piątek, 23 lutego 2018

Nie odzywaj się do mnie...

Hey!


 Ahhh, nareszcie mogę napisać coś na blogu! <3 To takie piękne uczucie.


Niestety obowiązki szkolne nie pozwoliły mi na częste zaglądanie na bloga. Liczę, że teraz - w weekend nadrobię blogerskie zaległości! 


Dzisiejszy post poświęcam w szczególności koszulce z nadrukiem DTG



 




Zaprezentowana powyżej koszulka z nadrukiem pochodzi ze strony - Ideashirt



Motywem przewodnim internetowego sklepu odzieżowego jest możliwość stworzenia własnego unikalnego projektu odzieży, od koszulek i bluz, po torby i plecaki, a nawet bieliznę i czapki.
Zaprojektowanie odzieży traktuje poniekąd jako dobrą formę spędzenia wolnego czasu z odrobinką twórczości w tle. Osoby ambitne, pomysłowe na pewno są w stanie stworzyć niepowtarzalne, a może i nieco szalone projekty. 


Jeszcze kilka tygodni temu, nie wiedziałam, że istnieje taka stronka...
Niejednokrotnie chciałam stworzyć swoją własną koszulkę. Początkowo pomysłem był wydruk adresu do swojego bloga, po mojej głowie chodził także motyw inicjałów.


Projekt koszulki nie był łatwy do stworzenia, a to za sprawą różnorodności w wyborze odpowiedniej naklejki. Wielką zaletą podczas projektu jest możliwość skorzystania z funkcji dodania własnej grafiki, aczkolwiek w moim przypadku skorzystałam już z gotowych motywów. Kiedy wspomniałam o motywach... na stronce jest wiele kategorii, zarówno dziewczęta jak i mężczyźni będą w stanie znaleźć coś ciekawego dla siebie. Grafikę możemy zamieścić zarówno z przodu jak i z tyłu. To jak ją rozmieścimy i na jaką wielkość rozciągniemy zależy tylko od nas samych.


 Projekt to nie tylko wzór, ale także efektowny napis. Oczywiście wedle naszego uznania nie koniecznie musi znajdować się na koszulce, ale Ja nie byłabym sobą, nie urozmaicając mojego wdzianka. Umieszczając ważne słowa jesteśmy już skazani na własny pomysł. Motto, cytat - mile widziane, brawurowy tekst - to klucz do sukcesu. 


Koszt czystej, białej koszulki to zaledwie 13 zł. Każde urozmaicenie - napis bądź motyw to dodatkowe 10 zł. Koszulka jest wykonana z 100% bawełny.  








 Jestem ciekawa Waszych wrażeń i odczuć odnośnie mojego projektu. Wiesz co... nie odzywaj się do mnie - to jeden z moich ulubionych tekstów. Każdy kto mnie dobrze zna, na pewno nie raz usłyszał te słowa wypowiedziane z moich ust. Oczywiście, nikt nigdy (przynajmniej mam taką nadzieję :D), nie bierze tego na poważnie. Liczę, że już wszyscy znajomi z mojego środowiska przekonali się, że mój charakter to typowa "złośnica", która często potrafi zrobić coś na przekór "by było śmiesznie". Znana z pranków, a późniejszego podkulenia ogona (w chwili kiedy ludzie wiedzą, że to Ja i czeka mnie wiązanka), musiałam sobie wymyślić jakiś tekst na odczepne i tak właśnie padło na te słowa :D


Z pewnością mogę Wam polecić produkt ze stronki Ideashirt

 

 

Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! Pa! Pa!



1. Co sądzicie o takiej formie projektowania ciuszków?
2. Jak oceniacie moją koszulkę?

 

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna koszulka, mega mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny napis i urocza koszulka :)
    Podziwiam Cię za fotki w krótkim rękawku na mrozie, ja bym na pewno zamarzła :D
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna koszulka, ślicznie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta koszulka. Lubię taki rodzaj ubrań w zwierzęta i z napisami... Fajnie się całość komponuje😉

    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z taką personalizowaną koszulką!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny projekt 👍👍👍
    Teraz sama się zastanawiam czy
    sobie jakiejś takiej nie zamówić 🤔

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi akurat taki wzór nie do końca odpowiada, ale każdy lubi coś innego :) Niemniej jednak podobają mi się koszulki z przymrużeniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe :D Świetna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt powala, koszulka wygląda po prostu świetnie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszulka i super wzór

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie własne projekty. Efekt rwoejbkoszulko jest świetny, nigdy nie słyszałam o tej stronie muszę wejść i zobaczyć .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!! ta koszulka ma cudowną grafikę <33
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie na:
    lilacwhispering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna jest ta koszulka no i ten napis ktory wybralas-super😉
    O tej stronie nie słyszałam ale wiem że sa inne na których mozna zaprojektować coś podobnego ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna koszulka na codzien :D
    https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. mega oryginalny pomysł! ;) Koszulka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna koszulka, bardzo originalny pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulka wygląda bardzo oryginalnie. Jest poprostu świetna

    OdpowiedzUsuń
  18. Napis na tej koszulce w 100 % określa mnie :D jEST ŚWIETNA podchodzi trochę pod Harrego Pottera dlatego już na starcei skarada mi serduszko :)
    http://by-tala.blogspot.com/2018/02/zurawina-i-kawa.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jaki cudowny t-shirt. Uwielbiam takie niecodzienne rzeczy, muszę zajrzeć do tego sklepu, może znajdę coś dla siebie i zakupię.

    Zapraszam do siebie na nową recenzję: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo fajnie, jednak trochę nie mój styl, na co dzień nie lubię t-shirt'ów.
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koszulka :D Mega podoba mi się ten jelonek!

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszulka z ciekawym wzorem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Orinalny projekt, fajnnie prezentuje się ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylówka, sesja świetnie wyszła. Koszulki z nadrukiem są zawsze modne, można tak wyrazić siebie. Tu na stronie https://hft71.pl/ znajdziecie firmę tworzącą nadruki w różnych technologiach.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥