niedziela, 24 września 2017

✿ Vianek ✿

Hey!


Na dworze mamy jesień, która wyróżnia się swym negatywnym obliczem. Ponura i smutna aura, niestety coraz częściej będzie nam towarzyszyć. Taka pogoda nie wpływa dobrze na nasze samopoczucie, o jakimkolwiek wyjściu z domu nawet nie myślę. Czy w końcu powitamy prawdziwą, polską, złocistą i przede wszystkim słoneczną jesień?  Pytanie, które co roku mnie nurtuje.


Zrobienie dzisiaj ładnych, przejrzystych zdjęć było ciężkim zadaniem. Jednak mój upór i poświęcenie pozwoliło wybrać kilku zdjęć całkiem dobrych jakościowo,  które zasilą dzisiejszego posta.


Na fotkach możecie ujrzeć maseczkę peelingującą do twarzy, a także wieeele próbek pochodzących z internetowej strony - Straganzdrowia.pl
Do przetestowania dostałam produkty pochodzące z zakładki Kosmetyki Naturalne. Jak sama nazwa mówi, mamy tu do czynienia z produktami o naturalnym składzie. Coraz częściej sięgam po tego typu produkty, więc możliwość wypróbowania kolejnych - przyjaznych skórze bardzo mnie ucieszyła.
Na stronie możemy także znaleźć suplementy, zdrową żywność, a dla miłośników lektur o tematyce zdrowotnej - książki.


Szeroka oferta produktów pozwala nam wybrać kosmetyki idealne dla naszej skóry. Na stronie znajdziemy artykuły wielu marek. Ja otrzymałam kosmetyki marki Vianek. Czytając Wasze blogi spotkałam się z pozytywnymi opiniami dotyczącymi produktów tej marki. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii zapraszam do dalszej części notki :)





 Vianek odżywcza maseczka peelingująca do twarzy (KLIK)

 

Od producenta: Wyjątkowe połączenie delikatnego peelingu w postaci drobno zmielonego siemienia lnianego i maseczki. Dzięki niezwykłe delikatnej formule może być stosowana w przypadku każdego rodzaju cery, nawet bardzo cienkiej i wrażliwej. Bogactwo składników odżywczych (olej sojowy, olej z pestek moreli, olej rokitnikowy, masło kakaowe, masło shea, masło avocado) oraz miód wspaniale odżywia wygładza, nawilża i uelastycznia skórę po zastosowaniu pozostawiaj skórę promienną i pełną blasku.


Moja opinia: Przed aplikacją należy dobrze potrząsnąć tubką, by wszystkie składniki odpowiednio się wymieszały. Gdy pierwszy raz chciałam zaaplikować maseczkę od razu otworzyłam wieczko, bez potrząśnięcia. Był to błąd, gdyż rzadsza zawartość troszkę się rozlała. Początkowo myślałam, że peeling ma wręcz wodnistą konsystencje. Po potrząśnięciu okazało się to nieprawdą. Mielone łupinki lnu, idealnie spełnią funkcję peelingu. Delikatnie ścierają martwy naskórek, pozostawiając naszą cerę oczyszczoną, świeżoną, pozbawioną wszelkich zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Spora ilość olejków idealnie komponuje się ze sobą nawilżając podrażnioną wcześniej skórę. Maseczka peelingująca jest bardzo tłusta, dlatego zalecam ją zastosować wieczorem, gdy możemy spokojnie sobie już odpocząć. Producent zaleca by po wykonaniu zabiegu peelingującego maseczkę pozostawić co najmniej na 10 minut. By uzyskać lepszy rezultat zwiększam ten czas o kilkanaście minut więcej. Wydłużony czas pozwala na lepsze wchłonięcie się zawartych w formule olejków. 
Szata graficzna opakowania zachęca do zakupu. Prosty, estetyczne, ale i zarazem przyciągający uwagę design cieszy oko. Zapach produktu marki Vianek jest typowo miodkowy z nutką szaleńczej, można by rzec cytrusowej ostrości.  
Po regularnym stosowaniu maseczki peelingującej zauważyłam pewne efekty. Skóra przede wszystkim jest odżywiona, nabrała promiennego, pełnego blasku wyglądu. 
 

Skład: Glycine Soja Oil, Linum Usitatissimum Seed Extract, Glyceryl Stearate, Mel Extract, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Persea Gratissima Butter, Butyrospermum Parkii Butter, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.


Pojemność: 75 ml


Cena: 18.50 zł




 Próbka: Vianek odżywczy krem do twarzy na dzień (KLIK)

 

Próbka:  Vianek odżywczy krem pod oczy (KLIK)

 

Próbka: Vianek intensywnie odżywczy krem do twarzy na noc (KLIK)

 

W paczuszce oprócz maseczki peelingującej znalazłam 9 próbek, po 3 z każdego zestawu. 

Vianek odżywczy krem do twarzy na dzień jest przystosowany do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. To wielka zaleta, gdyż produkt jest uniwersalny. Szybko się wchłania, pomimo tłustej konsystencji. Producent wspomina, że ułatwia nałożenie makijażu. Zawiera bogaty w witaminy skład oraz inulinę czyli ekstrakt z korzenia cykorii, który wykazuje działanie ochronne, antyoksydacyjne i łagodzące. Olej z pestek moreli i lecytyna sojowa wzmacniają barierę lipidową, zapobiegając przeznaskórkowej utracie wody.


Vianek odżywczy krem pod oczy intensywnie pielęgnuje okolice oczu. Konsystencja produktu jest delikatna, kremowa, wręcz aksamitna. Zawiera składniki o działaniu odżywczym, regenerując najbardziej wymagająca okolicę naszej twarzy. Olej sojowy, pestki moreli i rokitnika są bogate w witaminy, wykazują właściwości antyoksydacyjne i wzmacniające. Ekstrakt z szyszek chmielu zapobiega przed-wczesnemu starzeniu skóry.  


Vianek intensywnie odżywczy krem do twarzy na noc jest bogaty w składniki odżywcze, które idealnie pielęgnują i regenerują naszą skórę podczas snu.  Zawarty w formule olej sojowy, olej z pestek moreli i rokitnika, a także masło avocado, wosk pszczeli i lecytyna sojowa uzupełniają niedobory lipidów, wzmacniają strukturę skóry i przywracają jej właściwy poziom nawilżenia. Ekstrakt z szyszek chmielu zwiększa przyswajalność składników odżywczych do głębszych warstw naskórka. 


Zapraszam - Straganzdrowia.pl 

 

 

Tymczasem kochani uciekam ćwiczy :) Pa! Pa!



1. Co sądzicie o zaprezentowanych przeze mnie produktach?
2. Sięgacie po kosmetyki o naturalnym składzie, czy nie zwracacie na to uwagi?
3. Lubie testować nowości, czy jesteście wierni swoim ulubieńcom?

  

34 komentarze:

  1. chyba musze się w końcu przekonać do tej firmy1
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz niektóre produkty nawet w aptece są ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ta firmę mam z tego krem na noc i jest świetny

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty, które zaprezentowałaś, mają naprawdę wspaniałą szatę graficzną. Byłabym skłonna sięgnąć po nie, chociażby ze względu na tę właśnie szatę. Prosta i śliczna. Nie stosowałam ich wcześniej, ale po Twojej opinii, zastanawiam się, czy nie sięgnąć. Zwłaszcza po ten krem do twarzy na noc.
    Osobiście muszę sięgać po produkty naturalne, bo... mam masę uczuleń. Zauważyłam, że produkty z naturalnych składników uczulają mnie znacznie mniej, aniżeli te, które są napakowane chemią.
    Chociaż... pozostaję wierna swym ulubieńcom. Nie żebym miała ich wiele. Nowości nie są dla mnie, niestety. :")
    Pozdrawiam,
    Lis
    http://uzdrowicielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm opis brzmi bardzo ciekawie :) słyszałem wiele dobrego o tym produkcie ;)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale te produkty mają śliczne opakowania :D Najbardziej jestem ciekawa tego peelingu, ale wszystkie produkty po twojej recenzji bardzo mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji używać tych kosmetyków, ale chyba się na nie skuszę bo dużo osób je zachwala i poleca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty z tej firmy są świetne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko jeden produkt tej marki, ale chętnie sięgnę po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam zadnego produktu tej marki ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjj wiele dobrego słyszałam o tych kosmetykach. Jak jestem w Rossmannie to chodzę obok szafy ale jakoś nie mam pojęcia od jakiego produktu zacząć. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie na
    NOWY JESIENNY post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam okazji wypróbować :) poklikane słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz widzę ;) raczej nie zwracam uwagi na skład i może to jest mój błąd, opakowanie ma fajną szate graficzną, przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię te kosmetyki. fajnie czytało się Twoją recenzję.
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie miałam okazji testować tych kosmetyków, ale wydają się być naprawdę bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś spotkałam się z tą firmą, ale nie testowałam produktów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie spotkałam się z tą firmą
    jak dobrze że są blogi :)

    dzięki

    obserwuje !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam olejku do włosów z tej marki i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam kilka kosmetyków z tej serii, były bardzo fajne! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! W najnowszej notce kilka słów na temat tego, dlaczego warto i kiedy obciąć włosy, a także moja mała metamorfoza :)
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wspaniałe produkty;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam z tej firmy krem na noc i jest naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe ;** Bardzo ale to bardzo mi się podoba ;* Serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję się obserwacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC #1534? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również otrzymałam maseczkę i krem Vianek -bardzo jestem z nich zadowolona😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam dobre opinie o Vianku ;) ale sama nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. te kosmetyki ostatnio cieszą się dużą popularnością, ja jeszcze żadnego nie miałam.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe kosmetyki :) Może w końcu je wypróbuje :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy chyba jeszcze nie miałam nic z tej firmy,ale chyba będę musiała spróbować:) Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używam pellingów, ale kto wie. Może w końcu zacznę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo spodobały mi się te produkty!
    Najbardziej przypadł mi do gustu peeling :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. nie słyszałam jeszcze o tej firmie a ostatnio mam hopla na wypróbowanie wszystkich możliwych peelingów :D


    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę kiedyś sama wypróbować ! Super zdjęcia kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Używam tej firmy i jestem bardzo zadowolona 🎀

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥