piątek, 13 września 2013

Sport - interesujące hobby : ) .

Hey !
                                                                         


Dziś przygotowałam dla was post związany ze sportem . W szóstej klasie w-fu uczyła mnie nauczycielka , przy której nie mogłam się rozwijać . Straciłam również chęci do tego przedmiotu , wszystko robiłam " na odwal " . W gimnazjum sytuacja troszkę się zmieniła , jest o wiele lepiej , przede wszystkim mamy warunki , do ćwiczeń , oraz wysportowaną panię , która może nam wszystko staranie , zademonstrować . Teraz wymienię trzy ulubione dyscypliny sportu : ) .

Wiadczonych obraz

Najbardziej lubię grać , w piłkę ręczną . Najważniejsza jest zgrana drużyna , która bez przeszkód podaje sobie , nawzajem piłkę : ) .

Wiadczonych obraz

Druga dyscyplina sportu , która bardzo mnie zainteresowała . Będąc na koloniach , zawszę po kolacji czy śniadaniu nasza wycieczka grała sobie w siatkówkę , później sama się w to wciągnęłam : ) .

Wiadczonych obraz

Na samym końcu została nam koszykówka . Jest bardzo dobrym sportem , ponieważ można przy niej wyćwiczyć celność , bo przecież trafny rzut , jest ważny : ) .

Dziś wypada nam piątek 13 , uważajcie bo wypadki , czyhają na każdym kroku : D . Nadchodzący weekend , będzie poświęcony odpoczynku , codzienne , wstawanie o 6 : 00 , jest bardzo męczące . Mimo , wszystko jestem pozytywnie nastawiona do całej tej sytuacji , bo przecież od tego zależy , jak potoczy nam się przyszłość : ) . Pa ! Pa !


35 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię grać w ręczną i siatkę . ;3

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie dzisiejszy piątek 13-ego był niestety pechowy ;/
    co do sportu to najbardziej lubie koszykówke <3
    zapraszam do mnie i gdybyś mogla to bardzo prosze o kliknięcie u mnie na blogu po prawej stronie w baner Sheinside, byłabym bardzo wdzięczna :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chodzę do gimnazjum sportowego więc dla mnie najlepszy sport to akrobatyka lecz lubię lekkoatletykę , siatkówkę i piłkę nożną ;)
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już obserwuję, Twoja kolej : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo kocham sport <3 <3 <3

    i to też są moje ulubione gry zespołowe

    uwielbiam jeszcze lekkoaltetyke <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham reczną <3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. ja akurat tych sportów nie lubię :D
    wolę piłkę nożną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też kocham grać w ręczną i koszykówkę ;)
    mam dzisiaj urodziny i ten dzień nie jest dla mnie pechowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mimo, że nie jestem orłem w sporcie lubię grać w siatkówkę:)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja najbardziej lubie grać w siatkówkę i kosza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie nic złego nie spotkało w piątek ;)

    nie przepadam za sportem.
    Blog mi się bardzo spodobał <3

    http://alexwberry.blogspot.com - blog, ŚPIEWAM

    OdpowiedzUsuń
  12. ah te 13 piątki
    XD
    http://uwierz-w-pieniadze.blogspot.com - opowiadanie z NIRVANĄ. Kurtem Cobainem

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na pierwszym miejscu jeśli chodzi o sport jest siatkówka, na drugim bieganie :)

    Zapraszam : http://my-crazy-life-vero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zniechęciłam do sportu, przez nauczyciela w-fu, zawsze się na nas darł, że w siatkówkę nie umiemy grać :<
    A co do koszykówki, też lubię!

    +Już obserwuję, i liczę na rewanż! :D
    http://karola13life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również lubię grać w piłkę ręczną :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dopiero w liceum przestali na wfie mnie ograniczać. W gimnazjum była ograniczona grupka osób, które w sumie ćwiczyły. Totalny chaos.
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, obserwujemy :) ja w siatke i ręczną nie lubie grać, ale w kosza tak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Siatkówka i ręczna-wymiatają ;)
    Też nie lubię tak wcześnie wstawac ;/
    Życzę powdzenia na w-fie ;)
    Pozdrawiam gorąco :**
    Zapraszam do mnie na nową notkę:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszykówka to coś co lubię :)
    ann-ankaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. no... żadko statnio zamieszczasz posty na blogu...

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie przepadam za sportem ale jak juz to siatka;d

    zapraszam konkurs u mnie www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię siatkówkę :) Ale z takich sportów rekreacyjnych to uwielbiam rolki i rower :) Pozdrawiam :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?:) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam siatkówkę <3 Piłkę ręczną już troszkę mniej ;) Ale biegi też są spoko. Świetny blog. Obserwuję kochana :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubię tylko oglądać hokej ;) sama sportu nie uprawiam, no chyba że rower :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam koszykówkę, jednak nie mogę wykonywać wysiłku fizycznego, więc grać nie mogę. I tak już wystarczająco katuję się podróżami i dźwiganiem plecaka...

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie przepadam za wysiłkiem fizycznym ,w ostateczności mogę pojeździć rowerem ! hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się twój blog!!
    Ma wszystko czego tak naprawdę szukam!
    Zostanę tu na dłużej!
    oczywiście obserwuję!

    Wpadnij jeśli chcesz bp bardzo mi zależy!!!!!!!!!!
    kolorowa1233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię piłkę ręczną, ale do tego potrzebny jest zgrany zespół, a raczej nie często można do takiego trafić, bo u mnie w klasie z niektórymi to nawet podawanie piłki jest dramatem (brak zainteresowania, ciągłe narzekanie) ale jak już jest się w dobrym to wszystko jest świetnie :) i super się gra, z siatkówką dokładnie tak samo, a koszykówki nie zbyt lubię.
    :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie piłka nie lubi.
    Nie koniecznie z wzajemnością.
    Nie mam talentu ani zamiłowania do żadnej z dyscyplin sportowych związanych z piłką.
    Ale!
    Po wyjeździe integracyjnym odkryłam w sobie miłość do rugby <3

    xoxo
    http://big-bam-boom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog :D
    + obserwuje
    http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim ulubionym sportem jest piłka nożna:)


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. tylko ręczna <3


    świetny blog, obserwuję.

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuje .
Zachęcam abyście podali link swojego bloga , na pewno wejdę .