piątek, 23 czerwca 2017

Zakończenie roku szkolnego...

Hey!


Na ten dzień czekałam od dawna. Dzień rozpoczynający wakacje, które jak nigdy bardzo mi się należą. I klasa liceum już za mną. Z jednej strony mam wrażenie, że ten rok szkolny minął jak z bicza strzelił, z drugiej natomiast jest zupełnie inaczej. W momencie kiedy muszę się sięgnąć pamięcią do września, wiele rzeczy pamiętam jak przez mgłę. Szkoła średnia bardzo się różni od gimnazjum. Na  pewno panuje w niej o wiele lepsza atmosfera, w której potrafię się odnaleźć. Szczerze mówiąc nie zawsze było kolorowo. Niekiedy nauka totalnie mnie przytłaczała, a mimo wszystko dawałam radę. W pierwszym półroczy osiągnęłam średnią 4.76, w drugim natomiast 5.0, to tylko dowód na to, że byłam w stanie się zmobilizować i ulepszyć swoje wyniki :)  W nagrodę za wysokie osiągnięcia w nauce, od września co miesiąc będę dostawała stypendium. Jest to dla mnie wielkie wyróżnienie, jeszcze bardziej zachęcające do przesiadywania nad książkami. Ten post będzie relacją opisującą moją edukacyjną przygodę.




Zaczynając od profilu. Myślę, że wybór klasy policyjnej był trafny, jeżeli swoją przyszłość chce wiązać z tym zawodem. Po ukończeniu takiej szkoły mam w kieszeni dwa dodatkowe punkty, które na pewno są pomocne w procesie rekrutacyjnym. Przedmiotem uzupełniającym jest edukacja policyjna, na której poruszamy temat policji, a także uczymy się prawidłowej postawy, odpowiedniego kroku i musztry. W ramach naszej nauki uczestniczyłam w różnych wyjazdach związanych z pracą w mundurówce. Wyjazd do Dęblina, Sławatycz, Serpelic, a także do mile wspominanych przeze mnie Walił zapamiętam na długi, długi czas. 
Sam, fakt, że są lekcje samoobrony wyróżnia szkołę na tle innych. Znajomość odpowiednich chwytów i technik umożliwiających obronę są wskazane w formacjach mundurowych, ale także bardzo przydatne w życiu codziennym. Mimo, iż nikomu nie życzę, aby kiedyś musiał danych technik zastosować, warto dla własnego bezpieczeństwa je znać. 
W liceum czuje się doceniona. Biorę udział w wielu konkursach, wydarzeniach, za które jestem nagradzana punktami. Zostałam laureatem w I konkursie wiedzy olimpijskiej. Myślę, że bardzo tego potrzebowałam, a podczas wielu lat nauki nie do końca wszyscy wywiązywali się ze swoich obowiązków.


W gimnazjum miałam wrażenie, że chodzi się do szkoły, aby te 6-7 godzin odbębnić i wraca do domu. Tutaj natomiast po lekach nadal toczy się edukacyjne życie. Wracam do internatu, w którym mieszka sporo znajomych/ przyjaciół z klasy. W razie problemów z zadaniem domowym, danym zagadnieniem śmiało mogę prosić o pomoc dyżurujących nauczycieli w internacie. Internat dba o podtrzymywanie tradycji. Co roku organizowane są otrzęsiny klas pierwszych, kolacja Wigilijna, poczęstunek Wielkanocny, Andrzejki, Dzień Dziecka. Ciągle coś się dzieje, nie ma chwili wytchnienia, takie życie w pełni mi odpowiada.
Mówiąc o relacjach międzyludzkich jestem pozytywnie zaskoczona. Mam swoją grupę znajomych, z którymi świetnie się dogaduje i mogę na nich liczyć. Ps. Pozdrawiam Kochani! <3 Oczywiście są też tacy, z którymi po prostu nie rozmawiam ze względu, iż nie odczuwam takiej potrzeby. Jestem zdania, że warto otaczać się pozytywnymi ludźmi, odpychając od siebie negatywne jednostki.





 


       

        

        

        

        



Warto w swoim życiu dokonywać dobrych wyborów. Nie żałuje, że wybrałam tą, a nie inną szkołę. Wszystkim gimnazjalistom, którzy 1 września przekroczą próg szkoły średniej życzę podobnej refleksji :) Pa! Pa!



39 komentarzy:

  1. Za mundurem Panowie sznurem ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gratuluję wyników ;) to napewno dobry wybór jeśli chcesz z tym wiązać przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników! Jedną z ważniejszych rzeczy jest sztuka dokonywania odpowiednich wyborów i wyraźnie widać, że ty podjęłaś dobrą decyzję. Ja sama mam to praktycznie przed sobą, chociaż szkołę już wybrałam, a od września idę do pierwszej klasy liceum :D

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra właśnie skończyła gimnazjum i od zawsze marzyła, aby iśc do szkoły policyjnej. Mimo tego, że wspierałam ją w wyborze, zdecydowała się złożyć papiery do technikum gastronomicznego. Nie mam pojęcia czemu właśnie taką decyzję podjęła. Uważam, że szkoły mundurowe są bardzo ciekawe i sama chętnie uczyłabym się w tym kierunku, ale no sprawność fizyczna mnie ogranicza :D
    Świetny wpis! ♥
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak wysokiej średniej ;) czyżby szkoła w Janowie?
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wysokiej średniej :) Całe trzy lata w lo miną Ci jak z bicza strzelił, więc korzystaj póki możesz :) Ja w tym roku skończyłam swoją edukację w szkole średniej.
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje tak dobrych wyników! Życzę udanych wakacji :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takiej wysokiej średniej :) To dobrze, że jesteś zadowolona z wyboru szkoły :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie CI gratuluję takich sukcesów w szkole :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje sukcesów szkolnych no i życze miłych wakacji :)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Równiez zastanawiałam się nad tym profilem, ostatecznie matematyczno informatyczny :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pod każdym względem. Życzę też kolejnych sukcesów.
    oby tak dalej.
    wpadłam z revizytą i się raczej też tutaj zatrzymam na dłużej.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników i życzę kolejnych sukcesów!

    Pozdrawiam ciepło!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku skończyłam liceum, czas bardzo szybko mi minął !
    Gratuluję tak wysokiej średniej oraz wielu osiągnięć.
    Życzę udanych wakacji.
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To w Polsce jest liceum policyjne! Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję sukcesów i oby więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja natomiast z rokiem szkolnym miałam tak, że minął mi - jak to określiłaś - jak z bicza strzelił. :D Pamiętam Wrzesień tak, jakby skończył się wczoraj. Gratuluję sukcesów. :)
    http://healthycamomile.blogspot.com/2017/06/metabolizm.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje skońćzenia pierwszej klasy z tak dobrą Średnia! Ja także skońćzyłam teraz 1 klasę ale technikum! Było ciężko ale nie żaluje ze wybrałam tę szkołę! Miłych wakacji ^^
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Ci tak dobrych wyników! Ja właśnie skończyłam 2 technikum ze średnią 4,53 i dostałam nagrodę książkową za wysokie wyniki w nauce i zachowanie wzorowe.
    Takie stypendium to niesamowita zapłata za sukcesy no i tak jak napisałaś ogromna motywacja. Więc nic tylko życzyć udanych wakacji, jeszcze raz pogratulować, a w przyszłym roku jeszcze wyższej średniej:)
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje podwyższenia średeniej ♥ Milych wakacji!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja właśnie idę do szkoły wyższej:)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje wyników :) Ja teraz idę do 3 gim, więc mam jeszcze czas na wybranie profilu w liceum

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje sukcesów i życzę wspaniałych wakacji! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę udanych wakacji! I gratuluję sukcesów, oby tak dalej:'0
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozostaje tylko pogratulować i życzyć szalonych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję osiągnięć w szkole! Taki kierunek na pewno jest ciekawy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje, szczęścia, towarzystwa i średniej. ♥ Mam nadzieje, że ja również za 2 miesiące będę równie szczęśliwa co ty. ^.^ Udanych wakacji!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post, cudownie jest tak podsumować cały rok szkolny ;) Gratuluję stypentium, zdobyłaś je ciężką pracą, powinnaś być z siebie dumna!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wybór a teraz życzę wspaniałych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wzorowa z Ciebie uczennica- brawo! oby tak dalej :)
    ładnie wyglądasz w mundurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wysokiej średniej i stypendium. Super, że jesteś zadowolona z wyboru szkoły.
    Fajnie wyglądasz w mundurze. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje w ukończeniu szkoły!
    Wytrwałości w dalszej nauce :)
    Teraz czas na zasłużony odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak byłam w 3 gimnazjum sama chciałam pójść do szkoły policyjnej w Katowicach. Koniec, końców wybrałam zwykłe liceum ale rozwijam się w nim i czuję się usatysfakcjonowana tym wyborem. :)

    Powodzenia w dalszej edukacji!
    Pozdrawiam ~

    http://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥