niedziela, 11 sierpnia 2019

Torebka Chiara Temida...

Hey!



Wraz z rozpoczęciem kolejnego tygodnia nie byłabym sobą zapominając o tak istotnej kwestii jak powitanie. A więc pełna pozytywnej energii ślę wakacyjne pozdrowienia i ciutkę impulsu do działania dla wszystkich moich czytelników. 
Takiego impulsu potrzebuję i Ja sama. Poprzedni tydzień był dla mnie dość ciężki, kilka wyczerpujących wyjazdów, tradycyjne zakupy i wielogodzinne podróże dały się we znaki. Zdecydowanie potrzebowałam zresetować swój umysł i ciało. Weekend, zwłaszcza niedziela jest idealnym momentem do tego typu działań. A więc jak wygląda mój odpoczynek? Błogie lenistwo przed telewizorem - najpierw podpatrywanie zmagań siatkarzy by z kwintesencją podziwiać triumf polskich lekkoatletów. Pomimo, że czasami telewizor w moim domu gra bez przerwy rzadko skupiam na nim swoją uwagę. Kiedy jednak program telewizyjny przewiduje takie perełki jak wymienione nie jestem w stanie odpuścić sobie ich oglądania.







Podczas jednego z takich wyjazdów razem z mamą wpadłyśmy na pomysł by ponownie zorganizować sesje zdjęciową w nieco nowoczesnej scenerii. Zmieniając tło zdjęć wprowadzam nieco różnorodności - na której zależy mi najbardziej. 
Dosłownie dwa posty temu zamieściłam ujęcia w "towarzystwie" drewnianych figur. Jedna z czytelniczek zainteresowała się tym miejscem. Odpowiadając mogę zdradzić, że to miejscowość położona w mojej gminie. Czasami potrzeba tak niewiele by zmienić scenerie; ahhh kilkoma słowy - jakie to proste.
Myślę, że takie fotografie przyciągają wzrok i uwagę. Na mój ogród i sadek przyjdzie jeszcze czas; tego jestem pewna; a póki co łapcie następne z wakacyjnych fotek!











Marka Chiara Design powstała, by spełniać oczekiwania nowoczesnych kobiet, które stawiają na modę i wygodę. Jest produkowana w Polsce, dlatego wyróżnia się wysoką jakością. Nasze projektantki to młode, kreatywne kobiety. One doskonale wiedzą jak sprawić, aby torebka była nie tylko modnym dodatkiem, ale by była również harmonijna z rytmem dnia kobiety. Inspirowane światowymi trendami mody, dbają o najmniejsze detale, tworząc innowacyjne i praktyczne wnętrza.







TOREBKA CHIARA TEMIDA CZARNA (KLIK)


Kolekcja marki opiewa na kilku kategoriach torebek m.in. KLASYCZNE, KOPERTÓWKA, KUFERKI, LISTONOSZKI, WIECZOROWE. W ofercie znajdują się także produkty skierowane dla młodzieży i kobiet ceniących sobie luzacki styl w połączeniu z harmonią i spójnością - WORKI, SHOPPERKI I PLECAKI.

Długo rozmyślałam jaką torebkę wybrać dla siebie. Rozważałam funkcjonalność i pojemność wymarzonej torby. Niedługo wybieram się na studia, dlatego mój wybór był kierowany wymienionymi cechami. 
CHIARA TEMIDA wyróżnia się na tle pozostałych gabarytem - DŁ. 42, SZER. 15, WYS.28
Te liczby mówią same za siebie, torebka jest na prawdę pokaźna. Producent wspomina, że mieści (zeszyt/ teczkę) o wymiarach A4. W sam raz na uczelnię! 

Jako, że obecnie są wakacje torebka służy mi i w tym czasie. Zabierając ją do miasta, wiem, że wszystkie najpotrzebniejsze dokumenty i drobiazgi znajdują sobie miejsce nie zapychając wolnej przestrzeni. Butelka filtrująca, szczotka, aparat, kosmetyczka czy portfel? Można rzec, tyle miejsca!

Wspominając o kosmetyczce warto dodać, że wewnątrz oprócz małej, podręcznej kieszonki i dwóch ogromnych kieszeni znajduje się ukryta - oddzielna kosmetyczna marki CHIARA-DESIGN
Pomysł z kosmetyczką jest o tyle trafiony, że można ją swobodnie odpinać i przypinać. Nikt nie powiedział, że musi się ona znajdować w torebce. Myślę, że funkcja osobnej, klasycznej kosmetyczki również nas ucieszy. Ja jednakże nie zamierzam wprowadzać żadnych zmian; kosmetyczka pozostanie na swoim miejscu.
Napisałam ukryta, gdyż nie doczytałam informacji o jej obecności na stronie producenta. Znajdująca się wewnątrz kosmetyczka wywarła na mnie miłe zaskoczenie. Wypełniając ją ulubionymi kosmetykami, perfumami czy nawet biżuterią wszystko mam zgromadzone w jednym miejscu. Takie drobiazgi najczęściej gubią się w torebkowej przestrzeni doprowadzając do irytacji. Nie raz musiałam wertować zawartość torebki w poszukiwaniu ulubionej pomadki czy lusterka.
A właśnie lusterko... od teraz nie muszę zabierać go ze sobą. Producent wpadł na wspaniały pomysł! Jestem zachwycona kolejną inicjatywą ułatwiającą kobiece funkcjonowanie. Płeć piękna uwielbia przeglądać się w lustrze bądź nieco mniejszym, ale równie ważnym - lustereczku. Poprawa makijażu, przypudrowanie noska bądź ułożenie fryzury. Cóż mogłybyśmy zdziałać bez tego dodatku?
Początkowo nie wiedziałam, że zgrabne serduszko pełni takową funkcję. Pomyślałam, "ot, uroczy dodatek" Lusterko możemy przyczepić na zewnątrz jako ozdobę bądź wewnątrz (do osobnej przypinki)

Torebka Temida ma także jedną, tylną kieszeń zewnętrzną. Jej wielkość jest podobna do tej wewnątrz - dodatkowa przestrzeń by schować drobniaki i klucze. 
Zapewne zastanawia Was, dlaczego nie wspominam o przodzie torebki. To nie jest dodatkowa kieszeń, a druga torebka. Torba w torbie? Czemu by nie! I choć brzmi to paradoksalnie i nieprawdopodobnie, wierzcie mi, że jest to możliwe!

Model CHIARA TEMIDE posiada także torebeczkę a'la kosmetyczkę na części wierzchniej, którą śmiało możemy także potraktować jako kopertówkę. Wystarczy tylko odpiąć srebrny łańcuszek i wyjąć ją spod dwóch pasków. 
Kopertówka zapinana jest na magnes, w środku natomiast posiada kieszonkę na suwak błyskawiczny.
Wystawne uroczystości sprzyjają tego typu dodatkom eksponując wykwintność i elegancję.

Czarna torebka jest niezwykle uniwersalna i funkcjonalna. Zestawienie jej z jakąkolwiek kreacją nie przysparza żadnych problemów. Co więcej możemy bawić się z dodatkami i kolorami, nie zaburzając estetyki naszego look'u. 
40 cm pasek pozwala na swobodne noszenia na ramieniu. Pomimo, że torebka jest spora nawet wypełniona naszymi rzeczami nie jest aż tak ciężka. Usztywniana konstrukcja wpływa na równomierne rozłożenie się ciężaru, co wpływa na stabilność. Spód torebki wyposażono o metalowe stópki, dzięki czemu stawiając ją na podłożu torebka bezpośrednio go nie dotyka. Brak kontaktu materiału z jakiego została wykonana - skóra ekologiczna przedłuża żywotność i piękno torebki. Marka podkreśla swoją inicjatywę i dbałość o ekologię. Skóra emitująca tą prawdziwą podkreśla misję jaką podjęła marka.


TOREBKA CHIARA TEMIDA CZARNA (KLIK)








ZAPRASZAM - CHIARA-DESIGN.COM


KOBIECA/ MODNA/ PEWNA SIEBIE/ HANDMADE/ NAJWYŻSZA JAKOŚĆ/ WSPIERAMY EKOLOGIĘ/ WYJĄTKOWY DESIGN/ FUNKCJONALNA



Bardzo się cieszę, że moja kolekcja została wypełniona o produkt cechujący się powyższymi słowami. Warto sięgać po coś sprawdzonego; z pewnością torebki zaprezentowanej marki odwdzięczą się swoim pięknem i żywotnością!
Dobrze kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! :) Pa! Pa!




1. Jak spędziliście weekend? Plany na najbliższe dni?
2. Znaliście markę CHIARA-DESIGN.COM?
3. Wasze opinie i spostrzeżenia na temat wybranego modelu torebki CHIARA TEMIDA.



32 komentarze:

  1. Cała stylizacja bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta torebka, lubię takie troszkę większe:D :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba piękna, ale Ty wyglądasz znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo ta torebka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! i jaką masz ekstra figurę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest ekstra!
    A co do torebki to lubię takie duże i pojemne :) Zawsze wkładam tam małe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja. Miałaś super pomysł na spódniczkę w kratę. ;) Torebka prezentuje się bardzo ładnie, ja jednak jestem fanką mniejszych modeli. :D
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowionka! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Bardzo mi się spódnica w kartkę 😊. Torba prezentuję się super ja lubię klasyki i coś co mogę sobie zawiesić na ramieniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Świetnie wyglądasz, a ta torebka jest naprawdę świetna ;*

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz świetną figurę 😍
    Stylizacja i torebka są rewelacyjne 😍
    Fajny pomysł z tym lusterkiem 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta torebka, wizualnie bardzo mi się podoba :) No i pasuje do całości stylizacji, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebka i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka piękna i bardzo Ci pasuje, jednak dla mnie zdecydowanie za dużo. O wiele bardziej lubię małe kuferki :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna torebka, kiedyś lubiłam takie duże, teraz jednak wolę mniejsze :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka i bardzo fajna stylizacja! Masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne połączenie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow. Poszukuje wlasnie tak duzej torebki aby wszystkie moje pierdolki sie w niej zmiescily.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta torebka, ja bardzo lubię właśnie takie duże i pojemne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta spodniczka to jest cudo! :D przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja *.* Świetne połączenie tej spódniczki z bluzką :D
    Torebka również super się prezentuje :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka fajna torebka! Jak zawsze pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  22. O ostatnim weekendzie będzie vlog :D Wyglądasz super, elegancko i z klasą :) Nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna spódniczka �� Super wpis, pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię aż takich dużych torebek, pasuje do Ciebie ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka idealna do szkoły :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja wspaniała, a torebka wymiata.
    Pozwoliłam sobie przeglądnąć bloga i powspominać stare wpisy.
    Zamieniłaś się w piękną kobietę! Tak trzymaj.
    Serdeczności.
    Edi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna spódniczka! Ogólnie super stylizacja ;) Torba również przykuwa uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te zdjęcia z Tobą są niesamowite! Można patrzeć godzinami. Mam nadzieję, że porządek w torebce zachowany.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥