środa, 14 marca 2018

Sport po raz drugi...

Hey!


Będę Was zasypywać sportowymi stylizacjami, a co mi tam w końcu staram się żyć bardzo aktywnie :D O ile wcześniejsze posty odnosiły się do zimowych stylizacji, o tyle dwie notki pod rząd dotyczą aktywności fizycznej.
Atrybutem, który wykorzystałam do zdjęć to ekspander marki Martes Sport. Na razie jako zupełna nowicjuszka ćwiczę na zaledwie jednej sprężynie, ale powoli będę dążyć ku kolejnym. Ekspander zakupiłam w trakcie zimowych ferii. Gdy po raz pierwszy wykonałam serie ćwiczeń przy jego użyciu, nie powiem mięśnie odczuły wysiłek. Aktualnie konieczne będzie dopięcie kolejnej sprężyny, gdyż jedną rozciągam bez problemu. Mój cel to dopięcie wszystkich sprężyn, aczkolwiek wiem, że osiągnięcie moich postanowień trochę potrwa. No cóż będę musiała uzbroić się w cierpliwość i w spokoju poczekać na rozwój wydarzeń. 
Podczas ćwiczeń warto stawiać sobie kolejne cele, bez wątpienia w swoje możliwości. W sporcie najważniejsza jest wiara w siebie. Zachęcam Was do wszelkiej aktywności, gdyż jak to mówią sport to zdrowie!








 Tym razem kolorki uszły na bok by umożliwić popis szarości. Legginsy to moja zdobycz z internetowej strony, natomiast koszulkę zakupiłam podczas wyjazdu do miasta. 
Nie wiem czy jeszcze pamiętacie, ale kiedyś wspomniałam o dwóch tajemniczych zakupach. Pierwszym były sprężyny, natomiast drugim mój łup z obfitej wyprzedaży - koszulka sportowa marki IKARI WMNS. Co mam na myśli pisząc obfita wyprzedaż - regularnie koszulka kosztuje 120 zł, Ja natomiast skorzystałam z -50% rabatu. Na takie promocje warto zwrócić uwagę. 
Koszulka wykonana jest ze znakomitego, wysokiej jakości materiału, uszyta metodą bezszwową, nie powodująca otarć. Wbudowane miseczki znakomicie podtrzymują biust bez koniecznie zakładania stanika. Tkaniny szybkoschnące odprowadzą wilgoć na zewnątrz. Produkt idealny dla osób ceniących sobie ciężkie siłowe treningi.  
Koszulka zapewnia mi komfort podczas ćwiczeń, przy okazji ładnie podkreślając sylwetkę :)


Ps. Przed chwilą zajrzałam na stronkę sklepu owej marki, gdzie była wielka promocja na sportowy top. Przed obniżką kosztował 75 zł po czym cena spadła do 15 zł... niestety ku mojemu nieszczęściu spóźniłam się - dostępny asortyment został wykupiony. No nie powiem rozczarowałam się, tym bardziej, że bardzo mi się spodobał i już chciałam go zamawiać.




 


 


 Zmykam kochani zajrzeć na Wasze blogi! :) Pa! Pa!



1. Co sądzicie o moich zdobyczach?
2. Czy też macie zajawkę na punkcie sportowych ciuszków i akcesorii?
3. Aktywności fizyczna towarzyszy Wam w codziennym funkcjonowaniu?


29 komentarzy:

  1. Ja jak już ćwiczę to ubieram zwykle legginsy i koszulkę i tyle. Nie kupuje specjalnych ubran, ale te ze zdjęć wyglądają bardzo fajnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny strój :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this cute work-out set! I also like to stay fit by running.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja do cwiczen. takie lubie, bo nie pokazują za dużo, wyszczuplają...
    Ja narazie nie mogę kompletnie się usportawiac jeszcze ze dwa trzy miesiące, ale juz nie mogę się doczekąć kiedy w końcu będę mogła spalić wszystko co zostanie po ciazy i wrócić do stoich magicznych dwóch cyferek które mialam zawsze i z którymi czułam się najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw do ćwiczeń, u mnie dzień bez aktywności fizycznej to dzień stracony! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. MAm te gumy... ale czesto mi odskakują od zatrzasków i uderzają o palce chyba sa wyrobione ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw! Zgadzam się z Tobą w 100% - sport to zdrowie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw,ładne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Sport to zdrowie to na pewno prawda :) Ładny strój :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny zestaw i świetna figura :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, masz bardzo ładną figurę :* ja nie jestem typem sportowej damy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze - nie sądziłam, że ćwiczenie z czymś tak niepozornym może dać wycisk.
    Po drugie - bardzo podoba mi się Twój strój, gdyż lubię stonowane kolory.
    Po trzecie - ta bluzka z wbudowanym biustonoszem jest chyba idealna .. Myślisz, że sprawdzi się do biegania?
    Planuję zacząć biegać.

    Pozdrawiam,
    Morning Lark

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw do ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw. Aż chce się ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak ekspander, ale nie ukrywam że fanką sportów to ja nie jestem... a może lepszym określeniem byłoby, że jestem po prostu leniem i nie chce mi się ruszać :P Ale z drugiej strony wiem, że sport to zdrowie, więc chyba w końcu będę musiała się za siebie wziąć ;) Twoja sportowa stylizacja jest świetna!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od początku marca również zaczęłam stawiać na większą aktywność fizyczną ;)
    Zdobycze są fajne, chociaż nie korzystam z takich "sprzętów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będąc w domu często nie umiem się zmotywować do ćwiczeń, mimo, że mam trochę sprzętów. Na moje nadchodzące urodziny zażyczyłam sobie karnet na siłownie. Jak wiem, że w karnet włożone są pieniądze, to mam motywację i sumiennie chodzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie było ci zimno? :D
    Ja ćwiczę codziennie, ale tylko trochę. Ciuszki super, aczkolwiek ja nie mam zajawki na tym punkcie.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  19. Bardzo inspirujacy wpis! Sport to zdrowie, a twój blog do tego motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jA się zastanawiam czy natomiast nie zaczac biegac :)
    https://by-tala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tańczyć i grać w siatkówkę. Mam do tego odpowienie legginsy, a bluzkę wybieram według mojego upodobania :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze sobie sprawic ta koszulke. Ja biegam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny strój do ćwiczenia, ja też muszę się zmotywować 💓
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach, gdybym miała taką figurę. Wyglądasz świetnie. Ja raczej strojów sportowych nie noszę, bo nie mam okazji, ale podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  25. fAjna stylizacja sportowa a leginsy wyglądają nawet spoko :D
    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥