piątek, 27 grudnia 2019

O krok dalej - beżowe tchnienie inspiracji...

Hey!


Piątkowy wieczór. Inny niż pozostałe w tym roku. W tle widać mrugające światełka, telewizyjną ofertę wzbogacono o świąteczno-romantyczne historie, a w powietrzu jeszcze unosi się zapach świątecznych potraw, jak gdyby cudownie wonie przeniknęły w głąb ścian. Święta, święta i po świętach... ale jakże zgubne jest to stwierdzenie. Czyż magiczna atmosfera, pozytywny nastrój i pogoda ducha kończą się wraz z wybiciem daty 27 grudnia? Ile ludzi, tyle też stanowisk. Moje przybiera postać zdecydowanej odpowiedzi - NIE
Jak rodzinne, jak wspaniałe i jak dobre były to święta... wystarczy chwila refleksji by odpowiedzieć sobie na to pytanie.  Sądzę i głęboko wierzę, że spędziliście ten czas, tak jak sobie to wymarzyliście. Tradycje przepełnione regionalnymi zwyczajami, ich pielęgnacja budowała podniosłość wydarzenia. 
Celebracja wolnego czasu; ponad tydzień wolnego otwiera przede mną szereg możliwości związanych zarówno z blogerską pasją, przygotowaniem się do najbliższego egzaminu czy zwyczajnego pobycia z dala od miejskiego zgiełku. Relaks, a zarazem odpowiednie wygospodarowanie czasu; wedle swojego uznania, czyli tak jak lubię najbardziej. 

A tymczasem chciałabym Was zaprosić do przejrzenia kilku zdjęć zrobionych podczas jednego z wyjazdów. Nie tak dawno otrzymałam cudowną paczuszkę z kolejnymi kreacjami; jedną z nich jest płaszczyk, który właśnie na sobie prezentuje. Każda mniejsza bądź większa podróż umożliwia mi zrobienie sesji w innym niż dotychczas prezentowanym klimacie. Efektowność zdjęć podkreślają przepięknie uwydatnione promienie słoneczne, które raczyły mnie tegoż dnia uszczęśliwić. Jestem ciekawa jak Wy postrzegacie zamieszczone fotografie. 






DŁUGI PŁASZCZ Z PASKIEM W ODCIENIU BEŻU - FEMMELUXEFINERY.CO.UK


Długi płaszcz o widocznym na zdjęciach modelu podobał mi się od dłuższego czasu. Zagwozdką pozostawała kwestia tego jak będzie się na mnie prezentował. Jedynym sensownym rozwiązaniem było zaryzykowanie i możliwość zamówienia. 
Inspiracją, a zarazem bodźcem do podjęcia ostatecznej decyzji były looki innych blogerek, które w stylowy sposób eksponowały ten i inne-podobne modele. 

Z licznych wariantów kolorystycznych, dokładnie 14 postawiłam na jasny beż mając na uwadze ulubioną czapkę zbliżoną kolorystycznie. By nie zaburzyć swojej stylizacji założyłam klasyczne czarne rurki, ukochane traperki i podręczną, elegancką torebkę. Całość zestawienia uzupełnia apaszka. Odcień płaszcza, a także luźno opadający na ramiona kołnierz stanowią bazę, co umożliwia nam na uwydatnienie dodatków jakimi są apaszki bądź szale. Dla miłośników golfów również znajdzie się szereg możliwości. 
Wspominając o butach... jako młody kierowca jestem zwolenniczką tylko i wyłącznie płaskiego obuwia. Zapewnia to nie tylko mój komfort, ale i bezpieczeństwo na drodze. 
  Mając na uwadze wyjazd i konieczność kierowania, podczas wybierania look'u nie kieruje się tylko swoim samopoczuciem (jak często wspominałam), ale i doborem stylizacji pod obuwie. Tak też było w tym przypadku. 
 Czerwień wkradła się nie tylko na obuwiu, ale postanowiłam także zaakcentować ją w kobiecym dodatku - jakim jest torebka. 

Dość cienki materiał na pozór mógłby się wydawać kompletnie nie praktycznym w noszeniu w chłodniejsze jesienno-zimowe dni. Dopiero po założeniu i dłuższym przebywaniu na dworze przekonałam się jak szybko i pochopnie oceniłam dopiero co otrzymany płaszczyk. Materiał przypominający delikatny filc okazał się niezwykle ciepły, nieprzepuszczający zimna, zarazem utrzymujący ciepło wewnątrz. Miękkość i jego wygoda to kolejny plus gwarantujący komfort i lekkość - bo płaszczyk mogłabym porównać do przysłowiowego "piórka"
Brak zapięcia (guzików, suwaka) rekompensuje nam długi pasek, który pozwala na różne kombinacje wiązania. Ja zdecydowałam się na boczne przepasanie. 
Prosta struktura nie zaburza proporcji w figurze, co więcej optycznie wydłuża i wyszczupla. Założony do wysokiego obuwia jeszcze bardziej nakreśla wspomniane cechy.
 To ważna informacja dla Pań, które chciałyby umiejętnie zakryć mankamenty figury. 







ZAPRASZAM - FEMMELUXEFINERY.CO.UK


MARKA ZACHĘCA DO ZAJRZENIA POD WSKAZANE ZAKŁADKI - "Puff Sleeve Top", "PU Leggings", "Glitter Crop Tops", "Slinky Dress"


Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach. Myślę, że mam troszkę zaległości. Świąteczny czas zarezerwowałam tylko i wyłącznie dla siebie i najbliższych. Regenerując siły zrezygnowałam z Internetowej aktywności. To dobry sposób by złapać chwilę oddechu i motywacji do tworzenia kolejnych postów. Rok 2020 czeka by móc zapełnić go kolejnymi wpisami. Pa! Pa! 



1. Jak Wasze samopoczucie i wrażenia po świątecznej magii?
2. Co sądzicie o mojej stylizacji? 
3. Czy w Waszej szafie królują takie kroje płaszczyków? A może jesteście zwolennikami innego typu odzieży wierzchniej?



30 komentarzy:

  1. Ten płaszczyk zbytnio nie jest w moim stylu, aczkolwiek jego kolor bardzo mi się spodobał :D
    Czapka jest oryginalna i fajnie się prezentuje :D Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam oraz życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020 :D
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten płaszcz. Do twarzy Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny płaszczyk i Ty w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torebunia i pozytywna czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płąszczyk boski ale ta czapeczka to sztosik
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie także nie skończył się jeszcze czas świąt :) Nadal czuję Ducha Świąt i mam nadzieję, że pozostanie on w moim sercu na dłuuugi czas :) Śliczny masz płaszczyk i torebunię :) Bardzo mi się ten zestaw podoba :*

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna :) Piękny kolorek tego płaszcza. Fajnie dobrane buty z torebką no i ekstra czapka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to się mówi święta, święta i po świętach! Szybko minęły. Płaszczyk super, pasuje do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świętya i po świętach, tyle się na nie czekało, tyle przyszykować i już po :D
    Pasuje Ci ten płaszczyk :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda płaszcz nie w moim stylu chociaż jego kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo jaki ładny płaszczyk! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się Twoja stylizacja podoba. Sama właśnie przeglądam sklepy internetowe w poszukiwaniu plaszcza w kolorze camel.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta minęły mi bardzo szybko, ale bardzo miło :)
    Twoja stylizacja mega mi się podoba! Szczególnie buty i torebka. Osobiście preferuję płaszczę o troszkę innym kroju, jednak ten Ci bardzo pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twoja stylizacja:) Ładna czapka i fakny płaszczyk. Lubię jeszcze po Świętach czuć atmosferę ich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny płaszczyk. Lubię ubrania w jasnych kolorach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w tym roku święta nie były takie jak sobie wymarzyłam, ale były także dobre chwile :)
    Fajny płaszczyk, szkoda że taki jasny bo u mnie szybko by się brudził
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny płaszczyk! Fajnie pasuje do tych czerwonych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie po świetach niestety dopadła mnie choroba :/ Twoja stylizacja bardzo fajna !

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę sobie kupić taki płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana bardzo stylowo wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardziej niż płaszczyk podoba mi się czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Elegancko, ale nie sztywno, z pazurem :) Piękny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja. Całkowicie w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥