poniedziałek, 20 lipca 2020

ADOS COSMETICS...

Hey!


Kontynuując serię nowości, które coraz śmielej prezentuje na swoim blogu dzisiaj przychodzę do Was z produktami marki Ados Cosmetics
Firma jest producentem kosmetyków do makijażu, preparatów do pielęgnacji i zdobienia paznokci. Ados Cosmetics dumnie wypowiada się o liderującej wśród polskiego rynku produkcji lakierów do paznokci. Fakt ten potwierdza wprowadzenie na nasz i zagraniczny rynek ich w ilości 40 egzemplarzy. 
Produkcja opiera się na surowca najwyższej jakości. Wieloletnia współpraca zawarta z największymi komponentami z Włoch i Francji dowodzi, że produkty muszą spełniać najśmielsze oczekiwania. 

Każdy rok sprawia, że w ofertę wdraża się kilkanaście nowych serii i sezonowej kolorystyki. Baczne śledzenie reakcji i potrzeb rynku sprawia, że marka w szczególności dba o estetykę opakowań i jakość kosmetyków. Doświadczenie, rzetelna produkcji, uwaga na zmieniające się potrzeby gwarantuje rozpoznawalność znaku marki Ados Cosmetics
Celem firmy jest dalszy rozwój by dostarczać klientom kosmetyki nowoczesne, atrakcyjne wizualnie i bezpieczne w stosowaniu. Od 2007 roku firma Ados jest dystrybutorem francuskiej marki Art de Lautrec charakteryzującej się wysoką jakością kosmetyków oraz starannością wykonania opakowań. Skierowana do wyjątkowo wymagających odbiorców linia bazuje na francuskich surowcach gwarantując naturalny, profesjonalny make-up. W ofercie kosmetyki do pielęgnacji i makijażu twarzy, oczu, ust i paznokci.

Nie przedłużając, po dość bogatym w informacje początku przyszedł ten czas, kiedy warto zaprezentować otrzymane produkty. 



ADOS LONG LASTING (83)

ART DE LAUTREC VEGAN NAIL POLISH (01)

ADOS GEL LACK (45)

ADOS PREMIUM LINE (30)




Kolorowe paznokcie? Z pewnością tak! Zwłaszcza w takich pięknych, wakacyjnych odcieniach. Neonowa zieleń i fiolet to propozycja dla Pań, które lubią zaszaleć z odważnym manicure. 
Lilia i blady róż natomiast sprawdzi się w delikatnych, zmysłowych zdobieniach. 
Ja osobiście uwielbiam eksperymentować i nie ograniczam się do jednej kolorystyki. Co więcej uwielbiam powiększać swoją kolekcje o kolejne niebanalne bądź klasyczne odcienie by móc w nich przebierać i dostosować do looku jaki przewiduje na daną okazje bądź dzień. 
Akurat w kwestii częstej zmiany są to słowa napisane - wypowiedziane na wyrost ze względu na to, że lakiery cechuje dość mocna trwałość nawet do 7 dni. W praktyce wygląda to dość dobrze. Trwałość lakierów jest przede wszystkim zależna od tego jakie czynności wykonujemy i na co jest narażony nasz manicure. Z tego względu, że ja lubię popracować w ogródku pomalowane paznokcie troszkę szybciej ulegają zniszczeniu, aczkolwiek jest to dla mnie jak najbardziej zrozumiałe. Przy większej ostrożności śmiało można podkreślić tygodniową trwałość.

Lakiery nie pozostawiają smug i zacieków. Łatwe w operowaniu pędzelki pozwalają na precyzyjne rozprowadzenia lakieru po płytce paznokciowej. Stworzenie stylizacji paznokci sprawia czystą przyjemność. 


A więc, który kolorek wybieracie dla siebie? 
Razem stwórzmy iście wakacyjny manicure.




ADOS POMADKA Z ARGANEM (124)

ADOS PUDER PRASOWANY MINERALNY (02 - naturalny)

ADOS POCZWÓRNE PERŁOWE CIENIE DO OCZU (101)





Pomadka z olejkiem arganowym to produkt, który zarówno upiększa nasze usta dając im niezbędnego nawilżenia i odżywienia. Jestem wielką miłośniczką kosmetyków, których formuła opiera się na właściwościach pielęgnacyjnych. W pomadce połączone jedno z drugim. 
Produkt cechuje się delikatną, kremową wręcz konsystencją, którą rozprowadza się po ustach niczym masło. Wysoce nasycony pigment tworzony na naszych ustach połyskujący, satynowy, pięknie uwydatniony efekt. 
Trwałość? Sądzę, że spełni kobiece wymagania, choć pomadka nie przetrwała prób picia bądź jedzenia. Nie mniej jednak ładnie i estetycznie się "zjada". 
Kolejne zaleta to stosunkowo niewielka cena, za bardzo ciekawy i przyjemny zarówno dla kobiecych jak i męskich oczu produkt.



Odcień 02 - naturalny nadaje twarzy lekkiej, ciepłej opalenizny. Uzyskanie naturalnego efektu jest dla mnie bardzo ważne, zwłaszcza, że w wakacje opalenizna jest ozdobą twarzy i ciała. Na co dzień nie wystawiam się na świadomie na słońce ze względu na przebyte poparzenie słoneczne. Puder mineralny daje mi beztroskie uczucie komfortu. 
Jego mineralna formuła sprawia, że skóra staje się wygładzona, bardziej elastyczna i świeża. 
Zawartość witaminy A i E pielęgnuje naszą skórę, filtry ochronne UVA & UVB to wspomniana wcześniej uwaga o bezpieczeństwo przed skutkami promieniowania, o którym powinniśmy pamiętać przez cały rok. W składnikach aktywnych znajduje się także hydrolizat białej jedwabiu. Jego właściwości są równie imponujące jak poprzedników. Hydrolizat intensywnie odżywia i nawilża, chroni skórę przed utratą wody i chroni przed działaniem szkodliwych czynników środowiska zewnętrznego. Puder pudrowi nie równy. Ten cechuje się znakomitą "kredowością", która nie jest typowym matem bądź suchą formułą w postaci opadających na twarz drobinek. Jego delikatna konsystencja to niewyczuwalna wręcz mgiełka "przypudrowia", nadająca wizualne lekko-aksamitne zmatowienie. 
Puder... wraz z rozpoczęciem tworzenia nastoletniego make'upu traktowałam dość pobieżnie, obecnie zwracam uwagę na każdą, subtelną właściwość. 



Mini paleta cieni? Zdecydowanie tak, zwłaszcza w kultowej kolorystyce. Odcień bieli, błękitu, nasyconej niebieskości i szarości - to kolorystyka, którą można aplikować w pojedynkę bądź w iście zachwycającym połączeniu. 
Paleta pomimo swojej niewielkiej 6 gramowej gramatury potrafi zdziałać prawdziwe cuda. Już niewielka ilość konkretnego cienia współpracuje z nami na miarę profesjonalisty. Kremowa, wręcz jedwabista konsystencja rewelacyjnie się rozprowadza. Już niewielka ilość naniesiona na pędzelek pozwala z satysfakcją zaistnieć na powiece o iście perłowo-połyskującym efekcie. Piękno spojrzenia? Paletka marki ADOS, wie o czym myśli każda oddana fanka intrygującego świata makijażu. 

Paletka godziwie zasługuje na miano wystarczającej w stworzeniu zarówno codziennej jak i wyjściowej propozycji makijażu. To na jaki stopień nasycenia się zdecydujemy zależy od nas samych. 




ART DE LAUTREC KOMPLEKSOWA BAZA REGENERUJĄCA

ART DE LAUTREC MASCARA&ODŻYWKA 3W1

ART DE LAUTREC SERUM DO RZĘS




Lakiery opisane; można malować swe paznokcie? Nie, tak prędko moi kochani. Na uwagę zasługuje jeszcze jeden produkt, który odpowiednio zadba o naszą płytkę paznokciową. I o ile tradycyjne lakiery są mniej szkodliwe dla naszych paznokci, warto odpowiednio, a przede wszystkim bezpiecznie o nie zadbać.
Kompleksowa Baza Regenerująca pod lakier to opatentowana formuła, która sprawdza się zarówno podczas stylizacji paznokci, jak i w pojedynkę. Baza pomaga zachować właściwe nawilżenie i odżywienie płytki paznokciowej. Formuła witamin i olejków zwiększa twardość i ogólną kondycję paznokci. Chroni przed żółknięciem i powstawaniem plam. 
Po kompleksową regenerację sięgam zazwyczaj po wykonanym manicure hybrydowym, które choć nie przyczynia się do zauważalnych zniszczeń moich paznokci uważam, że warto zadbać o ich kondycję. Mocne, nie rozdwajające, a przede wszystkim odżywione paznokcie to to na czym zależy mi najbardziej. Dzięki bazie mogę postawić także na ich naturalny wygląd, nie decydując się na jakąkolwiek stylizację. To wielki komfort, który zdecydowanie wpływa na moje samopoczucie. Bo chyba żadna z nas nie jest zwolenniczką nieestetycznych paznokci, prawda?



Kolejny obszar, na który my - kobiety zwracamy szczególną uwagę? Oczywiście, że rzęsy! Czym byłoby zniewalająco-uwodzące spojrzenie bez pięknie podkreślonych rzęs. Ich wygląd zdeterminowana jest przede wszystkim przez długość i gęstość. 
W trakcie tradycyjnego nauczania, kondycja moich rzęs była w tragicznym stanie. O ile śmiało mogłam zrezygnować z podkreślenia ust, czy powieki o tyle rzęsy stanowiły dla mnie podstawę makijażu. Codzienne tuszowanie wystawiło je na ogromną próbę, która zakończyła się wraz z zamknięciem uczelni. Okres pandemii pomimo tragicznych żniw, które zbiera na całym świecie pozwolił mi nie tylko odetchnąć, odpocząć w zaciszu swojego domu, ale zwrócić uwagę na elementy, które chciałabym w szczególności u siebie zadbać. Rzęsy stanowiły dla mnie wyzwanie - odbudowy i poprawy wyglądu. 
Mascara&Odżywka 3w1 to innowacyjne połączenie, które wzmacnia, regeneruje i pobudza wzrost rzęs. Mascara podkreśla nasze rzęsy na intensywny odcień czerni. 
Produkt zawiera kultowy olejek rycynowy odpowiadający za pielęgnację i ochronę przed wypadaniem, a zawarte w nim kwasy tłuszczowe omega-6 pobudza wzrost włosów. Systematyczna pielęgnacja sprawia, że włoski są gęstsze, dłuższe i mocniejsze. To ogromna zaleta, na której zależało mi najbardziej. 
Czy powróciłam do mocnego tuszowania rzęs? Nie! Więcej nie znaczy lepiej. Zrozumiałam, że mocno zaakcentowane rzęsy pomimo, że pięknie wyglądają z czasem stracą na kondycji. I choćbyśmy nie wiem jak mocno pragnęli od tak powrócić do ich zniewalającego uroku, naprawa kosmetycznych błędów trwa o wiele, wiele dłużej. 
Wraz z systematyczną pielęgnacją powoli wracam do oczekiwanego efektu. Naturalnie, bez zbędnej kombinacji, bezpiecznie - czyli tak, jak pragnę najbardziej. By zdrowo cieszyć się ich atrakcyjnością.
Mascara&odżywka posiada silikonową szczoteczkę, aplikator o dłuższych i krótszych włoskach, który pozwala na precyzyjne rozprowadzenie produktu. 



By nasze rzęsy jeszcze bardziej zyskały na blasku warto zaopatrzyć się w Serum do rzęs tworząc prawdziwy duet, a może nawet i trio. Jak regenerujemy to na całego, a co! Nie zaszkodzimy, a zyskamy i to ze zdwojoną siłą. Serum ma przede wszystkim stymulować naturalny porost włosów, które tak jak wspomniałam są osłabione, przerzedzone i krótkie. Poprawa kolorytu to kolejna z cech zasługujących na uwagę. Formuła serum została wzbogacona o dobroczynne składniki m.in. olej z nasion słonecznika odpowiedzialny za natłuszczenie, odżywienie, wygładzenie i blask; olej rycynowy zapobiegający utracie poszczególnych - nadmiernie osłabionych włosków; witaminę E i olej arganowy zwany "Złotem Maroka" posiadający właściwości nawilżające i regenerujące. 
Po nałożeniu serum, włoski stają się bardziej lśniące,  Widać, że formuła produktu to maksymalne połączenie olejków, które nasze rzęsy wchłaniają niczym gąbka. 
Efekty? Tak jak już wspomniałam, poprawa wyglądu rzęs potrzebuje czasu. Nie możemy od tak oczekiwać spektakularnych efektów. Produkty bezpiecznie pierw poprawiają kondycję rzęs, by następnie zadbać o takie właściwości jak zagęszczenie i wydłużenie. Jak dla mnie rewelacja. Jakość w połączeniu z niską ceną za regeneracyjne produkty do rzęs - dostępne na każdą kieszeń. 




ADOS COSMETICS - ZAPRASZAM



Dobrze moi kochani zmykam zajrzeć na Wasze blogi. Życząc miłego rozpoczęcia lipcowego tygodnia uciekam inspirować się Waszą twórczością. Pa! Pa!




1. Wasze wakacyjne must have?
2. Co sądzicie o zaprezentowanych produktach? Testowaliście któryś z nich? Opinie i spostrzeżenia.
3. W trakcie wakacji rezygnujecie z makijażu, a może wręcz przeciwnie jeszcze bardziej skupiacie na nim swoją uwagę?




27 komentarzy:

  1. Hmm paletka mało napigmentowana i takie kolorki mało codzienne ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie znam nic z tych produktów oprócz lakierów do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego i jak widze spora cześć zaprezentowanych kosmetyków jest jak najbardziej warta uwagi :-)

    NA lato lubie bardzo subtelny manicure- ostanio głównie robie French Manicure :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten "blady róż " z lakierów do paznokci mi się spodobał 😀
    Paletka cieni jednak ,jeszcze bardziej mi się podoba 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie, kosmetyki dobrze się zapowiadają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny muszę się przyznać, że nie znam tej firmy, ale te urocze kolorki lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki i jej produktów. Co nie zmienia faktu, że są całkiem ciekawe 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty wydają się godne polecenia. ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze nie słyszałam o tych kosmetykach, jednak chciałabym wypróbować u siebie jak by się sprawdziły 🙈

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor szminki. Kolorki lakierów też bardzo przykuły moją uwagę. Nie miałam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielony... uwielbiam takie pazury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię wakacjami poszaleć z kolorystyką paznokci. Więc kolorki jak najbardziej na tak. Z pozostałymi produktami, niestety nie miałam okazji wspólpracować
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam tusz i serum do rzęs od nich. Bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam kompletnie w sumie tych produktó :D a panzokci nawte nie wiem kiedy ostatnio sama malowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się najbardziej spodobał blady roz

    OdpowiedzUsuń
  18. Z lakierów wybrałabym jasny róż. Ja ostatnio prawie wcale się nie maluję. Teraz jestem po laminacji rzęs i brwi, więc tylko używam korektora na codzień. Pełny makijaż tylko na jakieś wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten naturalny odcień mi się najbardziej spodobał <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie wolę kolory neutralne i takie które nie są za mocne, więc pewnie bym postawiła na jasną lilię :D
    Wpadnij do mnie - FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybieram sobie fioletowy lakier i bazę do paznokci ;) Ogólnie produktów nie znałam
    Ja we wakacje mam dużo czasu, a wiec bawię sie w mocniejsze makijaże, nawet jeśli mam siedzieć cały dzień w domu :P
    A must have to oczywiscie krem z filtrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe produkty ja z tą marką spotykam się po raz pierwszy, zaciekawiła mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam na paznokciach neonową zieleń <3
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  24. Zupełnie nie znam tej marki, ale kolory lakierów są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kolorki cieni do powiek :) Uwielbiam perłowe :)
    Podobają mi się też kolory lakierów :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie testowałam żadnego z tych produktów. :D
    Ja stawiam na pielęgnację, z kolorówki to jedynie korektor na niedoskonałości i kolorowa pomadka/konturówka (chociaż przez maseczki dawno ich nie używałam). ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się kolorki tych lakierów :D Serum do rzęs chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥