niedziela, 15 kwietnia 2018

Powrót i nowe zmagania...

Witam!


Jak dawno nie zaglądałam na bloga... Minęło zaledwie kilka dni, a mam wrażenie jakbym nie pisała do Was co najmniej przez miesiąc. Nie chce i nawet nie staram się ukrywać, że mam do siebie ogromne wyrzuty sumienia. Zarazem wiem, że pewnym rzeczy nie da się przeskoczyć i w sumie tak stało się w ubiegłym tygodniu. Od kilkunastu dni męczyłam się z awarią systemu w laptopie. Nie działało mi kilka klawiszy, a komputer pomimo wszelkich ostrożności nagromadził sporo wirusów. Na szczęście wszystko już zostało naprawione i liczę, że mój komfort pracy i korzystania z ukochanego urządzonka się polepszy. Może to Was zdziwi, ale poprzednie posty pisałam za pomocą klawiatury podłączonej do laptopa. Wyglądało to dość komicznie, a i moje palce troszkę na tym ucierpiały. Do tej pory nie mogę się przyzwyczaić, że wystarczy zaledwie dotknąć klawiszy, a treść trafia na kartę blogera. Awaria nauczyła mnie, że warto korzystać z dobrych programów antywirusowych. Na pewno po upływie licencji, ponownie udam się do sklepu.


 Wczoraj po południu wróciłam z Białorusi. Cały wyjazd trwał trzy dni, ale już na wstępie mogę Was zapewnić, że jest o czym opowiadać. Posty z tej serii będą bardzo systematycznie ukazywały się na blogu, czego już na dniach będziecie mogli doświadczyć. 
Z racji tego, że Białoruś nie należy do Unii Europejskiej moje media społecznościowe totalnie podupadły. Nie chciałam by naliczano mi dodatkowych opłat. Zresztą sama minuta połączenia to koszt 5 zł. Zważywszy na fakt, że codziennie jestem w stanie przegadać 2h przez komórkę, podczas trzydniowego pobytu musiałabym wydać około 2 tysięcy :D Niezła kasiorka c'nie? 
Statystyki na blogu nie są zadowalające, dlatego też w najbliższym czasie będę starała się być bardziej aktywna w blogosferze. Chciałabym również nadrobić zaległości na Instagramie, gdyż te nagromadziły się już z kilku tygodni.

Kilka luźnych informacji i wytłumaczeń mam już za sobą. Teraz zastaje mnie całkowicie inna era, gdzie większość czasu poświęcę ważnemu projektowi. Konkurs o którym wspominałam, na początku kwietnia już w przyszły piątek. By w pełni skoncentrować się nad przygotowaniami został zwolniona z najbliższych sprawdzianów i kartkówek. To ogromna wygoda i komfort, gdyż nie byłam wstanie dać z siebie 100% procent w projekcie i pracach klasowych. 
Za 2 tygodnie w piątek 18-styka, mam nadzieje, że należycie się wybawię, i troszkę odetnę od dość zabieganego i w gruncie rzeczy trudnego miesiąca. 
Nie będę ukrywać, że powoli marzy mi się już majówka i kilka dni wolnego. Prawdę mówiąc nawet weekendy, które powinnam w pełni poświęcić dla siebie by przede wszystkim odpocząć są podyktowane pod całkowicie inne obowiązki. Kilka dni nauki to niewiele, prawda? By to tak szybko minęło, jak wystukałam to na mojej nowiusieńkiej klawiaturze.

Dopełniając dzisiejszą notkę, wstawiam Wam kilkanaście zdjęć z moim udziałem. Na jednym ze zdjęć jest Julka, z którą spędziłam większość wolnego czasu. Bardzo Ci kochana dziękuje za spędzona chwile poza granicami naszego kraju!  ♥  ♥  ♥








 


 

 





Tymczasem kochani zmykam ćwiczyć. Pa! Pa!




1. Jak spędziliście ubiegły tydzień?
2. Czy w najbliższym czasie również czekają na Was jakieś naukowe bądź inne zmagania? Jeśli tak, koniecznie napiszcie o tym w komentarzu.
3. Co sądzicie o moich zagranicznych fotkach?



38 komentarzy:

  1. Super post i piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na więcej postów z tego miejsca, bo nigdy nie byłam na Białorusi i chętnie się czegoś dowiem!

    https://lailaszaranek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wygląd bloga :)

    http://zakrecona-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać twoje zdjęcia, ponieważ za każdym razem powalają

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudowne fotki, mi ostatni tydzień zleciał dobrze i bardzo szybko. Ten tydzień za to zapowiada się mniej ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) Do Białorusi chciałbym pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowicie niestety spędziłam ubiegły tydzień :( fajne fotki

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się super bawiłam :* czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjecia. A brakuje mi wyjazdu i zwiedzania nowych miast, mam nadzieję ze niebawem to się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci takich zdjęć <3 Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fotki! ❤️ Ja w szkole na razie mam luzik i nic się szczególnego nie dzieje.
    Super post!
    Pozdrawiam kochana 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój tata by już latał nad ziemią z zachwytu gdyby zobaczył taki czołg :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalio na prawdę świetne fotki 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia. Doskonale cię rozumiem, że nie mogłaś się doczekać powrotu do blogowania. Ja też miałam taką przerwę, tylko że moja trwała około roku. Najpierw brak laptopa przez miesiąc potem zapomniałam hasła do konta, a na końcu nie miałam czasu. Na szczęście teraz już go trochę mam.
    U mnie w szkole nigdy nie zwracają uwagi, że ma się jakiś konkurs, albo coś takiego, nawet jeśli jest to z ich przedmiotu. Zazdroszczę szkoły.
    Zapraszam także do mnie.
    https://akilegna-kib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo, zapowiada się ciekawe tygodnie u Ciebie na blogu! Będę zaglądać regularnie :). Szczególnie ciekawią mnie te posty z Białorusi. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nidy tam nie byłam, także jestem ciekawa jak tam jest :D świetne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam nigdy na Białorusi, musi być tam fajnie:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie że wróciłaś i to z pięknymi zdjęciami. A z okazji 18tki już teraz życzę Ci WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO. Piękny wiek, gdyby nie skleroza zapewne przypomniał bym sobie jak to było mieć 18lat,ale my 33 letnie dziadki tak mamy :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sportowe stylizacje są najlepsze, najwygodniejsze i ogólnie dobrze wyglądają.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/pan-wyposazony-lauren-blakely.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam na Białorusi!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubiegły tydzień minął bardzo szybko...
    https://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Super foty :* Ja ostatni tydzień spędziłam w szkole, a w weekend byłam w pracy, w później z chłopakiem na domówce mojej kuzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa stylizacja :)

    Obserwuje, recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post i piękne zdjęcia :* :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie w ubiegłym tygodniu niestety bez zmian. Praca i jeszcze raz praca. Nawet nie mam czasu aby zająć się czymś innym. Wracam do domu to jestem zmęczona, staram się walczyć ale jest ciężko. :)
    Bardzo fajny zdjęcia. :) Ja osobiście używam antywirusa ESET i jest świetny, można go zakupić w pakiecie z kilkoma osobami na kilka komputerów i zawsze można zapłacić dużo taniej, więc polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo sympatyczny i luźny post :) Przepiękne zdjęcia 😍 Ostatni tydzień spędziłam bardzo pracowicie :)
    Pozdrawiam!

    diannstyl.bligspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo, jestem ciekawa odnośnie relacji z Białorusi. Nic w sumie o tym kraju nie wiem! :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ze wróciłaś mimo przeciwności klawiaturowych, piękne zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdjęcia! Spodobała mi się twoja bomberka oraz koszulka ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia :D W końcu wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super fotki, czekam na relację z Białorusi. Cos wiem o korzystaniu z mediów w krajach spoza unii - opłaty za połaczenia , smsy etc sa niemałe niestety

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :) Chętnie poczytam o Białorusi, bo niestety nic o tym kraju nie wiem.
    Pozdrawiam.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, że miałaś okazję zobaczyć trochę świata. Ja nigdy nie byłam na Białorusi. :) Życzę Ci powodzenia w konkursie. Dasz radę! :)
    Pozdrawiam i życzę słonecznego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mało kto pisze o tym, że bardzo fajną masz bluzkę z haftami https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/kwiaty (tak jak kurtkę ;)) Uwielbiam kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zdjęcia i śliczna stylizacja <3

    SERDECZNIE ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥