środa, 18 kwietnia 2018

Czerwone jabłuszka...

Hey!



Jak tam kochani spędzacie dzisiejsze po południe?

 

 

Mam nadzieje, że Wasz czas wolny jest bardziej luźny. Ja już od dwóch dni zmagam się z ogarnięciem treści znajdującej się na mojej prezentacji. Dla osób, które nie wiedzą o co chodzi... w piątek biorę udział w X Jubileuszowym Konkursie Slowistycznym. Do piątku pozostało już niewiele, dlatego muszę się sprężyć, nauczyć ostatnich slajdów i doszlifować resztę by całe wystąpienie stało na najwyższym poziomie. Aktualnie projekt jest dla mnie najważniejszy, czasem mam wrażenie, że moje całkowite podporządkowanie się konkursowi jest "niezdrowe", no ale cóż innego zrobić. Oczywisty jest fakt, że bez poświęcenia nie będę w stanie uzyskać zadowalającego mnie sukcesu.



Po małym wprowadzeniu czas na poważne treści. Nieco zagadkowy tytuł zmusza mnie do jego wytłumaczenia. Jakiś czas temu moja kolekcja dodatków i oryginalnych akcesoriów powiększyła się o cudowne spinki do mankietów, ale zacznijmy najpierw od marki - RIWIA.PL


Sklep internetowy, do którego odnośnik zamieściłam powyżej to skarbnica rewelacyjnych kolekcji spinek do mankietów zarówno dla mężczyzn jak i płci przeciwnej. Piękny i wysublimowany dodatek w niezwykły sposób uzupełni skomponowaną przez nas stylizację. W pierwszej zakładce jest kilkanaście kategorii. Gwarantuje Wam, że każdy znajdzie spinki odpowiednio podkreślające charakter bądź zainteresowania.

Po odpowiednim przetestowaniu otrzymanych spinek, jestem pewna, że posłużą mi na lata. Doskonała trwałość i  perfekcyjne wykonanie to coś na co warto zwrócić uwagę. Nawet najbardziej wymagający koneserzy nie będę mieli do czego się przyczepić ♥ 


Czerwone jabłuszko - to wersja, którą wybrałam dla siebie.









Zapraszam kochani do osobistego zapoznania się z ofertą - RIWIA.PL

 

 

Ps. Aktualnie na stronie jest bardzo dużo promocji, co za tym idzie za o wiele mniejszą sumę jesteście w stanie nabyć tak luksusowy produkt. Darmowa dostawa kuriera i wysyłka w przeciągu 24h powinna Was skusić ♥ 



Tymczasem kochani lecę dalej się uczyć! :) Pa! Pa!




1. Co sądzicie o moich spinkach?
2. Jakie wzory preferujecie, czyżbyście też miały zajawkę na punkcie rozkosznych owocków?


 

29 komentarzy:

  1. Śliczne są te jabłuszka :d

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne te jabłuszka, super :*
    Zapraszam na nowy post: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym tygodniu zdaję egzaminy gimnazjalne i nie mam za bardzo luzu.
    Za takimi spinkami niezbyt przepadam, ale mam bardzo podobne kolczyki jabłuszka jak te tutaj ;D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają. Wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze oczywiście powodzenia w konkursie! :) Jestem pewna, że super Ci pójdzie. A spinki są słodkie i oryginalne :D. Jeżeli ktoś lubi nietuzinkowy styl, są jak najbardziej godne polecenia! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy akcent, podoba mi się pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny taki dodatek, ładnie to wygląda :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te jabłuszka,
    a Ty się ucz,ucz- trzymam kciuki 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nigdy jeszcze nie miałam takich dodatków do ubrań, ale super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na konkursie,trzymam za Ciebie kciuki 😙✊✊
    Fajne te spineczki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia z przygotowaniami!
    Będę trzymać za Ciebie kciuki, na pewno sobie doskonale poradzisz :)
    Przypinki bardzo ładne. Ja nie noszę tego typu dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy pomysł. ;) jakoś spinki do mankietów zawsze mi się z facetami kojarzą, a tu niespodzianka - są też takie dla kobiet. ;) Twoje prezentują się świetnie, szczególnie na tym ciemnym tle. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie prezentują się te spinki ! Z ciekawości przejrze ich ofertę. Powodzenia na konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spinki bardzo eleganckie! Powodzenia jutro:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądają i raczej nikt nie będzie miał takich samych :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, spinki wyglądają przesłodko:D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie to słodziutkie <3
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam ;)

    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne te jabłuszka! Wyglądają uroczo :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie noszę, ale muszę przyznać, że świetnie wyglądają :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podobają, i kojarza mi się z marką apple :P

    pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te jabłuszka to fajne dopełnienie stroju. Taka mała rzecz, a cieszy. :)
    Życzę Ci powodzenia w konkursie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥