wtorek, 4 czerwca 2013

Hey !


W ostatnich dwóch dniach wiele się działo . Wczoraj w mojej szkole odbył się : Dzień Dziecka . Wiele na ten temat nie powiem , ponieważ to była jakaś , wielka klapa , a nie wspomniane święto , dyrektor jak zwykle nic nie umie zorganizować , po prostu moja szkoła w tej działce jest słaba , jestem szczęśliwa , że była to ostatnia uroczystość. Dziś byłam w gimnazjum na spotkaniu klas szóstych . Było na prawdę fajnie , poznałam kilka ciekawych osób , z którymi na pewno jeszcze nie raz pogadam . Zwiedziliśmy , dosyć duży budynek , zapoznaliśmy się z nauczycielami i pooglądaliśmy różne doświadczenia fizyczne , całą tą imprezę wspominam bardzo miło . 



Przepraszam , ale na nominację odpowiem jutro , ponieważ nie przygotowałam sobie wcześniej odpowiedzi . Kolejny post będzie składał  się z dwóch części , a więc zapraszam . To , ja już będę lecieć . Pa ! Pa !


2 komentarze:

  1. Fajnie :] Powiedz kogo tam poznałaś chłopców/ dziewczyny? Jak mieli na imie(może)? Kogo z uczniów wspominasz najmilej? Jak poznałaś tych ludzi? I opisz to gimnazjum dokładnie(zwłaszcza co tam robiłaś i czy ci sie to podobało) :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog;>
    obserwujemy ?

    http://pinkkkphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥