać o wycieczce do "Bobrówki", która stała się pierwszym zwieńczeniem udanej sesji. W ubiegłą niedziele wybrałam się do Lublina (zrobiłam małą sesję, która z pewnością pojawi się na blogu) natomiast wczoraj wybrałam się na zdjęcia do pobliskiego miasta. W szczególności zależało mi na scenerii, z polotem miastowego klimatu. Oczywiście nie zabrakło zieleni, której od zawsze będę i pozostanę wierną fanką.
Zdjęcia w garniturze, o którym za chwilę przeczytacie, dość obszerny monolog słów to punkt kulminacyjny dzisiejszego wpisu. Zależało mi na jak najlepszym zaprezentowaniu swojego ubioru. Bo tak chciałam. Bo tak należało. 
Na szczęście pogoda okazała się nadzwyczaj łaskawa. Nawet wysokie temperatury i pełnia słońca nie zniechęciły mnie do zrealizowania zamysłu sesji. 








Czy Wy - moje kochane czytelniczki posiadacie w swojej garderobie taki elegancki garnitur? Jeżeli Wasza odpowiedź brzmi - NIE, z pewnością niedługo zmieni się na - TAK. 
Garnitur damski był moim cichym, zakupowym marzeniem. Już od jakiegoś czasu nosiłam się z jego kupnem, ale do samego końca nie mogłam się zdecydować na odcień i fason. Jeżeli to ostatnie Was dziwi, to tak. Garnitury mają to do siebie, że posiadają na prawdę zróżnicowane fasony, które z prostoty i znanej szerszej publiczności klasyki, mogą przeobrazić się w nieco bardziej finezyjne, seksowne zestawy.
Odcień? Oj, paletę barw nie trudno prześledzić wzrokiem. Gorzej z podjęciem tej kluczowej decyzji, która sprawi, że garnitur będzie podkreślał nasze rysy twarzy, uwydatniał atuty i maskował kompleksy. Odcień tego, czy jakiegokolwiek innego ubioru może wyrazić naszej nastrój, podkreślić wagę uroczystości i szacunek z jakim się do niej odnosimy. 
Garnitur garniturowi nie równy. Tylko dobry, zdecydowany wybór sprawi, że zapragniemy powiększyć swoją kolekcję o dany model w innym, bardziej bądź mniej wyrazisty odcieniu.

Po takich rozważaniach, nadszedł ten czas, ta chwila, kiedy opowiem Wam o swoim wyborze.

Stylizacja broni się sama w sobie. Jest prosta, elegancka i niezwykle "romantyczna". Jakkolwiek to zrozumiecie  - bardzo mi się podoba. 
Długo zastanawiałam się nad dodatkami. Prawdę mówiąc burgund otwiera przede mną szereg możliwości. Ostatecznie wybór padł na lekko pastelowo-różowe dodatki z nutą połyskującego srebra. Jest delikatnie i kobieco. 
By jeszcze bardziej dopełnić swój look wręcz z oczywistością sięgnęłam po szpilki i okulary - zerówki. To właśnie okulary stworzyły styl nasycony okolicznością.
A takie zestawienie możemy nałożyć na wiele wydarzeń - jak napisano na stronie - wesela, studniówki, do pracy w biurze, na rozmowę kwalifikacyjną bądź egzamin. Sama prawda, nie trudno się nie zgodzić. 






ELEGANCKI ŻAKIET  DAMSKI



Pierwsza i kluczowa zaleta żakietu to jego komfort i lekkość noszenia. Zazwyczaj żakiety cechują się swoją obszernością; mogą również krępować nasze ruchy (zwłaszcza w okolicy barek). 
Wraz z biegiem lat coraz bardziej powszechny stał się pogląd, że elegancka odzież może być niewygodna, a my - kobiety i mężczyźni czujemy się w niej niczym "sardynki w puszce". W przypadku tego zestawu i innych eleganckich ubrań, które przemyślanie kupuję zwracam uwagę na swój komfort. Tylko z uśmiechem na twarzy jestem w stanie odpowiednio zaprezentować strój i przede wszystkim chętni w nim występować. Ubiór wyraża moją osobowość. Spośród na prawdę wielu preferowanych stylów - eleganckie, klasyczne zestawienia tak mocno zostały we mnie zakorzenione, że nie sposób mi z nich tak łatwo zrezygnować. Zresztą, nawet nie próbuje i z pewnością nie zdecyduje się na taki krok.

Żakiet ma bardzo prosty fason - prawdziwy klasyk. Czy jakkolwiek chciałabym go urozmaicić? Nie! Klapki imitujące kieszonki i jeden guzik w zupełności wystarczą. 

Kwestie wizualne stanowią ważny punkt opisu, ale warto również wspomnieć o poliestrowej podszewce, która w nieco upalniejsze dni zapobiega przyleganiu; chroni tkaninę przed uszkodzeniem i plamami, pomaga jak najdłużej zachować kształt odzieży, zapewnia funkcje antystatyczne.
Materiał żakietu to połączenie - bawełny, nylonu i odrobiny eleastanu. 






ELEGANCKIE SPODNIE CYGARETKI 7/8 



Spodnie... spacerując po mieście, kierując samochodem spostrzegłam jak bardzo są wygodne. Szczerze mówiąc takie spodnie bardziej spełniają moje oczekiwania aniżeli klasyczne jeansy. Ale cóż, to nie jest ubiór na zwykłe wyjście. To odzież na iście wyjątkowe okazje.
Cygaretki 7/8 rewelacyjnie układają się na sylwetce. Ich długość odsłania najbardziej szczupłą okolicę naszych nóg optycznie je wydłużając.
Spodnie nie ściągają się, nie gniotą, idealnie skrojone sprawiają, że unikalny fason to szykowność i elegancja w jednym. Materiał w zupełności nie różni się od tego, który spotykamy w żakiecie. 




ZACIEKAWIONE ZAPREZENTOWANYM GARNITUREM? 

Jeżeli burgund wpadł Wam w oko, co w sumie nie spowodowało mojego zdziwienia, szczerze polecam. Jest na prawdę zjawiskowy! Ale może są Panie, które wolą bardziej stonowane, klasyczne odcienie, bądź takie, które lubią zaszaleć i stworzyć zestaw z charakterem. Czy z pośród następujących odcieni - czarny, granat, butelkowa zieleń, brudny róż, beżowy, morela (lekki pomarańcz), chaber, burgund, limonka, ecru, czerwony, szary, amarant, znajdzie się taki, który szczerze Was zauroczy? Czy zniewalające, pierwsze wrażenie ma prawo zaistnieć, na tyle mocno by garnitur trafił do Waszej kolekcji?
Nie będę już pisać, jak bardzo polecam ten produkt. Po prostu odeślę Was do wystawionych akcji na allegro. By na nie trafić wystarczy wpisać allegro aukcje - kazik1001
Oferta cechuje się dość rozbieżną rozmiarówką zarówno dla szczupłych jak i nieco tęższych kobiet. 
Na koniec wspomnę o sprzedaży w różnych sklepach w Polsce, jak np. Dom Mody Wrocław w dwóch galeriach. 


Dobrze moi kochani zmykam odpocząć by jutro wstać z nową energią do działania. Życzę miłego, pogodnego wieczoru! Pa! Pa! 




1. Plany na najbliższe dni? 
2. Posiadacie w swojej szafie elegancki garnitur? Na jakie okazje najchętniej go zakładacie?





20 komentarzy:

  1. Najbliższych dni nie planuję, wrzucam na pełen luz 😀 Garnitur bardzo fajny, pasuje do okularów. Niestety nie mam w swojej szafie garnituru, ale jeśli będzie mi się szykowało jakieś wielkie wyjście to na pewno się zaopatrzę w podobny 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek! Wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyglądasz rewelacyjnie w tym garniturze <3 Pasuje Ci burgund :D Ja raczej stawiam na sukienki, kiedy wypada ubrać się nieco bardziej elegancko, ale muszę koniecznie kiedyś wypróbować opcję garnituru, a nuż mi przypasuje :)
    Plany na najbliższy okres? W czwartek egzamin praktyczny na prawo jazdy kat. B, trzymaj kciuki! Jeśli zdam, wreszcie rozpocznę upragnione wakacje i będę mogła z czystą głową blogować, zwiedzać :D

    Pozdrawiam Ciebie kochana,
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wyglądasz pięknie! ja w swojej szafie nie mam takiego garnituru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się prezentujesz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Co za garnitur, co za kolor! Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lipiec to mój ulubiony miesiąc. Nie zdążyłam się nim nawet nacieszyć a już koniec :( garnitur jest piękny, mega podoba mi się jego kolor i świetnie ma Tobie leży :) od czwartku mam urlop i jadę na domki na kilka dni a później błogie lenistwo ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale podoba mi się Twój garnitur, zarówno kolor, jak i krój! Jest mega! <3 Wyglądasz w nim bardzo elegancko. ;)

    Nie posiadam w swojej szafie garnituru, ale myślę, że kiedyś się w jakiś zaopatrzę. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak czas płynie ,zdecydowanie za szybko...
    Ja zaplanowałam sobie najbliższe kilka miesięcy ale skupiam się na najbliższych tygodniach, mamy czasu zarazy które są niepewne...
    Pięknie wyglądasz 😍
    Elegancja , klasa
    Kolor przepiękny 😍
    Nie mam garnituru ,ale być może to się niedługo zmieni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj stawiam w wakacje na totalny luz :D Muszę przyznać, że Twój garnitur bardzo mi się podoba :D
    Sama posiadam garnitury, a bardziej marynarki, które zawsze dodawają jakiegoś szyku mojej stylizacji :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ten garnitur wygląda świetnie! No i ten kolor! Mój ulubiony 😍 zdecydowanie muszę sobie taki zakupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie, piękny kolor garnituru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Kobieta sukcesu:) a kolor jest rzeczywiście piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolor ma ten garnitur! Sama chętnie bym taki założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny garnitur, bardzo mi się podoba, ten kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i stylowa! Genialny ten garnitur, a Ty kochana wyglądasz w nim fantastycznie!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥