czwartek, 28 września 2017

Outfit z odrobiną tradycji...

Hey!


W przerwie pomiędzy nauką i szkolnymi obowiązkami, nie zapominam o zobowiązaniach systematycznego prowadzenia bloga. Od czasu do czasu wskazany jest relax, który w moim rozumieniu jest chwilą dla mnie i uzupełnieniu zaległości na Waszych blogach. Ze względu na jesienną aurę, ilość czasu spędzonego na zewnątrz znacznie się zmniejszyła. Chłód jaki panuje na dworze nie pozwala na dłuższe wyjścia poza internat. Wieczory najlepiej więc, spożytkować sięgając po kubek gorącej herbaty i lekturę - Wasze internetowe pamiętniki <3


Dzisiaj chce Wam zaprezentować moje najnowsze łupy, które pochodzą z internetowego sklepu odzieżowego Zaful. Strona zapewne jest już Wam znana, niejednokrotnie na blogu prezentowałam odzież pochodzącą z tego sklepu.


 Moje zamówienie opiera się na pięknej, białej bluzeczce oraz pasku ze zdobieniami. Co mogę powiedzieć o tych rzeczach?






 


Bluzeczka (Top Blouse) - (KLIK)


Biała bluzeczkę wybrałam ze względu na dużą promocję (kilkunastu dolarów), a także jej fason. W swojej garderobie mam niewiele ciuszków z efektownymi wycięciami na rękawach. Chcąc to zmienić bez wahania do koszyka wrzuciłam ten uroczy produkt. Dodatkowego uroku bluzeczce dodają kolorowe paseczki, które kojarzą mi się z tradycyjnymi, ludowymi strojami. Zazwyczaj takie stroje nie wyróżniają się lekkością, wręcz przeciwnie są ciężkie, masywne i "grubymi nićmi szyte". W tym przypadku bluzeczka ma świetny, lekki, lejący się materiał, nie przylega do ciała co jest dla mnie wielką zaletą, nie lubię obcisłych i przyklejający się ubrań.
Dodatkowym plusem jest tkanina przyjazna dla żelazka. Kilka pociągnięć i ciuszek jest gotowy do założenia. 
Oprócz efektownych paseczków, bluzeczkę wyróżniają niebanalne rękawy. Wycięcia sięgające prawie do łokcia wizualnie zjawiskowo się prezentują. Wykończenie paseczkami rewelacyjnie współgra z całością. Koniecznie zachęcam do zapoznania się z ofertą na stronie.






Pasek (Belt Waist) - (KLIK)

  

Ze względu na systematyczne, ponad roczne ćwiczenia, większość moich spodni stała się za luźna w pasie. Mogę wręcz stwierdzić, że zaczynają mi powoli "spadać" :D Konieczne było zaopatrzenie się w pasek, jednakże nie szukałam prostego wzoru. Chciałam by pasek choć troszkę się wyróżniał. Model, który widzicie u góry jest połączeniem elegancji z nieco kowbojskim stylem. Metalowe klamry, sprzączka i wykończenie paska rewelacyjnie prezentują się na spodniach. Pasek wykonany jest z materiału o nazwie - PU - peliuretan, czyli tworzywa o wiele bardziej wytrzymałego niż kauczuk. Wszystkie metalowe części posiadają dodatkowe kwiatowo - geometryczne zdobienia, co dodaje charakteru. Ze względu na dobrą jakość, zastanawiam się nad zamówieniem kolejnego, w nieco innym, lecz również efektownym fasonie :)


Zapraszam (klikniesz?) - Zaful



Tymczasem kochani zmykam :) Pa! Pa!


1. Co sądzicie o moim zamówieniu?
2. Jak spędzacie czwartkowe popołudnie? 


30 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta bluzeczka bardzo ładnie w niej wyglądasz <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się pasek :) Jest cudowny :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze napiszę, że pierwszy raz widzę taką śliczną bluzkę a raczej te rękawki uszyte w piękny sposób.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka nie w moim stylu, jednak pasek mi się bardzo podoba! :*
    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluzka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pasek :), mi też by się przydał, bo niestety większość moich spodni jest na mnie już za luźna. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa bluzka, przez te wycięcia staje się nietypowa ;)

    https://olimarcinkiewicz.blogspot.fr/2017/09/w-dzisiejszych-czasach-przecietny.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie rzeczy mi się podobają, szukam właśnie podobnego paska ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post. ❤❤
    Obserwuje i zapraszam do siebie. ❤
    http://modnissia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba się mi ta stylizacja, w mojej stylistyce:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest świetna! Pasuje do Ciebie ta bluzeczka, wyglądasz genialnie! Sama chętnie tak właśnie bym się ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Motyw na koszuli spodobał mi się :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz
    facebook.com/roksanaryblog

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta bluzeczka, taka delikatna ale dzięki odkrytym ramionom daje takiego pazura :-P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka jest przepiękna 😍
    Ślicznie w niej wyglądasz💞
    Poklikałam
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi się ta bluzeczka <3
    Jest w niej coś co przyciąga

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku ale genialna stylizacja! Bardzo wpadła w moje oko ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. czadowa bluzka ! :P świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka piękna ;) i ty ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna bluzeczka, aczkolwiek nie w moim stylu :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka prezentuje się naprawdę rewelacyjnie. Te paski są ciekawym wykończeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym powiedział, że oryginalna ta bluzeczka :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥