sobota, 21 lipca 2018

❤ Migdałki ❤

Hey!



 Matique to firma, która jest wyłącznym dystrybutorem certyfikowanych kosmetyków organicznych francuskich marek SO BIO etic, Natessance oraz Laboratoire Altho, Coslys, środków czystości Biovie, brytyjskiej marki Balm Balm oraz łotewskiej marki MADARA. Od niedawna do licznego portfolio firmy dołączyła również włoska marka Argital oraz bułgarska marka Wooden Spoon


Wymienione marki to wiodący producenci kosmetyków naturalnych w rodzimych krajach. Marka SO BIO etic została wybrana czołową z kosmetyków ekologicznych we Francji, natomiast MADARA to najlepsza marka organiczna na Łotwie. 


W dużym stopniu dzięki intensywnym działaniom firmy popularność marek z każdym rokiem rośnie nie tylko na rynkach międzynarodowych, ale i w Polsce. Kosmetyki naturalne zyskują uznanie wśród klientów ceniących sobie bliskość natury i zdrowie.
Liczne wygrane w konkursach, wyróżnienia i fakt, że 7 dystrybuowanych produktów przez Matique otrzymało nagrody w konkursie InStyle tylko potwierdza jak wiele firma zdziałała i co może jeszcze osiągnąć dzięki nam - konsumentom.  


 Będąc pod wielkim wrażeniem osiągnięć, postanowiłam osobiście zapoznać się z jedną z marek. Na pierwszy ogień poszła francuska marka Coslys. 


Jeżeli jesteście ciekawi jak przetestowany produkt sprawdził się u mnie i co o nim sądzę zapraszam na dalszą część dzisiejszej notki ❤

 


COSLYS DERMOSENS Hipoalergiczny krem pod prysznic z mleczkiem migdałowym bez siarczanów (KLIK)




 Od producenta:


Hipoalergiczny. Bez siarczanów (sulfate). Bez mydła.


Testowany pod kontrolą dermatologiczną i hipoalergiczną, ten krem pod prysznic jest odpowiedni do każdego typu skóry, także tej najbardziej wrażliwej. Formuła bez siarczanów (sulfate) i bez mydła, delikatnie oczyszcza, zapobiegając wysuszeniu. Wyjątkowa delikatność kremu, zawartość oleju słonecznikowego oraz naturalny zapach słodkich migdałów czynią prysznic z jego użyciem chwilą błogiej przyjemności. Skóra jest miękka, elastyczna i delikatnie pachnąca. W przypadku kontaktu z oczami, przemyć obficie wodą.




Skład:

 

agua (water), sodium cocoyl glutamate, cocamidopropyl betaine, bentonite, decyl glucoside, spiraea ulmaria flower water, sodium chloride, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, glycerin, xanthan gum, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) fruit extract, aloe barbadensis leaf juice powder, parfum (fragrance), citric acid, sodium benzoate, levullnic acid, sodium levulinate, potassium hydroxide, potassium sorbate
 

 Rolnictwo ekologiczne:

 

98% składników pochodzenia naturalnego

10% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego




Moja opinia:


Poprzednia notka odnosiła się do zdrowej żywności, dzisiaj natomiast, chcę poruszyć kwestię kosmetyków pochodzenia naturalnego, które z każdym dniem zyskują coraz to większe grono swoich wielbicieli. Francuskie kosmetyki i produkty do pielęgnacji są na całym świecie bardzo znane i cenione. Jak ważna jest pielęgnacja produktami, które w 100% pochodzą z rolnictwa ekologicznego  nie muszę mówić, same słowa są wymowne.


Hipoalergiczny krem pod prysznic to skoncentrowana formuła dbająca o osoby borykające się z problemami skórnymi. Jak wiadomo, z obecną pogodą wiążą się ukąszenia różnych owadów. Akurat na moje nieszczęście każde ukąszenie choćby był to komar kończy się swędzeniem, wyskakującymi bąblami i zaczerwieniem. By podczas kąpieli nie podrażnić jeszcze bardziej swojej skóry z pomocą przychodzi mi zaprezentowany krem.
Producent zawarł informacje, że skład jest pozbawiony siarczanów i mydła, które powodują wysuszenie i nieumiejętne oczyszczenie, to kolejna zaleta, o której należy wspomnieć.


Sam wygląd produktu zachęca do sięgnięcia. Bardzo widoczny napis marki, otoczony migdałkami czynią szatę graficzną pełną elegancji i wyjątkowości.


Konsystencja kremu jest bardzo gęsta, w kontakcie z wodą produkt wystarczająco się pieni. Już niewielka ilość wystarcza by uzyskać duże ilości piany myjącej, która według mnie jest niezbędna by uczynić kąpiel relaksującą.


Zawarte mleczko migdałowe to wariacja zapachu na ten temat. Tuż po otworzeniu buteleczki nasze nosy mogą wyczuć intensywną moc migdałów. Dla jednych może to być plus - osoby, które lubią wyraziste zapachy zakochają się w kremie, drugim natomiast zapach może nie przypaść do gustu. To od nas zależy czy lubimy mocne, silnie zaakcentowane nuty.
Krem podbił moje serce tym, że długo po kąpieli nadal czuć cudowną woń migdałów na ciele. Gdyby nie fakt, że należy go zmyć śmiało mógłby zastąpić perfumowany balsam.




Zapraszam - Matique.pl

 

 

Tymczasem kochani będę uciekać! Sobotnie porządki czekają. Już widzę ściereczkę i płyn do mycia zza ekranu mojego ukochanego laptopa! :D Pa! Pa!




1. Co sądzicie o produktach pochodzących w 100% z rolnictwa ekologicznego?
2. Czy znaliście już wcześniej francuską markę Coslys?



36 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować! <33
    Zapraszam do mnie:

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym produkcie, ale rozejrzę się. Są inne zapachy? Migdały mnie odrzucają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Slyszalam juz dużo o tej firmie i chyba czas się w nią zaopatrzec! Im bardziej naturalne kosmetyki tym lepsze, jedyny ich minus to krótką data przydatności :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam, ale chętnie się skuszę :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/07/blue-shirt-from-bonprix-l-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt wygląda mega ciekawie, muszę go wypróbować ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej o tej marce nie słyszałam - coraz częściej wybieram kosmetyki naturalne więc nie wykluczam, że kiedyś po niego sięgnę:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Muszę przyznać, że produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej firmie!
    Miłego sprzątania, haha ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę wypróbować ten krem pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki tez widzę ale mydło do mycia pędzli 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej marki, ale akurat nuty migdałowe w zapachu bardzo lubię, więc pewnie zainteresuję się nią bliżej. ;) i powodzenia w porządkach, ja w połowie jestem i właśnie zrobiłam sobie przerwę, bo ile można sprzątać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym produkcie.
    Chyba pora przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapach migdałów, zwłaszcza w kosmetykach :) Bardzo ciekawa linia kosmetyków. Nie znam żadnego z tych produktów, więc koniecznie muszę wypróbować :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale muszę przyznać, że uwielbiam naturalne kosmetyki :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. na razie mazideł tego typu ma aż nadto

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Szata graficzna zachęca do sięgnięcia po produkt, a info, że w 100% pochodzi z rolnictwa ekologicznego- tym bardziej. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może się skuszę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widze tą markę, ale trafilas doskonale w me gusta, poniewaz bardzo lubie kosmetyki naturalne. Bardzo podoba mi sie ten krem. Lubie taka formułę i do tego jest spory, a tskze wydajny 😍 zastanawiam sie wlasnie tylko, czy by mi zapach podszedl. Za migdalowymi zbytnio nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  21. osobiście lubię kosmetyki w 100% naturalne :) a zapach migdałów wręcz ubóstwiam :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie słyszałam o tym produkcie,uwielbiam wszystko co naturalne :D
    zapraszam : https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zupełnie znana mi wcześniej marka, muszę się jej przyjrzeć bliżej 💎

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej marce , ale wydaje sie świetna !

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o tej marce, a zapowiada się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marki nie znam, ale zapowiada się ciekawie, więc chyba wypróbuję.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie mocno pieniące się produkty do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawostka, chętnie bym spróbowała tego produktu.
    ps. Wreszcie znalazłam Twój blog. Poprzedni nie wiem co i jak poszedł w niepamięć.
    serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie korzystałam z tej firmy ale nie powiem zainteresowałaś mnie nią 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Produkt wydaje się być ciekawy :D

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. nie znam tego kosmetyku, ale wydaje się naprawdę godny uwagi :) krem naprawdę zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Za sam zapach kupiłabym ten produkt ;) uwielbiam migdałowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię zapach migdałów więc to coś zdecydowanie dla mnie :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat szukałam czegoś do ciała! Przyznam się, że nie słyszałam o tej marce, ale produkty wygląda pięknie, a skoro pochodzi z rolnictwa ekologicznego- nic, tylko go wypróbować ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥