niedziela, 7 czerwca 2020

Sunny and Red...

Hey!


JAK TAM KOCHANI WASZE WEEKENDOWE HUMORKI?

Grillujecie, odpoczywacie, a może aktywnie spędzacie wolny czas? Ja każdą wolną chwilę staram się poświęcić na przygotowania do wtorkowego kolokwium. Materiału do opanowania jest dosyć sporo, ale myślę, że z pozytywnym nastawieniem zdążę wszystko opanować na czas. Szczerze mówiąc kolokwia w formie online są zdecydowanie mniej stresujące, aniżeli przyszło by mi się z nimi zmierzyć w tradycyjny, znany dla wszystkich studentów sposób. Pierwsze z nich, do którego miałam przyjemność podejście w ubiegłym tygodniu udało mi się zaliczyć na ocenę 4,5. Prawo nieletnich to przedmiot, który wraz z poznaniem letniego rozkładu zajęć najbardziej mnie zaintrygował. Nie inaczej okazało się wraz z poznaniem zamieszczanych treści, dlatego nauka przebiegła tak pomyślnie.
 A jak u Was przebiega zaliczenie sesji? Najbardziej wymagająca część studenckiego okresu jest dopiero przed Wami, a może jesteście już w trakcie zaliczania przedmiotów? Jakie towarzyszą Wam emocje i uczucia? Jestem niezmiernie ciekawa jak Wy postrzegacie kwestię zdalnego egzaminowania? Z chęcią zapoznam się z opiniami pozostawionymi w komentarzach. 

Nauka, nauką, ale czym byłoby satysfakcjonujące życie bez przyjemności... a więc, podążając tą myślą dzisiaj wrzucam kolejne zdjęcia. Lekki post na rozpoczęcie tygodnia to rewelacyjna propozycja, która z  moich obserwacji cieszy się pozytywnym odzewem. 






Stone Cargo Slim Fit Trouser - Sunny (KLIK)


Pierwsza stylizacja to propozycja sportowego, młodzieżowego zestawienia, które najlepiej sprawdza się podczas wyjść na tzw. "miasto". W owym look'u najbardziej zależało mi na zaprezentowaniu spodni typu bojówek. Zamiłowanie do takiego kroju spodni narodziło się wraz z pierwszą przymiarką munduru, który nosiłam w licealnej klasie policyjnej. Powiedzenie "kobieta zmienną jest" w tym przypadku idealnie się sprawdza. Od czasu do czasu z eleganckiego, szykownego stroju lubię wskoczyć w totalnie odmienną pod względem stylu odzież. Spodnie bojówki rewelacyjnie odpowiadają moim oczekiwaniom. Choć  ten krój nie debiutuje w mojej szafie, z pewnością jest to propozycja spodni, po którą będę często sięgać. Bojówki są przede wszystkim wygodne i luźne (aczkolwiek warto nadmienić, że posiadają ściągacze przy nogawkach). Ich materiał jest rozciągliwy, o średniej grubości - być może nie na obecne upały, choć z tego co zapowiadają czerwiec ma być chłodny, więc spodnie świetnie się sprawdzą w skomponowanych stylóweczkach. W połączeniu ze sportowym obuwiem i prostą bluzeczką prezentują się bardzo urodziwie. Choć niebawem możecie zobaczycie inną odsłonę spodni typu bojówek... zainteresowanych zapraszam do bacznego śledzenia zamieszczanych nowości. 

Działania, które potwierdzają słuszność powyższych słów zachwytu jest zamówienie kolejnego modelu zaprezentowanych spodni w odcieniu czerni. Jestem zdania, że kolekcję należy powiększać o wielokrotność konkretnego produktu w różnorodnej wersji kolorystycznej. 







Red Organza Sleeve Top - Cyrus (KLIK)



Kiedy zamówienia cieszą najbardziej? Gdy wybrane rzeczy odpowiadają pod względem rozmiarówki i rodzących się oczekiwań, które pojawiają się wraz z dodaniem do koszyka danego produktu. Na szczęście czas oczekiwania na zamówienie z FEMME LUXE jest bardzo krótki, co oznacza, że wręcz natychmiastowo mogę przymierzyć wybrane rzeczy.
Czerwona bluzeczka z bufiastymi rękawkami z organzy to jeden z najnowszych trendów, które musiały zagościć w mojej szafie. Jej projekt przybiera różne oblicza, uwzględniając element, na który spoglądamy. Jeżeli nasza uwaga wędruje w kierunku rękawków, bluzeczkę można określić jako nietypową/ oryginalną, bo sam krój jest bardzo prosty. I to w  tym tkwi cały potencjał, prostota przełamana kunsztownym dodatkiem bufiastych rękawów, które są wykończone przylegającym materiałem. 

Mocna czerwień bluzki to odcień, który z pewnością zwraca na siebie uwagę. Choć w tej stylizacji zdecydowałam się na stonowane spodnie, zastanawiam się jak bluzeczka prezentowałaby się z czymś bardziej odważnym. 
A może macie jakieś propozycje zestawienia? 




ZAPRASZAM DO ZAJRZENIA POD WSKAZANE KATEGORIE; ODNOŚNIKI AUTOMATYCZNIE PRZENIOSĄ WAS NA STRONĘ MARKI - FEMME LUXE



Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach. Życząc miłego tygodnia, serdecznie się z Wami żegnam. Pa! Pa!



1. Jak podobają się Wam zaprezentowane stylizacje?


17 komentarzy:

  1. Oj tak gorący okres teraz na studiach kolokwia zaliczenia itd. Do mnie osobiście bardziej przemawia pierwsza stylizacja :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę samą czerwoną bluzkę :) Świetnie wyglądasz. Powodzenia na kolokwium! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz studia mam za soba ale mnie kolokwia jakos szczególnie nie stresowały. U mnie na polibudzie to ogólnie był cyrk z tymi zaliczeniami :D obie stylizacje fajne ale numer 1 bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień nie jest moim ulubionym kolorem :P pierwsza stylizacja dużo bardziej mi się podoba :) ja cały weekend spędziłam z moim chrześniakiem i naładowałam akumulatory w domu rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Meega outfity, pierwszy mi się naj podoba :)
    U mnie dużo stresu bo nie wiem czy uda mi się wrócić do polski na studia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te rzeczy, uwielbiam te spodnie! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię spodnie cargo :) A Ty w tej bluzeczce wyglądasz cudownie! Pasuje Ci czerwień :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję oceny i trzymam kciuki za kolejne kolokwium 😘
    Ta pierwsza stylizacja mi się najbardziej spodobała 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. A co Ty studiujesz, skoro masz prawo nieletnich do zaliczenia? Do gustu przypadły mi spodnie cargo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje bardzo fajne :) Ta czerwone bluzka obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje obydwie! Czerwona bluzeczka cudowna tak bardzo mi sie podoba, a tobie tak super pasuje :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej bluzeczcie pięknie CI <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta czerwona bluzka, pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba i świetne okularki :D
    Gratuluję zdania poprzedniego i mam nadzieję, że dzisiaj też Tobie dobrze poszło :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super 😊 spodnie są mega!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥