niedziela, 2 czerwca 2013

Hey !


Jutro mamy już 2 czerwca , coraz bliżej do wakacji , i wolnych chwil od nauki . Powiem wam , że ja już czuje ten wakacyjny klimat . W szkole z dnia na co dzień lekcje będą luźniejsze , co za tym idzie mniej męczące , niektórzy nauczyciele potrafią przynudzać , więc mało kto chce tego słuchać . W tym tygodniu mam tylko 3 dni nauki , jutro Dzień Dziecka , a we wtorek spotkanie klas szóstych w gimnazjum . Cały dzisiejszy dzień był dosyć pracowity , ponieważ kończyłam prace z plastyki : Przedstawienie Dali , oraz projekt z języka angielskiego =) .




Niedawno zostałam otagowana przez http://oliilui.blogspot.com/ , jutro postaram się odpowiedzieć na zadane mi pytania . Dobra , będę lecieć . Pa ! Pa !


3 komentarze:

  1. U mnie jest odwrotnie . Koniec roku za czym idzie cholerne poprawianie ocen i milion sprawdzianów, bo przez cale 2 półrocze nauczyciele się byczyli i nic nie robili a teraz chcą wszystko nadrobić w jeden tydzień . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę już te wakacje. Jejkuu.. Ja tak samo już czuję ten wakacyjny klimat. Bardzo ładny outfit - śliczna marynarka! *.*
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce wakacje!!!
    A w ogóle kto ci robi zdjęcia?? Fajne są;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥