piątek, 4 maja 2018

O jak outfit...

Hey!


Po obszernej, ale jakże przez Was komentowanej recenzji, czas na krótki, zwięzły post :) Ciesze się, że na blogu ponownie zawitała równowaga. Moja systematyczność przełożyła się na wzrost statystyk. Dzisiaj na blogu wybiła okrągła liczba 200 tysięcy wejść! Dla osoby, która z całym oddaniem oddaje się swojej pasji, taka liczba jest czymś niesamowitym


Słoneczna pogoda nie odpuszcza. To dobry znak, gdyż liczę, że lato będzie równie piękne. Korzystając z uroków otaczającej nas natury przygotowałam dla Was kilka zdjęć w towarzystwie kwitnącej jabłoni. Mój ukochany sadek od wielu dni jest usłany śnieżnobiałymi kwiatami, mam nadzieje, że za kilka tygodni będzie można cieszyć się obrodzonymi czereśniami i innymi smakowitymi owocami ♥ 
Sadek to nie tylko przepiękne drzewka, ale i troska o swoje zdrowie. Wśród znajomych jestem znana, jako osoba spożywająca sporą liczbę owoców. Na mojej działce owoce są w pełni ekologiczne, nie spryskiwane nieznanymi substancjami, na czym głównie mi zależy. Im większa wartość płynąca z ich spożywania tym lepiej dla naszego zdrowia.







 


 Powoli będę musiała żegnać się z towarzyszącą mi od kilku dni labą. We wtorek ponownie zawitam w szkolne mury, by w czerwcu jak najszybciej z nich uciec :D Liczę, że te 48 dni do wakacji minie jak najszybciej, bo nie będę ukrywać w tym roku poświęciłam na prawdę wiele. Oczywiście całe moje podporządkowanie przekłada się na osiągnięte wyniki co mnie oczywiście bardzo cieszy. W tym roku ponownie mierzę w czerwony pasek i średnią powyżej 5.0 Plany są, cele są, ogrom motywacji również, pozostaje tylko walka ♥



Tymczasem lecę ćwiczyć! :) Pa! Pa!


28 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twój wiosenny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a zatem - powodzenia! ;) zdjęcia przepiękne, stylizacja bardzo fajna. ;) moi rodzice mają podobny sadek i tam też same pro ekologiczne rzeczy rosną, więc czasem im je podjadam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, sam raz w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. :D
    Ja mam kilka drzewek owocowych na podwórku, ale dają marne owoce. Znacznie lepiej u mnie jest z krzewami - na porzeczkach i aronii jest bardzo dużo owoców. Żałuję tylko, że mam tak mało malin.

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana stylizacja. Gratuluję również liczby wejść na bloga!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 200-tysięcy wejść! Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z ocenami :-) Gratuluję takiej ilości wejść :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy outfit! Ładnie wyglądasz ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Gratulacje tylu wyświetleń

    świetnei wyglądasz, piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę z ocenami, maturzyści teraz mają gorzej :D
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :) Gratuluję tylu wyświetleń :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się zainteresowałam spodniami bardzo fajne :D

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sceneria do zdjęć oraz stylizacja kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny outfit
    Życzę sukcesów w szkole
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję okrągłej liczby. Świetna ta narzutka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękny sad. :) Gratuluję Ci serdecznie ogromnej liczby wejść! :)
    Masz fajne okulary. ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow wyglądasz cudownie, piękne są te wszystkie drzewa :) wiosna jest taka piękna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja. :) Powodzenia w szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sad to przepiękne miejsce do robienia zdjęć, aż ma się ochotę zrobić sesję zdjęciową wsród tych cudownych kwiatuchów! Powodzenia w szkole :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję statystyk!
    Moja babcia też ma sad, a ja go uwielbiam. Nie dosyć, że rosną w nim zdrowe, niepryskane owoce, to jest to dodatkowo bardzo ładne i spokojne miejsce :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne otoczenie do zdjęć! Wyglądasz bardzo fajnie! 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję średniej ;) Bardzo ładny outfit ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje wyniku :) Outfit też genialny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny wiosenny strój :-) sama często wybieram podobną opcję :-) zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi sie podoba ta stylizacjaV:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥