poniedziałek, 30 kwietnia 2018

M jak Majóweczka...

Hey!


Jak tam kochani spędzacie wiosenne dni laby?

 

W końcu mogę odpocząć w domu. Czytając mojego bloga niejednokrotnie pisałam, że z niecierpliwością wyczekuje choćby kilku dni wolnego. Oczywiście myśląc o labie od razu na myśl nasuwały mi się majowe dni. Spoglądając w kalendarz mamy jeszcze kwiecień, ale Ja już teraz mogę relaksować się w moim rodzinnym otoczeniu. 

Planów na majówkę jako takich nie mam. Być może wybiorę się na jakiś spacerek, wezmę aparat i porobię troszkę inspiracyjnych zdjęć. Otoczenie teraz prezentuje się najokazalej, aż szkoda byłoby tego nie uwiecznić. Oczywiście, jak na majówkę przystało na pewno nie zabraknie czasu na grilla bądź ognisko.  Wszystko zależy od pogody, która na tą okazje jak dotąd jest dla nas łaskawa. Nie licząc wczorajszej, wieczornej burzy na dworze jest bardzo przyjemnie :)
Pierwsze dni wolnego przeznaczyłam na posprzątanie mojej szafy i szafeczek. Po powrocie z internatu zawsze moje ciuchy znajdują się w miejscach, gdzie niekoniecznie bym tego chciała. Wcześniej jak mieszkałam w domu wszystko miało swoje wyznaczone miejsce. W końcu odezwała się do mnie pedancka dusza i powrócił oczekiwany ład i porządek ♥ 


Odsuwając wszystko na bok chce też posiedzieć w ciszy i spokoju bez zobowiązujących szkolnych obowiązków. Za rok o tej porze zapewne będę siedziała w stercie książek, dlatego każda chwila wytchnienia jest cenna. Matura zbliża się wielkimi krokami, a Ja jakby do niej nie dorastam :D Nawet nie chcę myśleć o tym, jak pochłonięta będę nauką. Sądzę, że za kilka miesięcy przewartościowuje swoje życie i moimi główni przyjaciele zwać się będą "podręczniki" :D Żarty, żartami, ale jakby nie patrzeć matura to wróg licealistów.


W trakcie oczekiwania na środek transportu po Konkursie Slowistycznym zrobiłam małe zakupy. W moje łapki wpadło trzy ciuszki. Jedną bluzeczkę sprezentowałam swojej mamie, natomiast dwie pozostałe to forma rozładowania swoich emocji. Nic tak nie potrafi stłumić rozżalenia po dość niesprawiedliwym werdykcie jak zakupy, zwłaszcza zakupy sporządzane przez kobietę
Wybór był bardzo spontaniczny, a i takie najbardziej lubię. Łapcie kochani fotki!
 











 


Tymczasem zmykam czerpać popołudniowe promyki słońca!  ♥ Pa! Pa!

 

30 komentarzy:

  1. Jak zawsze wyglądasz perfekcyjnie. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie.
    Miłego wypoczynku! (ja za rok też piszę maturkę)
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są te bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne bluzeczki :)
    i śliczna TY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A tam majóweczka, dzień wolny, dzień w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to właściwie jako takiej majówki nie mam, bo chodzę do pracy w kratkę. :D Ale i tak miło jest odpocząć w środku tygodnia. Muszę przyznać, że najbardziej podoba mi się ta druga bluzka i śliczny makijaż. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) Pięknie Ci w takiej pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Ja jutro do pracy NIESTETY 😓😓😓

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post :) Bardzo podobają mi się te zdjęcia <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne te zdjęcia koło drzew, ja niestety nie mam takich drzew abym mogła zrobić zdjecia, a szkoda bo bardzo bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna koronkowa bluzeczka :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo często właśnie w wolne dni sprzątam w swojej szafie i nie ukrywam lubię to robić
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha skąd ja to znam, też jestem pedantyczną duszą :D
    Nareszcie pogoda robi się coraz lepsza!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie majóweczka uzależniona jest od mojego ukochanego, który gra w piłkę więc musi być na meczu dlatego moze ruszymy gdzieś około 3 maja:)


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie mam jako takich planów na majówkę, z wyjątkiem jutrzejszego dnia bo muszę iść do pracy. Zazwyczaj żyję spontanicznie. Dzisiaj np. prawie cały dzień kopałam piłkę z ukochanym i jego kolegami. Jedna baba i kilkoro chłopa oznacza siniaki, potłuczone piszczele, wybite palce ale jestem zadowolona bo bawiłam się świetnie :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka wiosenna sesja zdjęciowa! :)
    Urzekły mnie białe kwiaty w tle. <3
    Pozdrawiam i życzę Ci udanego odpoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uszy do góry! U mnie majówka bardzo leniwie. A zakupy świetne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia ! Majówka oj aby trwala jak najdluzej :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownej majówki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym roku jak najbardziej majóweczka dopisuje z pogodą na mazowszu ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja majówka w tym roku powinna składać się z nauki i nauki przez zbliżającą się maturę w piątek, ale póki co odpoczywam i próbuję oderwać swoje myśli od tego. :) Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia! Świetny kolorek pomadki ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie wrćóiłam z Zakopanego. Ślicznie wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥