środa, 12 grudnia 2018

Trychoxin - SAMO DOBRO...

Hey!


Po miesięcznych testach w końcu nadszedł czas by zamieścić szczegółową opinię na temat kuracji przeznaczonej dla wzmocnienia włosów słabych i wypadających.
Tym razem osobą testującą była tylko i wyłącznie moja mama. 


Misją marki Trychoxin.pl jest zapewnienie na rynku fryzjerskim skutecznych standardów produktów przeniesionych z rynku farmaceutycznego. Przy wykorzystaniu doświadczenia z branży farmaceutycznej i współpracy z trychologiem. Działania te doprowadziły do stworzenia najwyższej jakości Trychoxin Ampułki przeciw wypadaniu włosów.  


Marka ma na uwadze, fakt, że dobrze wyglądające włosy dodają blasku i są ozdobą każdego z nas. 
Z uwagi na występujący stres, przemęczenie i ciągły pośpiech nasze włosy są narażone na utratę cenionej witalności.
Ampułki przeciw wypadaniu włosów Trychoxin mają za zadanie zapobiec wypadaniu, wspomóc odrost i utrwalić efekt odrostu poprzez wzmocnienie dzięki najwyższej jakości substancjom aktywnym, zestawionym w innowacyjny sposób. 






Marka wystosowała dwa produkty: ampułki i szampon
Wielką zaletą jest szczegółowy opis na opakowaniu, z którym będziecie mogli za chwilę się zapoznać. W przypadku takich kuracji ważne jest umiejętne posługiwanie się otrzymanymi produktami, bo tylko wtedy uzyskamy zapewniony efekt. 




Opakowanie ampułek i szamponu cechuje się przemyślanym designem w połączeniu z nutką fantazji i szaleństwa. Widoczne logo marki nie pozwoli nam o niej zapomnieć. 
Sam sposób umieszczenia ampułek z widocznymi przerwami co 3 informuje nas o kolejnych tygodniach kuracji. 
Czytelność informacji i innych istotnych kwestii idealnie ze sobą współgra czyniąc produkty najwyższej jakości z poświęconą uwagą w każdym widocznym detalu. 




Każda z ampułek zawiera atomizer, który wytwarza mgiełkę o szerokim polu zasięgu. Taka forma aplikacji z pewnością precyzyjnie rozmieści zawartość na skórze głowy. 
9 ml ampułka przeznaczona jest na 2 aplikacje po 4,5 ml każda. Wielką wygodą jest przerywana linia na środku ampułek, która informuje nas o ilości jaką możemy zastosować. 


Jeżeli ktoś planowałby wykorzystać po przeprowadzonej kuracji zużyte ampułki to muszę Was niestety rozczarować - nie ma możliwości ich odkręcenia. 




KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE


TRZY FAZY DZIAŁANIA DLA ZDROWIA TWOICH WŁOSÓW



WSKAZANIA/ DZIAŁANIE/ SPOSÓB UŻYCIA



ISTOTNE INFORMACJE - WSKAZÓWKI OD PRODUCENTA/ SKŁAD




MIESIĘCZNA APLIKACJI PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW TRYCHOXIN/ OPINIA



Opinia będzie o tyle obiektywna, gdyż od kuracji minęły niecałe dwa tygodnie. Pozwoliło to mojej mamie realnie spojrzeć na efekty przez pryzmat problemów z jakimi wcześniej się borykała i tego jak włosy "zachowują się" teraz. 
Podczas pierwszej aplikacji mama doznała szoku. Po spryskaniu skóry głowy odczuwała dyskomfort wynikający z uczucia gorąca. Taki efekt utrzymywał się do samego końca testów, jednakże z dnia na dzień te doznania słabły na sile. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że było to spowodowane nadmiernym uszkodzeniem cebulek włosów, które zostały spryskane dużą ilością zawartego w formule alkoholu. 
Dziś mama może powiedzieć, że po ukończonej kuracji ilość wypadających włosów zmniejszyła się w 80%. To sporo ze względu na jej skłonność do wypadających włosów w okresie jesiennym, z którym zmaga się od lat.
Procentowy wynik jest miłym zaskoczeniem. Razem nie sądziłyśmy, że preparat okaże się tak skuteczny. 
Wszystkie włosomaniaczki, wiedzą jak bardzo bolesna jest utrata włosów. Pomimo naszych starań, pielęgnacji nie zawsze jesteśmy w stanie zahamować te uciążliwe i sprawiające dyskomfort zjawisko. Chyba nikt nie lubi włosów przyklejonych do odzieży. 

Preparat ma bardzo ładny intensywny zapach. Takie detale wpływają na chęć sięgnięcia po kolejne ampułki. 

4,5 ml aplikacja wydawałoby się, że jest to ilość niewielka. To tylko złudne stwierdzenie... 
Taka ilość pozwala porządnie pokryć każdy skrawek skóry głowy. Ampułki nie obciążają włosów, jednakże miejmy na uwadze, że po 3 dniu aplikacji warto by było umyć włosy. O ile po pierwszej bądź drugiej aplikacji włosy wyglądają dość dobrze, o tyle trzeciego można zauważyć nieświeży już wygląd. 


A właśnie, gdy wywołaliśmy już wilka z lasu... czym najlepiej umyć włosy tworząc dopełnienie?



Producent nikogo nie zmusza do sięgnięcia po szampon z serii, jednakże podpowiada by dołączyć go do kuracji. Tworząc taki duecik z pewnością zwiększamy efekty poprzez podwójną dawkę odżywczych niekiedy uzupełniających się składników. Szampon można śmiało używać po zakończonych już testach ampułek przeciw wypadaniu włosów. 
Mama nie zalecałaby zrezygnować z szamponu, by włosy i skóra głowy nie doznały swoistego szoku. Warto delikatnie z umiarem wyciszyć kurację, nadal podtrzymując ją w oparciu o odpowiedni produkt. 
Formuła szamponu jest pozbawiona SLS, SLES, PARABENÓW, SILIKONÓW - czyli składników, których staramy się wystrzegać. 
Zapach jest w zupełności porównywalny do preparatu zamieszczonego w ampułkach. 
Wygodnym rozwiązaniem jest forma wydostania poprzez pompkę. 2 naciśnięcia i włosy umyte - jak niewiele potrzeba, prawda? 
Formuła szamponu skupiona jest na wodnistej konsystencji o średnim efekcie wytworzonej piany.
Wydajność szamponu mama ocenia na 5 z wielkim plusem, butelka w dalszym ciągu jest wypełniona do połowy przy dwukrotnym myciu włosów w ciągu tygodnia.

Produkt okazał się na tyle przyjemnym, gdyż wpływa nie tylko na zahamowanie zjawiska wypadania włosów, ale eliminuje łupież - oczyszcza skórę głowy, nie wysuszając jej.
Odżywiając cebulki włosów, nadaje im strukturze blasku i miękkości.
Szampon hamuje także proces przetłuszczających się włosów - dlatego też nie ma potrzeby ich częstego mycia.




ZAPRASZAM - TRYCHOXIN.PL


KURACJA PRZEZNACZONA DLA WZMOCNIENIA WŁOSÓW SŁABYCH I WYPADAJĄCYCH




Tymczasem kochani lecę się uczyć. Przed świąteczny czas to nie tylko okres beztroski, ale także przygotowania do kończącego się półrocza, które jak wiadomo zwłaszcza dla maturzysty jest bardzo ważne. By z satysfakcją rozpocząć kolejny etap, należy zakończyć obecny z jak najlepszym wynikiem :) Pa! Pa!




1. Czy kuracja wystosowana przez markę TRYCHOXIN jest Wam znana?
2. Odczucia i spostrzeżenia.
3. Jak oceniacie formę prezencji produktów?




28 komentarzy:

  1. Byłam zadowolona z tej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Forma prezentacji bardzo przyjemna!! JA na szczescie nie mam juz problemu z wypadaniem, ale zdarzało się ratowac wylacznie suplementacja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra miała tą kuracje i jest bardzo zadowolona z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogolnie slyszalam o takiego typu kuracjach. podobno pomagaja ;) pozdrawiam! u mnie nowy post

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skuteczność kuracji robi wrażenie, 80% to rewelacyjny wynik!

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie ja tylko myje włosy nic więcej, ani nie farbuje, ani nic więc taka kuracja wydaje mi się, że dla mnie byłaby totalnie nieprzydatna. Ale może kiedyś gdy moje włosy będą potrzebować odżywienia spróbuje :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy były bardzo zniszczone i musiałam je ściąć. Teraz w okresie zimowym bardzo się pusza ale u mnie starczy by użyć jedynie olejku arganowego :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że kuracja jest skuteczna! Forma w jakiej zaprezentowałaś produkty jest świetna! Idealnie wszystko opisałaś po prostu kawał dobrej roboty 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój chłopak ma ogromne problemy z wypadającymi włosami i jak dotąd żaden trycholog nie potrafi mu pomóc. Jestem w szoku, że te produkty aż w takim stopniu pomogły Twojej mamie. Niestety przez podrażniające właściwości nie polecę go mojemu lubemu, ale świetnie, że kuracja się powiodła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam produktu ale wydaje sie odjsc ciekaway :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, dobrze wiedzieć! Bardzo fajnie zapowiada się ta kuracja...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam produktu
    dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że zadziałały! Mi niestety wypadają włosy przez chora tarczyce. Ostatnio testuje wcierke na porost włosów. Nigdy nie zwracałam uwagi na takie kosmetyki ale myślę że warto zadbać o swoje włosy! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszej mamie strasznie wypadają włosy :) Przydałaby jej się taka kuracja z tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej kuracji ☺
    Jednak ten szampon chyba zakupie, gdyż zgodnie z radą fryzjerki planuje myć rzadziej włosy ,ponieważ częste ich mycie im szkodzi😊
    Kuracji nie wypróbuję ponieważ nie mam aż tak wielkich problemów z wypadaniem włosów ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że bardzo zaciekawił mnie ten produkt ^^
    Wcześniej się z nim nie spotkałam :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam tej linii kosmetyków, ale zaciekawiłaś mnie nimi. Cieszę się,że pomogły Twojej mamie. Mi na razie wystarcza zażywanie dwa razy w roku suplementu diety MERZ, ale gdyby coś się zmieniło będę wiedziała co kupić. :)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt, pierwszy raz słyszę o nim i mega mnie zachęca do kupienia nie tyle co sobie co mamie, która również boryka się z tym problem! Będę miała to na uwadze. Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych produktów, ale z chęcią bym je przetestowała, ponieważ coś ostatnio zaczęły wypadać mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze się zainteresowac tymi produktami, bo z moimi włosami ostatnio słabo...

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś takiego bardzo by mi się przydało, moje włosy są na prawde trudne do okiełznania :(

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O zaciekawiłaś mnie tą kuracją bo po ciązy moje włosy coraz bardziej wypadają.. chyba się skuszę na tą kurację. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. testowałam i u mnie się sprawdziło
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie, przez co nie testowałam preparatu. Moje włosy również w okresie jesienno-zimowym wypadają w hurtowych ilościach, więc z chęcią przetestowałabym.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for sharing.
    http://keylineexim.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe te ampułki, a efekt kuracji jest powalający! Niestety bałabym się tego alkoholu, który znajduje się na 2. miejscu. Miałam już wcierkę na bazie tego składnika i wywołała u mnie łupież. Super, że twoja mama była zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥